2013-07-17, 17:52
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Någon som sett udyr skinnet ingame, om det är värt att slå till på?

Värt det bara för ikonerna imo
Citera
2013-07-17, 17:52
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Är då fan inte värt all RP den kostar om man nu inte simmar i pengar.
Citera
2013-07-17, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Vad är era åsikter om Singed? Är han strong just nu 5v5?
Han verkar vara väldigt rolig att spela :P

Singed är lite av min "main" champ, tycker han är rolig och funkar väldigt bra i vissa comps.
Dock är han inte så stark för tillfället med tanke på hur vanliga elise och jayce är top lane.

Svag i lane, har ingen gap closer och tar för mycket skit av champs med mycket poke.
Svag mot cc, kan bli en beast late game, kan farma mellan tornen och är en bra splitpusher.
Citera
2013-07-17, 19:10
Medlem
Håller på och boostar några bronze/silver/guld acc nu, sjukt kul Hehe lätta pengar
http://oi42.tinypic.com/2cfyw7t.jpg
Citera
2013-07-17, 19:28
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Nu när det är på rea kan det vara värt ifall du spelar Udyr mycket, annars inte. Skinnet är inte supersnyggt men har emellanåt rätt coola effekter. Turtle-ikonen är nice men övriga ikoner + banners är sisådär. Absolut inte värt någonstans för 3,2K RP iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av illusionz
Håller på och boostar några bronze/silver/guld acc nu, sjukt kul Hehe lätta pengar

Original-liga?
Citera
2013-07-17, 20:00
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Haha ser inte ut som om du skulle vara mycket högre än de konton som du hjälper.. Din farm och KDA är standard om man möter folk som är ungefär lika bra och man vinner matchen.

Nej, det ser mer ut som en winning streak.
Citera
2013-07-17, 20:03
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:

Jag kunde inte hålla tassarna borta så jag köpte det. Riktigt trevligt skin, men måste erkänna att det inte riktigt är i samma klass som t ex Tryndamere's epic skin.
Citera
2013-07-17, 20:04
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:

Lätta pengar? Säljer du dem sen eller vad? Förstår inte folk som köper accounts pga ranked rating. >_>
Citera
2013-07-17, 20:24
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Jag kunde inte hålla tassarna borta så jag köpte det. Riktigt trevligt skin, men måste erkänna att det inte riktigt är i samma klass som t ex Tryndamere's epic skin.
Tryndamere har ett Legendary skin och inte Ultimate som Udyr fick. Udyrs skin har mycket flera partiklar osv, och om man ska jämföra genom antal partiklar så är det vara Ez & Udyr som har såna skins.

Citat:
Lätta pengar? Säljer du dem sen eller vad? Förstår inte folk som köper accounts pga ranked rating. >_>
Han elo-boostar. Dvs, du betalar honom för att bli boostad till divison x.
Citera
2013-07-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

Original-liga?
S1 Silver, S2 Platinum och S3 Diamond 1, dock aldrig varit nära att komma in i challenger och jag hoppar mellan d1 och d2 ganska mycket..

Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Haha ser inte ut som om du skulle vara mycket högre än de konton som du hjälper.. Din farm och KDA är standard om man möter folk som är ungefär lika bra och man vinner matchen.

Nej, det ser mer ut som en winning streak.
Nej, det brukar inte vara så i Diamond tyvärr..och du får kolla hur länge matcherna har varat och du vet inte hur mycket jag har gankat och fokuserat på annat så att mitt lag ska vinna, inte för att jag vill skryta över att jag carryar matcher i silver/guld nivå, men ändå..

Citat:
Folk betalar mig för att spela på deras account tills jag har hjälpt dem till t.ex Gold V
Citera
2013-07-17, 20:53
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Tryndamere har ett Legendary skin och inte Ultimate som Udyr fick. Udyrs skin har mycket flera partiklar osv, och om man ska jämföra genom antal partiklar så är det vara Ez & Udyr som har såna skins.

Jo jag vet... Men det betyder ju inte att Udyrs skin är snyggare/ballare/coolare.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
Han elo-boostar. Dvs, du betalar honom för att bli boostad till divison x.

Hur kommer man i kontakt med kidsen som betalar för detta? hä-hä
Citera
2013-07-17, 20:59
Medlem
Citat:
Jo jag vet... Men det betyder ju inte att Udyrs skin är snyggare/ballare/coolare.

Hur kommer man i kontakt med kidsen som betalar för detta? hä-hä
Kan länka några olika sidor om du är intresserad, för det är verkligen sant, folk betalar verkligen för att bli elo boostade..priserna är bra också, för oss då.. brukar ligga på ungefär 20$ per division inom Bronze och 30$ för bronze 1 till silver v, ~25$ per division i silver league och runt 40$ för silver 1 till gold v
Sen gold därimot brukar vara dyrt som bara den, ca 45$ per division och typ 60-70$ för Gold 1 till Plat v
Det sjukaste av allt är att folk verkligen betalar det också
Sen om du är kapabel till att boosta till diamond/challenger så finns det många hundra dollar att tjäna..
Sen skiljer det ganska mycket från booster till booster med..jag försöker att erbjuda kontakt via skype samtidigt som jag spelar, eller spela duo med dem på ett annat account Säljer även coaching där jag lär dem spela bättre istället för att spela åt dem..funkar väl rätt bra, inte så många kunder där dock
Senast redigerad av illusionz 2013-07-17 kl. 21:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in