2014-01-15, 23:48
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Jag håller med, man fick ju se honom prata sammanhängande som en människa. Tyckte han var ganska charmig.

Precis och hans anledning till att han ens sökte va riktigt rörande. Den enda riktigt genuina människan som vart där inne tror jag.
Citera
2014-01-15, 23:50
Medlem
MisterMGMTs avatar
Tror jag förstår människor som inte förstår Fröjd nu efter studion. Killen är missförstådd. Dock pratar han mycket och "kör på" utan att förstå sociala "ques" och tröttar ut folk. Skojar mycket och ger ibland inte direkta svar utan skojar bort det. Men jag gillar honom som person då jag förstår honom och märker att han inte har något ont om något att säga
Killen är guld.
Citera
2014-01-15, 23:52
Medlem
Var glad när Jeppe åkte ut. Tyckte då att han kändes så jävla kaxig. Nu blir man glad att han kommer tillbaka, så att det blir lite drag.

Det här är första säsongen jag ser, kan tänka mig att det varit bättre tidigare. Har tjejerna hållit ihop på detta sätt andra år också? Med tanke på att de gör det, plus att två killar till sättet är mer kvinnor än män, får de en jävla makt ju. Nu skickade de ut Jesper, nästa gång en kille ska ut kanske de kommer överens om Joppe eller Niclas.
Citera
2014-01-15, 23:53
Medlem
AgentHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Precis och hans anledning till att han ens sökte va riktigt rörande. Den enda riktigt genuina människan som vart där inne tror jag.

Vad var anledningen?

Jag blir i alla fall sjukt trött på att folk studsar in och ut hela tiden. Förstör hela tävlingsmomentet känns det som. Joppe sa det ju idag - "Om jag åker ut, så hoppas jag att om jag kommer tillbaka ska jag fucka alla" eller nått. Känns bara lite "meh".
Citera
2014-01-15, 23:54
Medlem
En sak som är katastrof är att ingen av tjejerna ser särskilt bra ut bortsett ifrån Linnea.
Citera
2014-01-15, 23:54
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Tror jag förstår människor som inte förstår Fröjd nu efter studion. Killen är missförstådd. Dock pratar han mycket och "kör på" utan att förstå sociala "ques" och tröttar ut folk. Skojar mycket och ger ibland inte direkta svar utan skojar bort det. Men jag gillar honom som person då jag förstår honom och märker att han inte har något ont om något att säga
Killen är guld.

Han hintade ju ändå att han tyckte minst om Emelie så där tycker vi exakt likadant han och jag
Citera
2014-01-15, 23:55
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Vad var anledningen?

Jag blir i alla fall sjukt trött på att folk studsar in och ut hela tiden. Förstör hela tävlingsmomentet känns det som. Joppe sa det ju idag - "Om jag åker ut, så hoppas jag att om jag kommer tillbaka ska jag fucka alla" eller nått. Känns bara lite "meh".

En vän till han hade tjatat att han skulle göra det men han hade vägrat samtidigt som produktionen ville ha med han sen gick hans vän och tog livet av sig så han kände att han gjorde det lite som en hyllning för honom.
Citera
2014-01-15, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkristenidiot
Vem Sagga På Fotot?????

Tror fortf på nån i produktionen då säsongen är så tråkig utan att de blandar sig i.
Citera
2014-01-15, 23:57
Medlem
Ollepackades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossan_kylen
Inte om Linnea ska välja kille nästa vecka.
Aina - Joppe
Anja - Samir
Mia - Thobias
Emelie - Linnea
TH - Niklas

Må hända.. Förhoppningsvis är det tjejernas tid att vara osäkra, hoppas att Emelie flyger ut med huvudet föra, twee smutshora asså..

Citat:
Ursprungligen postat av trick1
Alltså, ärligt talat fattar jag inte vad som händer med den här serien. För tillfället är det ju INGEN som ens är i närheten av att vara paradisehotel material där inne. Möjligtvis Niklas och Samir. Det är som ett litet dagis där inne. Vad är det produktionen inte fattar? Gjort om serien till någon jävla HBTQ-propaganda.

De måste kasta in ett par alfahannar, som kan röra om lite i grytan och få tjejerna att falla som furor. Och in med några riktiga bombnedslag till brudar som kan få Emelie och Mia att baxna av avundsjuka. Som det är nu så har de ju århundradets fulaste brudar. Vad är grejen med det, var det så få som sökte eller vad? Jag menar, kom igen…

Anja, ser ut som en kärring, hennes hängiga face, vad har hänt? Hon är typ 20 bast.

Mia är bara en överlägsen bitch, som bör sättas på plats OMGÅENDE.

Emelie är ju så blåst att det är sorgligt. Citat: "Jag är ingen knulldocka", tillåt mig asgarva! Ett riktigt praktexemplar vad gäller white-trash.

Vad i helvete skall den nya, TH, göra för nytta där inne? Han har ju enligt egen utsago redan klargjort att han varken super eller knullar i TV. Totalt ointressant att kolla på.

Och den andra Thobbe, vet inte ens vart jag ska börja… Honom har det ju inte ens varit något drama kring, han svassar bara med idioten Mia i tid och otid.

Håller med här, de säsonger jag har kollat på utav paradise hotel (oftast danska och norska), där har det varit någon eller några starka profiler. De som verkligen vill spela spelet alltså.

Kommer ej ihåg vilken säsong det var men det var den danska versionen där Peter vann, han som satt varenda brud på hotellet.Vart en mycket lyckad säsong pga allt drama som uppstod i och med att han lyckades ligga med var och varannan brud som var där inne.

Kollade på en annan säsong, Nick var det som vann denna gång, han skapade drama och ännu mera drama, men han lyckades och spela byxorna av varenda deltagare där inne.

Men här i svenska versionen är alla dumma i huvudet, ingen som har något bakom pannbenen och har möjlighet att ens ta tillfälle i akt att spela ut någon.. De går alla på känsla, vem som varit taskigast mot vem, vem som var "otrogen" mot vem (Samir mot Anja). Vem som ej passar in i gruppen...

Fan det är ett spel, ni ska skita blanka fan i vad gruppen tycker utan spela för ert eget bästa, hugga alla vänner i ryggen, tänker på Niklas här då, han är väll det närmaste vi kommer en fulländad paradise hotel deltagare.. Hugger vännen sin i ryggen och ljuger alla upp i ansiktet!

Sedan är det väll Samir som blir nr 2 utav dem för att han är hämndlysten.

Resten passar ju bättre på något som typ kungarna av Tylösand
Citera
2014-01-16, 00:11
Medlem
Är Rebecca Stella tillsammans med salvan?
Citera
2014-01-16, 00:13
Medlem
MickelMacks avatar
Underbart att psykfallet Jeppe är tillbaka! han kommer utplåna dom andra en efter en
Citera
2014-01-16, 00:21
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossan_kylen
Det är 19 avsnitt kvar. Så det är gott om tid både för Pau, Fröjdh och AK att komma tillbaka 2 gånger.
Jag gillar dock att Jeppe är tillbaka, han är den som spelat från första början känns det som - och gjorde det bra. Fram till att han var tvungen att bli huggen i ryggen av sin "bästa" polare, och åkte ut på ett så snöpligt sätt.
11 avsnitt är det kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in