Citat:
Ursprungligen postat av
Hackspett99
Bodström om Alice Babs i Aftonbladet TVBodström gör en tavla om en tavla...
Är det någon här som kan berätta om fortsättningen av det inslaget? Mannen i 'paret' avbryts av programledaren när han skulle svara på Bodströms hysteriska angrepp angående en tavla.
Så hur var fortsättningen? Hittar det inte på nätet.
Grejen är att Alice gav Benny en tavla som hennes familj motsatte sig att Benny skulle ha. Då började Alice rita en ny tavla eftersom hon verkligen ville att Benny skulle ha en tavla. Denna tavlan hävdar nu Bodström och Sjöblom ska tillbaka till "Alice?" eller vem? Titti kanske
Man märker direkt vad det handlar om, pengar. Och då är det framför allt Titti och hennes syskon som förstör sin mors liv endast för att ha en säker pension själva.
Hur Alice mår och hur hennes situation är säger Bodström som både förmyndare och Alice familj säger: "Hon mår bra, hon mår bra". Det är precis som om jag skulle kidnappa min autistiske bror ifrån allmänheten och gå ut i TV och säga: "han mår bra, han mår bra".
Det är helt absurt att vi haft en sån justitieminister och tacka gör jag att han inte är det nu, men vem vet vad den galningen har fifflat in i våra lagar. OCH tack, jag vet att man inte kan fiffla in lagar i smyg NORMALT SÄTT. Det jag menar är att i Sverige verkar tydligen att vara möjligt exempelvis att bryta mot mänskliga rättigheter inför hela svenska folket medans endast kungahuset av alla bryr sig.