• 1
  • 2
2014-01-19, 01:09
Bannlyst
Hej jag är en kille på 23 år som nyss har fått reda på att jag lever incel för er som inte vet vad det är så betyder det ofrivilligt celibat på engelska. Jag har aldrig haft en tjej är oskuld. Jag har Asperger och har bara två vänner. Hur ska jag hantera det seriöst? Vet inte om jag orkar leva med denna dödsdömda sjukdomen Asperger.
Citera
2014-01-19, 01:14
Bannlyst
aspberger lol typiskt tönt-sjukdom. skaffa ett liv.
Citera
2014-01-19, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nowiwanttobefree
aspberger lol typiskt tönt-sjukdom. skaffa ett liv.

Vad har du emot oss arslebergare?

Ass burgers är inte en tönt sjukdom
Citera
2014-01-19, 07:55
Medlem
H1ONEs avatar
Om ditt enda bekymmer är att du inte får fitta så ska du vara glad och tacksam.

Jag känner många snubbar som får fitta och då djälvar har fittan sugit livslusten ur dem att de påminner om hur du mår!
Citera
2014-01-19, 08:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angrydude

Verkar inte mod hålla med om :/
Citera
2014-01-19, 09:47
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Hej jag är en kille på 23 år som nyss har fått reda på att jag lever incel för er som inte vet vad det är så betyder det ofrivilligt celibat på engelska. Jag har aldrig haft en tjej är oskuld. Jag har Asperger och har bara två vänner. Hur ska jag hantera det seriöst? Vet inte om jag orkar leva med denna dödsdömda sjukdomen Asperger.

När du väl kommer till skott, så kommer du tänka "jaha, var det inte mer än så?" Du bygger upp sexet till något det inte är. Visst är det gött att tömma pungen med någon man verkligen tycker om. Men det finns saker som är bättre.
Köp en hora, om det känns jobbigt.
Citera
2014-01-20, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angrydude

ärligt talat inget, har själv den sjukdomen. har du också aspberger?
Senast redigerad av nowiwanttobefree 2014-01-20 kl. 00:25.
Citera
2014-01-20, 08:59
Bannlyst
Citat:
ärligt talat inget, har själv den sjukdomen. har du också aspberger?

Ja. Det suger. Jag är socialt handikappad och beroende av video editering.
Citera
2014-01-20, 14:00
Bannlyst
Hantera det seriöst vet jag inte riktigt vad du menar med men en förutsättning för att få sätta tänderna i en behaglig vagina är ju att faktiskt träffa folk som äger en vagina så ta din 2 kompisar i handen och så drar ni på klubb och raggar stenhårt tills du har nått ditt mål. Att inte vara så seriös hela tiden är nämligen ditt mål här.
Citera
2014-01-20, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Hantera det seriöst vet jag inte riktigt vad du menar med men en förutsättning för att få sätta tänderna i en behaglig vagina är ju att faktiskt träffa folk som äger en vagina så ta din 2 kompisar i handen och så drar ni på klubb och raggar stenhårt tills du har nått ditt mål. Att inte vara så seriös hela tiden är nämligen ditt mål här.
Sina 2 vänner? Du vet väll att aspbergare är kända för att ha extremt många vänner? Skulle gissa på att den här killen har ca 2000 vänner. Annars inget fel i det du säger.
Citera
2014-01-20, 15:32
Bannlyst
Citat:
Sina 2 vänner? Du vet väll att aspbergare är kända för att ha extremt många vänner? Skulle gissa på att den här killen har ca 2000 vänner. Annars inget fel i det du säger.

Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Jag har Asperger och har bara två vänner.

Nej det visste jag inte och gick bara efter vad ts själv sa för annars sitter jag inte här och drar nummer ur röven på antal vänner som en annan livs levande tombola.
Citera
2014-01-20, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Nej det visste jag inte och gick bara efter vad ts själv sa för annars sitter jag inte här och drar nummer ur röven på antal vänner som en annan livs levande tombola.
lol skratt hade visst fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in