Citat:
Ursprungligen postat av
Skidaddle
Köket såg inte så kul ut med dom där tomma hyllorna. Ser ut som nåt billigt spånskiveskit. Och trappan var ju lite märklig med räcket mot väggen på insidan av trappan. Felmonterat eller ironiskt statement? Det är ju snyggt med trappor utan räcken, men det finns ju också en anledning till att dom kan vara bra att ha.
Men jag antar att du syftar på dom rundade hörnen på övervåningen? Jag tycker det är snyggt, mer sånt, säger jag. Men jag får skylla på Apple, det är deras fel. Sen iPhone/iPad slog igenom med sina rundade hörn kan man se dom där rundade hörnen precis överallt.
Reagerade också på trappräcket, det var inte snyggt men trappan går ut någon decimeter från väggen på den sidan så ett räcke kan ju vara väl befogat.
Vad jag inte förstår är "sten" som syns i ett av badrummen. Det kan ju inte vara sten, det måste vara påkastad typ målad fogmassa över något tegelvalv eller?? Det är ju en vindsvåning!
Dessutom lär man få fina lårmuskler i denna lägenhet, 4 våningen utan hiss och en trappa i lägenheten.
Sovrummet med de rundade hörnen fick mig att tänka båt.....kändes som ett rum på en färja. Inte för att jag vet om det är rundade hörn på färjor men det var min känsla.