• 1
  • 2
2014-01-20, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nowiwanttobefree
lol skratt hade visst fel

Jupp totalt fel läge och tråd att testa din teori helt klart.
Citera
2014-01-20, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Jupp totalt fel läge och tråd att testa din teori helt klart.
verkade som ett försök att retas med aspies för att de är socialt handikappade att de inte har så många vänner, när jag inte läst trådstarten noggrant. men det är okej nu, fattar
Citera
2014-01-20, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nowiwanttobefree
verkade som ett försök att retas med aspies för att de är socialt handikappade att de inte har så många vänner, när jag inte läst trådstarten noggrant. men det är okej nu, fattar

Aha såndär sarkasm då förstår jag. Men ajabaja lilla fröken inte retas med aspies, det mår varken dom eller du bättre av.
Citera
2014-01-20, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Aha såndär sarkasm då förstår jag. Men ajabaja lilla fröken inte retas med aspies, det mår varken dom eller du bättre av.
nej då dom är lika mkt värda som alla andra
Citera
2014-01-21, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Hej jag är en kille på 23 år som nyss har fått reda på att jag lever incel för er som inte vet vad det är så betyder det ofrivilligt celibat på engelska.

och det lär ju inte bli lättare nu, med detta i bagaget: (FB) Är nu anmäld för sexuella ttrakasserier

Citat:
Ursprungligen postat av TedBundy23
Jag har aldrig haft en tjej är oskuld. Jag har Asperger och har bara två vänner. Hur ska jag hantera det seriöst?

Det finns ju en hel stab med hjälp för folk som har Asperger. Tala med din läkare, han kan hänvisa dig till grupper och enheter som fokuserar på utveckling av den sociala kompetens du saknar. En kompis till mig gick på en sådan och förändrades från en introvert tråkmåns till en extrovert kul kille istället. Så uppenbarligen vet de behandlande terapeuterna vad de gör där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in