Citat:
Ursprungligen postat av
klokastiklassen
Om mitt ex/sambo skulle försvunnit skulle jag defintivt inte diskutera polisens vapen med den som kom för att leta efter ex/sambon.
Jag skulle varit orolig, frågat om de hade några som helst aningar och varit otroligt känslomässigt upprörd.
Han va inte orolig han hade ett
flin på läpparna och det är vad medierna rapporterat om i
dag.
Han ringde
en gång efter Marina på hemtelefonen det va allt medan anhöriga ringde ner,.
Facebook va inget den 28 juli, och telefoner datorer va inte heller något som hon använde den 28 juli, och det är vad it expertisen har vittnat om i dag.
Hans totala nonchalans och attityd talar för att han är ganska oberörd, och hans advokat pladdrade så mycket i dag med Enar G att man fick bryta in både från domaren och åklagaren.
Desperat försökte Hansson rucka på Enars utlåtande men det lyckades icke.
IT förklarade också om hennes sk chattande och dessa kontakterna har inte lett till några dejter direkt. Bra avslut på detta om alla sexkontakterna för polisen har följt hennes aktiviteter tillräckligt.
Pricken över i är att filten inte kunde ha något luftspalt emellan, så det gick inte heller hem.
Polisens vittnesmål avlöpte efter vad som förväntades, även rättsläkaren som direkt spikade igen andra scenario som att det inte rör sig om ett skott i huvudet. Eller andra tramspåståenden.
SKL gjorde klart vad vapenexperten har sagt och Hansson vill få det till att kulan va för mjuk? Det kommer inte heller att vara framgångsrikt.
En dag åt åklagaren helt och hållet, så det va som sagt förväntat.
Imorgon får Hansson upp och hoppa lite för då vittnar två som har noterat Marinas bil på pendeln.
Så kort och gott levde inte Marina efter hon lagt sig den natten 28 juli.
11.00 Svante W*nkler
11.15 Jan Sv*nsson