2014-01-07, 21:39
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaPingviner
Har fått problem med min Svenska Spel klient till Mac. Det var i mellandagarna som jag satt och spelade då allting helt plötsligt frös och klienten stängdes av. När jag skulle starta upp den igen startde den aldrig utan fastnar i "tvångsavsluta läge". Den är fortfarande så och jag har provat att avinstallera och installera om den men ingenting verkar fungera. Har provat att spela genom paralells, vilket fungerar, men det laggar dock ganska mycket och hela datorn blir seg då jag har en ganska gammal mac.
Är det någon som har haft samma problem eller vet hur man kan fixa det?

här skrev jag (FB) Svenska spel - poker. Laggar som f*n
Citera
2014-01-13, 03:20
Medlem
Fungerar HM och PT på Svenska Spel nu?
Citera
2014-01-13, 08:10
Medlem
HM fungerar, vet ej hur det är med pt
Citera
2014-01-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Fungerar HM och PT på Svenska Spel nu?
PT fungerar och numera fungerar det bra ihop med turneringar också (så att du får din HUD vid bordet)
Citera
2014-01-14, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lajban
HM fungerar, vet ej hur det är med pt

Citat:
Ursprungligen postat av blacksmp
PT fungerar och numera fungerar det bra ihop med turneringar också (så att du får din HUD vid bordet)

Ja men vad bra, tackar.
Citera
2014-01-14, 21:43
Medlem
Krashade hela jävla svenska spels pokerklient nu eller är det bara min som spökar?!
Citera
2014-01-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kylskapsknull
Krashade hela jävla svenska spels pokerklient nu eller är det bara min som spökar?!

Har haft problem med program på svs innan....tycker det fungerar ibland och ibland inte. Säkert något med min dator bara.

Testa att installera om svs.
Citera
2014-01-15, 06:45
Medlem
jag har sinnesförvirrat stora problem med svs pokerklienten... borden stängs ner en efter ca 7 spelade händer. Men lirar jag 1 bord så funkar det bra, detta är extremt tiltande speciellt när man är med i en pott! har sökt igenom datorn samt ominstallerat klienten och testat köra utan HM men utan resultat..

någon som har en lösning? kan det vara mitt nätverkskort som är helt slut??? ( 6 år gammalt )
Citera
2014-01-15, 08:02
Medlem
Jag har i stort sett aldrig problem med att klienten stänger.

De få gånger som det strulat har bärbara datorn samtidigt kört tunga uppdateringar (fanskapet kör ju igång dem själv utan att fråga mig). Då kan borden frysas och jag upplever att svs är sega att finna "återkoppling", kan vara nån säkerhetsgrej..? Tror helt enkelt att uppdateringarna snor all bandbredd och svs tappar kontakten en liten, liten stund.

Så, om man tappar sitt trådlösa nätverk en liten, liten stund, inte märkbart kanske om man bara sitter och surfar men det kan nog krångla till svs klienten.

Förslag, låt alltid datorn vara på 5-6 minuter innan du drar upp borden. Så uppdateringarna är klara. Sluta porrsurfa medan du spelar , tungladdade sidor du vet. Kolla nätverkskort. Kolla modem, routern. Du har fast bredband? Om 3g eller vad man säger kanske det är "boven".
Citera
2014-01-15, 14:10
Medlem
cmc.88s avatar
har alltid spelat här =) svenska kronor, å ja gillar designen, aa även om svenska spel poker är så JÄVLA RIGGAT så är de ändå kul å lira där
Citera
2014-01-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lajban
Jag har i stort sett aldrig problem med att klienten stänger.

De få gånger som det strulat har bärbara datorn samtidigt kört tunga uppdateringar (fanskapet kör ju igång dem själv utan att fråga mig). Då kan borden frysas och jag upplever att svs är sega att finna "återkoppling", kan vara nån säkerhetsgrej..? Tror helt enkelt att uppdateringarna snor all bandbredd och svs tappar kontakten en liten, liten stund.

Så, om man tappar sitt trådlösa nätverk en liten, liten stund, inte märkbart kanske om man bara sitter och surfar men det kan nog krångla till svs klienten.

Förslag, låt alltid datorn vara på 5-6 minuter innan du drar upp borden. Så uppdateringarna är klara. Sluta porrsurfa medan du spelar , tungladdade sidor du vet. Kolla nätverkskort. Kolla modem, routern. Du har fast bredband? Om 3g eller vad man säger kanske det är "boven".

Jo jag har BB 100/100 så borde inte vara nå större problem med det antar jag.. Men ja det kan ju vara porrsurfningen hmm ska kolla om det kan vara uppdaterngen som strular till det.. tack för tipset
Citera
2014-01-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
har alltid spelat här =) svenska kronor, å ja gillar designen, aa även om svenska spel poker är så JÄVLA RIGGAT så är de ändå kul å lira där

Haha så jävla kul att spela på svenska spel. Jag började spela lite där för en vecka sedan och har gått plus 800:-. På min nivå är det mycket, brukar hålla mig runt +/-0 annars. Och varje gång man vinner en pott med AA så skriker folk "rigg" i chatten

En gång var det redigt sjukt dock. Vi var fyra pers som spelade och hade JJ, QQ, KK, AA. Är det inte lite märkligt? (Jag vann med triss i knektar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in