2014-01-11, 21:06
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
Jag är på andra sidan planeten just nu, hittade även en burk Lorezapam men dom heter Lorezapan och Alprazolan så blev lite fundersam.

Jaså, dom borde ju fungera på samma sätt
Citera
2014-01-11, 21:39
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
http://m.imgur.com/hPKRuJu

Vad tror mina herrar om denna? Legit?
Lite allt möjligt smått och gått i den högen!
Citera
2014-01-14, 19:24
Medlem
garbagepailkidss avatar
Nu fan har jag letat som en dåre o nätapoteken jag hittar luktar unket lång väg!
Någon som vet vart man hittar alpra gärna inrikes, max 50 spänn/ 2mg?
Senast redigerad av garbagepailkids 2014-01-14 kl. 19:38.
Citera
2014-01-14, 19:52
Medlem
tr3s avatar
Jag vet att den här frågan är besvarad tusen gånger, - men jag orkar inte leta, precis av samma anledning som jag skriver här.

Nå, vad är skillnaden på Xanax Bars och Xanax Purple Upjohn 90's ? har själv bara testat, Upjohn's, lila och någon blå, antagligen missfärgad eller bankad? Did it's job anyway.

Men vad är skillnaden? Har hört om hårda stavar som är hemma pressade, mjuka ska va orginal osv.
Varför är Xanax bars så jävla dyra och poppis?
Citera
2014-01-14, 19:57
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr3
Jag vet att den här frågan är besvarad tusen gånger, - men jag orkar inte leta, precis av samma anledning som jag skriver här.

Nå, vad är skillnaden på Xanax Bars och Xanax Purple Upjohn 90's ? har själv bara testat, Upjohn's, lila och någon blå, antagligen missfärgad eller bankad? Did it's job anyway.

Men vad är skillnaden? Har hört om hårda stavar som är hemma pressade, mjuka ska va orginal osv.

Stavarna är nog populära på grund av själva styrkan, alltså 2mg. Mjuka stavar har jag aldrig ens sett!?
Alla är ju alpra oavsätt form o färg. Men ta t.ex ksalol som funnits i omgångar, dom gillade jag för att dom var starkare än svenska 1or, alltså "Upjohn".
Citera
2014-01-14, 20:00
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr3

Olika tillverkare bara. Xanax är dyra och poppis för att dom är bra, dom är välkända. Det är i många filmer Xanax nämns, och så är dom gudomliga att flöddra på
Citera
2014-01-14, 21:08
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Olika tillverkare bara. Xanax är dyra och poppis för att dom är bra, dom är välkända. Det är i många filmer Xanax nämns, och så är dom gudomliga att flöddra på
Stämmer bra ordet "Xanax" vet dom flesta vad det är.
Citera
2014-01-15, 04:35
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Hur funkar det att blanda Xanor med Stesolid ? Och vad är en bra dos att äta om man vill bli lagom skön och inte se för påverkad ut ? Mvh

hehe de går inte serru =) att må så bra å inte se påverkad ut, men om du är själv, å hemma, eller nånstans där du har möjlighet att softa lite skulle ja söga 30 mg stesolid å 2-3 mg xanor, de skulle få dig å må ett tag =)
Citera
2014-01-15, 04:36
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florrez
Fick hem ett parti Ksalol. jävla va dom svänger. Mkt god benso!

dom e fina ja
Citera
2014-01-15, 04:39
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Stämmer det att dem är starkare än vanliga pfizer xanax? Hur mycket hade man behövt ta för att somna in gott tror du (med 0 tollerans)?

de kan vara så lite ja, men inte så ofta..

kan vara så ibland att ksalol 1mg kan innehålla 1.2 - 1.5 MEN de lösa bulksen kan ibland också även innehålle mindre som 0.7 fastän det skall vara 1 mg:are...

medans pfizer, å alla andra märken, innehåller alltid rätt mängd, står det 1 mg, är det 1mg.

men skulle säga att det brukar vara rätt lika oftast =)
Citera
2014-01-15, 04:43
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Fan vad jag blev knockad igår av sju Xanor.. samt lite annat godis. Somnade framför TVn medan jag drack kaffe vid nio-tiden. Vaknar. Somnar igen vid halv tolv. Vaknar halv fem i morse.

knaprat benzo i år... men nu var de la kanske 2 månader sist =) myst mest med cb och lite annat gott de senaste, så skitit i benzo totalt =) så tryckte jag i mig 2 xanor idag när ja skulle ligga i soffan å ta de lungt =) ledig å allt =)

känner av dom som fan, 2 mg totalt, sen bara "bang" somna jag som en kung, å sov 4 timmar :P haha

sjukt, de va längesen de där hände vill ja säga :P
Citera
2014-01-15, 12:41
Medlem
ja häftigt när det blir så har haft ett uppehåll på 2 månader på 12 år och funka unjefär som du säger men toleransen kom tillbaka under dagen den är fan inget man blir av med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in