2014-01-17, 19:10
Bannlyst
Svara för fan på varför Armstrong vägrar lägga handen på bibeln ????
Citera
2014-01-17, 20:21
Medlem
xitunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz

För att han är död.
Citera
2014-01-17, 20:51
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Vad skulle det ha bevisat? En av astronauterna la ju dessutom handen på bibeln men då spelade det ju inte någon roll enligt er jävla dårar.
Citera
2014-01-17, 21:08
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Se tidigare svar men jag vill komplettera med att han ansåg det vara under sin värdighet att över huvud taget befatta sig med sådana as som Sibrel och det har jag 100 % förståelse för.

Om det kom någon dåre hem till mig, tryckte upp en djävla TV-kamera i fejjan på mig och krävde att jag skulle lägga handen på bibeln och svära på att jag inte knullar pojkröv så skulle jag bara mata den satan med slag efter slag tills han slutade konsumera värdefull syrgas ur vår kära atmosfär. Sen skulle jag gräva ett hål i trädgården, slänga ner kadavret och pissa på det så han i alla fall kan göra någon nytta för världen genom att ge näring till mina fruktträd. Och detta helt utan att jag för den skull knullar pojkröv utan det är blotta fräckheten i frågan och beteendet hos frågeställaren i stort som skulle förläna denna gödsling av min trädgård.

Skulle du bara som ett fån ta vad som helst och spela med i en sådan situation eller förstår du min och Armstrongs inställning nu?
Citera
2014-01-17, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Vad skulle det ha bevisat? En av astronauterna la ju dessutom handen på bibeln men då spelade det ju inte någon roll enligt er jävla dårar.
HAHAHAAH!!!

Vad 1 av alla andra ?

Hahaha så jävla löjligt, vakna upp för helvete och inse att ingen jävel har åkt med apollo till månen!
Citera
2014-01-17, 22:12
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
HAHAHAAH!!!

Vad 1 av alla andra ?

Hahaha så jävla löjligt, vakna upp för helvete och inse att ingen jävel har åkt med apollo till månen!
Du menar alltså att det är skit samma huruvida någon svär på en bibel eller inte? Så bra - då kan vi släppa den biten. Bibeln bevisar ingenting.

Du är ju dummare än Död och återfödd. Om du är på riktigt så är du den typen av varelse som borde spärras in.
Citera
2014-01-17, 22:32
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
HAHAHAAH!!!

Vad 1 av alla andra ?

Hur i helvete vore det om du la upp motbevis istället bara för att flänga ut dumheter?

Man har lasermätningar mot månen hur placerades de där????

Otekniska dönickar till konspirationsonani verkar vara en bra väg mot dumhet!
Citera
2014-01-17, 23:08
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Töntigt jävla muppigt svar, fjant !

Du vet mkt väl vad jag menar. Försöker du spela smart ?!

Att vara smart är att veta vad saker heter och hur dom benämns och vilken funktion dom hade. Detta oavsett hur man vill att historien skall beskrivas.

Så du bevisar klart att du inte är speciellt smart genom att inte ens veta namnen på enheterna i apollo-programmet.
Citera
2014-01-17, 23:16
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Exakt, om någon annan har förklarat det varför ska jag sitta och förklara samma sak ?

Ja varför ? Skulle det va en helt totalt omöjlighet för dig att dom blev hypnade ?

Du väljer dock inte de bästa källorna att tro på.

För mig är det rätt svårbegripligt att det överhuvudtaget finns en tråd som denna.
Men men, människor kommer väl alltid att försöka gripa efter små små saker som egentligen har en logiskt förklaring för att sedan vända det till något helt ologiskt.
Citera
2014-01-17, 23:42
Medlem
Det enda som är obegripligt med månfärderna är att det handlar om ofantliga avstånd - 2 x 380 000 km - och att ingen hade gjort det tidigare. Man tog risker, men man tog det i etapper:

- Övade på marken och i luften.
- Gjorde mätningar och flög runt månen med sonder.
- Kraschlandade med sonder.
- Rundade månen med människor ombord.
- Gjorde touch-and-go.

Och den 20 juli 1969 landade man till slut, flera år försenade.

(Ryssarna hade också en månlandare på gång, men deras projekt led av dålig planering och inre stridigheter. Antagligen skenade kostnaderna för dem också.)

Det vore kul om den här tråden kunde återvända till att handa om allt fantastiskt man egentligen gjorde på månen, och inte handla om pajasar som har fått för sig att det gjordes i Hollywood eller nåt sånt.
Citera
2014-01-18, 00:59
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
HAHAHAAH!!!

Vad 1 av alla andra ?

Är du bekant med uttrycket "man kan inte äta kakan och ha en kvar" och förstår du uttryckets relevans i detta sammanhang? Nä, det gör du nog ta mig fan inte ditt dumma djävla huvud men då kan du be någon vårdare förklara det för dig.

Jo det är som så att du måste bestämma dig, antingen har att svära på bibeln relevans för frågan eller så har det det inte. (Det var förresten två astronauter, Eugene Cernan och Edgar Mitchell som svor att de varit på månen i Sibrels intervju.) Har det relevans (vilket du ju borde tycka eftersom du drog upp det som ett argument) så har alltså åtminstone Cernan och Mitchell varit på månen. Då funkade ju farkosterna, de överlevde strålningen och allt är frid och fröjd. Fixade de det så var det förstås inget hinder för de andra astronauterna heller.

Menar du däremot att bibelsvärande inte är viktigt så gå och få en ny hjärna för då är det så gränslöst idiotiskt att du tog upp det över huvud taget. Förresten, gör det ändå.
Citera
2014-01-18, 01:03
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Tuff kille du verkar vara wow.

Jag hade lätt gjort det,varför inte ? vad har jag att förlora ? inte ett piss. Om jag nu gått på den jävla månen.
Det är inte löftet i sig utan Sibrels sätt som gör det. Förstod du inte mitt andra exempel? Jag trodde faktiskt att till och med du skulle förstå men jag överskattade tydligen din intelligens. Det ska inte upprepas.

Det du kunde haft att förlora är din värdighet men antingen bryr du dig inte om sådant eller har du redan förlorat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in