2014-01-16, 10:35
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Så att kunna sätta oändligt med bounties,ta off the radar, loose wanted level, mercenaries, muggers, backup helicopter, airstrikes, show players, tanks, unlimited ammo utan att behöva bry sig om pengar anser du vara helt acceptabelt? Och inte bara i free roam utan även i dm och capture.

Vad är skillnaden där jämfört med att ha T.ex oändligt med kill streaks i COD?

Som sagt så skiter jag i om någon fuskar så länge man inte förstör för andra. Spelet ska vara roligt och om obegränsat med pengar gör det roligt så varför inte. Det finns en tidsgräns för hur ofta man kan sätta bountys och ringa mercenaires osv, så det ger ingen jättefördel att ha råd med det.
Citera
2014-01-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Som sagt så skiter jag i om någon fuskar så länge man inte förstör för andra. Spelet ska vara roligt och om obegränsat med pengar gör det roligt så varför inte. Det finns en tidsgräns för hur ofta man kan sätta bountys och ringa mercenaires osv, så det ger ingen jättefördel att ha råd med det.

Enligt mig så förstör allt sorts fuskande för andra. Men tydligen så är det okej om man bara får en liten fördel och inte en jätte fördel.
Så om jag kör en aimbot som bara hjälper till på var femte jag skjuter så är det okej? För det är ju inte en "jätte" fördel.
Citera
2014-01-16, 11:15
Medlem
Jag har bara kvar 400 000$ nu enligt Social Club mot 76 000 000$ igår.
Det gör egentligen inte så mycket då jag har de bilar samt lägenhet jag vill ha, men jag hoppas de får ordning på det hela nu bara så inte folk kan glitcha till sig flera miljoner igen.
Citera
2014-01-16, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Det gör egentligen inte så mycket då jag har de bilar samt lägenhet jag vill ha, men jag hoppas de får ordning på det hela nu bara så inte folk kan glitcha till sig flera miljoner igen.
Kommer ta en halvdag så är första youtube videon uppe på hur man kan glitcha till sig pengar igen!
Citera
2014-01-16, 11:24
Medlem
Jävla horor är vad Rockstar är. Tar bort saker som jag köpt på mina bilar med pengar jag tjänat ihop. Fittor.

EDIT: Eller så såg jag fel.
Citera
2014-01-16, 11:47
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Enligt mig så förstör allt sorts fuskande för andra. Men tydligen så är det okej om man bara får en liten fördel och inte en jätte fördel.
Så om jag kör en aimbot som bara hjälper till på var femte jag skjuter så är det okej? För det är ju inte en "jätte" fördel.
Dags att landa på jorden? Du jämför ett pengarfusk på GTA med COD och Aimbot.
Citera
2014-01-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Dags att landa på jorden? Du jämför ett pengarfusk på GTA med COD och Aimbot.

Så bara för att jag är emot alla typer av fusk så måste jag "landa på jorden? Fuska hur mycket du vill i SP, men fusk i MP förtjänar ban.

Så är det "bara" ett pengafusk så är det ok?
Alla typer av fusk är fusk.
I COD kan man säga att varje kill är en typ av valuta. När man uppnått en viss mängd av denna valuta så får man tillgång till en killstreak. Denna killstreak bonus ger dig en fördel.
Aimbot är ett fusk du kan använda för att enkelt få mer av denna valuta, vilket ger dig tillgång till killstreaks.
Hoppas att du förstår vad jag menar.
Citera
2014-01-16, 12:24
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Asså jag fattar inte tyckte du seriöst att det va kul att ha 76 mille? då är de ju ingen mening att spela mer, det roliga med spelet är ju ändå uppbyggnads processen när man väl har "allt" så tröttnar man jävligt fort, så är det med alla uppbyggnads spel tycker iaf jag men alla tycker la olika
Citera
2014-01-16, 12:25
Medlem
DELLAKGs avatar
Kommer ej in på online, står att jag måste klara ut "prologe" först..

Någon med samma problem?

EDIT: Har kunnat spela förut..
Citera
2014-01-16, 12:26
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DELLAKG
Kommer ej in på online, står att jag måste klara ut "prologe" först..

Någon med samma problem?

Online är offline i 24h, Rockstar fixar bort alla pengar som folk fått av glitchare.

Citat:
Så bara för att jag är emot alla typer av fusk så måste jag "landa på jorden? Fuska hur mycket du vill i SP, men fusk i MP förtjänar ban.

Så är det "bara" ett pengafusk så är det ok?
Alla typer av fusk är fusk.
I COD kan man säga att varje kill är en typ av valuta. När man uppnått en viss mängd av denna valuta så får man tillgång till en killstreak. Denna killstreak bonus ger dig en fördel.
Aimbot är ett fusk du kan använda för att enkelt få mer av denna valuta, vilket ger dig tillgång till killstreaks.
Hoppas att du förstår vad jag menar.

Ok du ogillar fusk och fusk är inte tillåtet. Då vet vi det, bra. Fusk i gta är det värsta som finns och alla som fuskar borde tas ut på gatan och avrättas. Även om det handlar om att någon köper ett par snygga bilar med moddade pengar och inte stör någon annan så är det ju fusk! Fusk är ju det som förstör spelet och får sådana som dig och mig att bli rasande och skriva på internet om det. Utan alla fuskare i gta hade spelet varit perfekt och det hade inte funnits någonting att klaga på!!

Men kan inte du skriva någonting om spelet, utöver att du vill att de som fuskar ska bannas? Jag vill gärna se ett positivt inlägg från dig, ett där du inte gnäller eller klagar. Bara ett räcker, vad tror du om det?
Citera
2014-01-16, 12:28
Medlem
DELLAKGs avatar
Citat:
Online är offline i 24h, Rockstar fixar bort alla pengar som folk fått av glitchare.

Aha, danke!
Va nära på att slänga skivan
Citera
2014-01-16, 12:35
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:

Stämmer bra det. När jag kollar i iFruit så har dom tagit större delen av mina pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in