2014-01-14, 23:30
Medlem
Smoshens avatar
Varför bytte produktionen efternamnet på Emelie idag???
Citera
2014-01-14, 23:32
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Va?? Det kommer jag inte ihåg.

Insmetat i håret whatever. Niklas eller Joppe var offret har jag för mig. Sak samma, mina poäng var iaf att vissa där inne kanske vill att pattmonstret hamnar i luven på fläskprinsen. Ett sätt att spela ut en person på ett subtilt och kliniskt manér.
Citera
Medlem
€rics avatar
Hoppas dem visar imorgon vems sarre de är annars blir man ju galen. Känns ju inte helt orimligt att de är thobbe 2 som hämnas?

Sedan så är det tydligen OK att låta någon sätta en boll som varit i en fitta i munnen men inte sagga på en bild?

Och man är billig när någon saggar på ens bild, men inte när man säger "skulle vara så roligt att knulla honom och skicka ut honom" och sedan faktiskt försöka göra de.

Herregud, vilken jävla pantad människa.
Citera
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoshen
Varför bytte produktionen efternamnet på Emelie idag???
De råkade kopiera in namnet på en gammal deltagare som redan åkt ut.
Citera
2014-01-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Förklara för oss hur en tjej skulle kunna åka imorgon. Med största sannolikhet går det till såhär under parceremonin:

1. Alla tjejer + TH får ställa sig vid varsin partner som vanligt.
2. Linnea ska nu bryta upp ett par genom att ställa sig bakom en tjej (Thobias eller Niklas respektive kan hon inte ställa sig bakom då Thobias är immun och TH inte är en tjej).
3. Alltså åker antingen Jesper eller Joppe med största sannolikhet.

Ja, du har nog rätt.
Citera
2014-01-14, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaskrik
Undrar hur länge det dröjer innan folk börjar skriva ut bilder på Emelie och sarra över den.
den första som gör det få välja valfri text jag ska ha under mina inlägg i all framtid.
jag är seriös.
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
"Ett sådant svar, under all kritik" Emelie är den nya citatmaskinen, akta bloggen nu.
sluta göra reklam för hennes patetiska blogg.
Citera
2014-01-14, 23:37
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Jag kanske tänker helt åt helvete, men har inte P.H i och med kamerorna bevis på vem som saggad eller prankat med bilden? Fel att bara visa det då?

I övrigt är det mesta sagt, äckel-Emelie!

Jo, så de kommer troligtvis visa vem det var i morgondagens avsnitt. Eller längre fram. Min gissning är dock att det inte är sagg, det kan säkert vara nån brud som gjorde det. Är nog inte så många som vill onanera öppet i PH
Citera
2014-01-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaskrik
Undrar hur länge det dröjer innan folk börjar skriva ut bilder på Emelie och sarra över den.

Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Hahaha, hoppas det blir ett internetskämt

Citat:
Ursprungligen postat av Smoshen
Hahaha jaaaa!! Gör det till den nya grejen för att visa hur dum hon verkligen är

Men kanske lite för överdrivet

Såhär?

http://www.n0.se/v/f/2e55f_emelie.jpg
Citera
2014-01-14, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Look100s
Det kan ju omöjligt vara Fröidh som åker eftersom man se att Niklas sitter ner i parceremonin. Alltså är det en tjej som åker. Gissar på Aina eller Mia, varför skulle han annars gråta?

Eller luras de så för att göra en tvist med linnea. Hon har ju inte spoilat att hon ska stå med en tjej.
Därav står de antagligen. Hon ska välja "kille" sist *tvist* hon ska ta en tjej baam!
Citera
2014-01-14, 23:47
Medlem
CheddarOsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Såhär?

Hahahaha, fan bara på flashback!
Citera
2014-01-14, 23:48
Medlem
Vem/ vilka tror ni vinner PH? Personligen tror jag på Anja och Samir, om de sköter sig felfritt har de störst chans o vinna men de sker alltid nya grejer i PH.
Citera
2014-01-14, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Såhär?

OOHAHAAHHA give me moooooore!! fler bilder ppl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto