2014-01-15, 22:08
Medlem
vad fan är en "tomorrowland gadget" för något???
Citera
2014-01-16, 11:05
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Haha ja, så sjukt irrelevant ! Men man blir fasen meddraget av allt irrelevant "trams o flams" här inne !

Det behövdes ingen prereg för GJ förra året eftersom det ändå är med flygbolagen man synkar alla uppgifter
Citera
2014-01-16, 11:47
Medlem
TCDGNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Det var väl ingen privat länk förra året för GJ!?? Kan ju ha fel men inte vad jag minns..

Du har helt rätt, ingen privat länk till GJ
Man gå in på deras hemsida bara
Citera
2014-01-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TCDGN
Du har helt rätt, ingen privat länk till GJ
Man gå in på deras hemsida bara

Vet någon/kommer någon ihåg om det var stort tryck på GJ förra året? Bildades det kö och tog allt slut direkt precis som på det vanliga släppet?
Senast redigerad av Snubbenmax 2014-01-16 kl. 12:02.
Citera
2014-01-16, 13:06
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Vet någon/kommer någon ihåg om det var stort tryck på GJ förra året? Bildades det kö och tog allt slut direkt precis som på det vanliga släppet?
Var inte jätte tryck vad jag minns gi k in typ 5 10 min efter och då fanns det några paket kvar
Citera
2014-01-16, 13:11
Medlem
Rayons avatar
Vad jag fattar det som så är global journey ett paketpris med biljett till festivalen, campingen, flyg, buss osv osv? Eller?
Så säkraste sättet för att få en biljett är att köpa det paketet för ca 7000 kr?

Sen står det tent not included?
Det borde väl bara betyda att man behöver ta med sig tält själv?
För dreamville regular ingår ju paketet.

Någon som kan ge info om detta för isåfall skriver jag upp mig direkt på GJ
Citera
2014-01-16, 13:15
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayon
Vad jag fattar det som så är global journey ett paketpris med biljett till festivalen, campingen, flyg, buss osv osv? Eller?
Så säkraste sättet för att få en biljett är att köpa det paketet för ca 7000 kr?

Sen står det tent not included?
Det borde väl bara betyda att man behöver ta med sig tält själv?
För dreamville regular ingår ju paketet.

Någon som kan ge info om detta för isåfall skriver jag upp mig direkt på GJ

Skall du köpa GJ dreamville regular så får du allt det du sa. Och ja du måste ha med eget tält osv. tog det paketet förra året var rätt bra. Var dock rent kaos när man väntade på bussen från dreamville till flygplatsen på hemresan
Citera
2014-01-16, 13:22
Medlem
Rayons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Skall du köpa GJ dreamville regular så får du allt det du sa. Och ja du måste ha med eget tält osv. tog det paketet förra året var rätt bra. Var dock rent kaos när man väntade på bussen från dreamville till flygplatsen på hemresan

Det kan jag tänka mig.
Hur fungerar taxi i det läget?
Citera
2014-01-16, 13:29
Medlem
Awilds avatar
Tänkte kolla hur ni tänkte betala er biljett, vet att det var stora problem för dem med VISA kort. Tror ni att samma problem uppstår i år igen? Ska köpa global journey och har VISA kort, vill inte riskera att det bli problem i slutet vid betalningen. Så borde jag överföra till vännen som har Master istället? Tacksam för svar
Citera
2014-01-16, 13:43
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax

Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Var inte jätte tryck vad jag minns gi k in typ 5 10 min efter och då fanns det några paket kvar

Fast det stämmer ju inte riktigt. Sidan crashade ju på lördagen så nästan ingen kunde boka, så det blev ju ett andra släpp på torsdagen och då funkade det bättre.
Citera
2014-01-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Skulle vara skoj faktiskt vi är 4-6 från Stockholm/Lund som ska ner!

Åker ni bil/tåg/buss/flyg ner?

Kanske kan åka ihop om det är så, så 'förfestar' man lite på vägen Hoppas ni kör camping!
Citera
2014-01-16, 14:53
Medlem
Behöver lite hjälp med diverse priser till TL 2014.

Vet att jag möjligtvis kan få svar bland de tonvis kommentarer som redan gjorts i tråden eller på deras hemsida, men frågar här för snabbt och enkelt svar.

Jag och min kompis, vi är 2 personer alltså, vill boka biljetter till tomorrowland med boende, alltså typ tält. På deras hemsida står det 750 euro för 2 personer, biljetter och tält. Är detta det billigaste alternativet för boende? Skall man lägga till flygresa med deras GJ så blir det runt 900 euro för 2 personer då inklusive flygresa och boende med 2 madness pass.

Stämmer detta eller har jag missat något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in