2014-01-18, 09:28
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
Svara för fan på varför Armstrong vägrar lägga handen på bibeln ????
OM det här hade varit en konspiration med 250000 inblandade så hade nog det absolut MINSTA problemet varit att få Armstrong att lägga handen på en bibel och svära, han hade redan brutit mot extremt många påbud redan.

Nu hade han stalkat atronauter i en massa år, ljugit och kallat till möten som skulle handlat om annat så jag förstår Armstrong. Eller snarare gör jag inte det, Buzz Aldrin hanterade kräket på ett mer direkt sätt vilket han ska ha cred för, Armstrong fegade.
Citera
2014-01-18, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Se tidigare svar men jag vill komplettera med att han ansåg det vara under sin värdighet att över huvud taget befatta sig med sådana as som Sibrel och det har jag 100 % förståelse för.

Om det kom någon dåre hem till mig, tryckte upp en djävla TV-kamera i fejjan på mig och krävde att jag skulle lägga handen på bibeln och svära på att jag inte knullar pojkröv så skulle jag bara mata den satan med slag efter slag tills han slutade konsumera värdefull syrgas ur vår kära atmosfär. Sen skulle jag gräva ett hål i trädgården, slänga ner kadavret och pissa på det så han i alla fall kan göra någon nytta för världen genom att ge näring till mina fruktträd. Och detta helt utan att jag för den skull knullar pojkröv utan det är blotta fräckheten i frågan och beteendet hos frågeställaren i stort som skulle förläna denna gödsling av min trädgård.

Skulle du bara som ett fån ta vad som helst och spela med i en sådan situation eller förstår du min och Armstrongs inställning nu?
Buzz Aldrins reaktion är ju faktiskt så otroligt bra att jag blir lycklig. LÄNK

Och lite OT: Men skunken, du skriver så jävla bra att jag blir lycklig. Är du Gift? Vill du ha ett osexuellt homoäktenskap med mig? Jag är duktig på att laga mat och diska.
Citera
2014-01-18, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet

Och lite OT: Men skunken, du skriver så jävla bra att jag blir lycklig. Är du Gift? Vill du ha ett osexuellt homoäktenskap med mig? Jag är duktig på att laga mat och diska.
Just hans reaktion visar att när han blir pressad så reagerar han så, eftersom han aldrig vart på nån måne
Citera
2014-01-18, 17:16
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Just hans reaktion visar att när han blir pressad så reagerar han så, eftersom han aldrig vart på nån måne
Men har de två som svor på bibeln varit på månen? Hade det spelat någon roll för dig om de övriga nu hade svurit på en dammig bok?
Citera
2014-01-18, 18:22
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Så när du blir grining för att vi påpekar att du inte har koll, visar då att det är sant att du inte har koll?

Eller kan en sådan reaktion betyda att man tröttnar på i Buzz fall på en idiot?
Citera
2014-01-18, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Så när du blir grining för att vi påpekar att du inte har koll, visar då att det är sant att du inte har koll?

Eller kan en sådan reaktion betyda att man tröttnar på i Buzz fall på en idiot?

Nej inte gällande sådana här småsaker.

Men du, varför vill du så gärna att dom ska ha varit på månen ?
Citera
2014-01-18, 19:36
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradet

Ha ha, tack men jag har diskmaskin

Visst gör han rätt Aldrin, så borde alla göra som trakasseras av konspirationsteoretiker. Egentligen borde fler anmäla asen för förtal och det gäller inte bara den här idiotteorin.

Citat:
Nej inte gällande sådana här småsaker.

Men du, varför vill du så gärna att dom ska ha varit på månen ?
Vill och vill, nu har de ju varit där så det är inte det som är frågan, det är en fråga om ärlighet. Glöm inte svara på mitt förra inlägg.
Citera
2014-01-18, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ha ha, tack men jag har diskmaskin

Visst gör han rätt Aldrin, så borde alla göra som trakasseras av konspirationsteoretiker. Egentligen borde fler anmäla asen för förtal och det gäller inte bara den här idiotteorin.

Vill och vill, nu har de ju varit där så det är inte det som är frågan, det är en fråga om ärlighet. Glöm inte svara på mitt förra inlägg.
Enligt vissa och dig har de varit där, men inte enligt den andra halvan, och enligt mig.

Åka dit, separera för att landa, lyfta och sen docka i en enorm fart för att åka tillbaka genom van allen , troligt 69 ? NEJ.

Vilket inlägg ?
Citera
2014-01-18, 22:15
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Enligt vissa och dig har de varit där, men inte enligt den andra halvan, och enligt mig.

Åka dit, separera för att landa, lyfta och sen docka i en enorm fart för att åka tillbaka genom van allen , troligt 69 ? NEJ.

Vilket inlägg ?
Ja vilket tror du var mitt förra i den tidpunkten? Nu får du fan skärpa dig.
Citera
2014-01-18, 23:22
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Vilket inlägg ?

Och för hundrade gången van allen själv har sagt att det inte är några problem så vem ska vi tro, YT knarkarna eller van allen?
Citera
2014-01-19, 08:01
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

Vilket inlägg ?

Men är det på riktigt mer troligt att Hitler åkte till månen då? Och att hela jävla baksidan är befolkad av greys och andra aliens? För det är ju precis det du hävdar...
Citera
2014-01-19, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Men är det på riktigt mer troligt att Hitler åkte till månen då? Och att hela jävla baksidan är befolkad av greys och andra aliens? För det är ju precis det du hävdar...
Japp exakt så.
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Och för hundrade gången van allen själv har sagt att det inte är några problem så vem ska vi tro, YT knarkarna eller van allen?

Jaså ? Har han sagt det ? Och OM han nu har sagt det då har han sagt det för "dom" säger att han ska säga så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in