2mg alpra och några/flertalet zippar på nå sötsliskig likör på 20% ((enda som fanns hemme obv , nåja dricks ju ur whiskeyglas så det gör väll min e-penis nån cm större)), funkar eller bör det gå åt några mg till måntro för att uppnå ett bättre rus, (( Inte kört på en 3-4v)) som just nu upplevs rätt light trots fet CB abs och ångest bla bla legat och lurar rätt hårt hela dagen som iof enligt Fb inte existerar , relativt mätt mage och ligger väll på en 90kg nånstans om de har med fråga o göra. Isåfall vad rekommenderas?
Samt, 3 dagar i veckan, med bonusregeln aldrig 3 dagar i rad (propbet något lol?), kan det utveckla absinens eller vad man nu ska kalla det, eller är det rätt lugnt ur den synvinkeln (omforumerlad "KAN JAG BLI BEROENDE FRÅGA" vilka ja personligen hatar, men whatever man
Den förste till svar får en..
KRAAAM!
Senast redigerad av redlineer 2010-01-08 kl. 02:03.
Kanske att du kan ta 1-2mg till, efter det skulle jag vilja påstå att marginalnyttan är väldigt liten om du saknar tolerans. Vad gäller din fråga om beroende så är svaret ja, tre dagar i veckan blir i runda slängar varannan dag och tar du "flumdos" varje gång kommer du efter en tid med stor sannolikhet utveckla ett fysiskt beroende. Personligen har jag aldrig upplevt någon direkt cannabis-AT även då jag rökt varje kväll i flera månader, på sin höjd 2-3 nätter med sömnsvårigheter. Mår du dåligt när du slutar röka mår du garanterat betydligt sämre när du slutar knapra piller, så letar du efter ett CS substitut så glöm flöddret och tänd spliffen igen.
Kanske att du kan ta 1-2mg till, efter det skulle jag vilja påstå att marginalnyttan är väldigt liten om du saknar tolerans. Vad gäller din fråga om beroende så är svaret ja, tre dagar i veckan blir i runda slängar varannan dag och tar du "flumdos" varje gång kommer du efter en tid med stor sannolikhet utveckla ett fysiskt beroende. Personligen har jag aldrig upplevt någon direkt cannabis-AT även då jag rökt varje kväll i flera månader, på sin höjd 2-3 nätter med sömnsvårigheter. Mår du dåligt när du slutar röka mår du garanterat betydligt sämre när du slutar knapra piller, så letar du efter ett CS substitut så glöm flöddret och tänd spliffen igen.
Tack för ditt svar!
Okej, jo men kan väll skippa dedå lika gärna.
"Flumdos" är väll inte heller något som är tänkt ska bli en återkommande grej utan frågan där just gällde väll vanliga intag i, men det blev det idag för att slippa tänka på sömnen så mycket.
Nja Cannabis AT är väll lite smått grovt uttryck, men vi alla har ju våra jobbiga dagar. Sömnsvårigheter hade jag redan innan CB bruk vilket va den största anledningen till just CB't, dock har man ju kommit till instiktten att ett uppehåll va på sin plats, speciellt när inte ens rökat längre ger det som det gett innan, så handlar väll om att ersätta den ena med den andra typ. Spliffen blir i dag för dyr tyvärr samtidgt som den börjat påverka andra faktorer, nu handlar det mest om att överleva uppehållet (eller åtminstone första veckan) så smidigt/lätt som möjligt, dock blir det ju inte så lyckat om man sitter månaden senare som benzotorsk istället. Men att köra 1-2mg nån/två gånger i veckan tror du inte är allt för bra alltså?
Tack för ditt svar!
Okej, jo men kan väll skippa dedå lika gärna.
"Flumdos" är väll inte heller något som är tänkt ska bli en återkommande grej utan frågan där just gällde väll vanliga intag i, men det blev det idag för att slippa tänka på sömnen så mycket.
Nja Cannabis AT är väll lite smått grovt uttryck, men vi alla har ju våra jobbiga dagar. Sömnsvårigheter hade jag redan innan CB bruk vilket va den största anledningen till just CB't, dock har man ju kommit till instiktten att ett uppehåll va på sin plats, speciellt när inte ens rökat längre ger det som det gett innan, så handlar väll om att ersätta den ena med den andra typ. Spliffen blir i dag för dyr tyvärr samtidgt som den börjat påverka andra faktorer, nu handlar det mest om att överleva uppehållet (eller åtminstone första veckan) så smidigt/lätt som möjligt, dock blir det ju inte så lyckat om man sitter månaden senare som benzotorsk istället. Men att köra 1-2mg nån/två gånger i veckan tror du inte är allt för bra alltså?
Att käka 1-2mg i veckan är inga problem, däremot tror jag inte att du klarar av att göra det. Eftersom jag inte känner dig så är det inget personligt, men de flesta med en missbrukshistorik har svårt att hålla fingrarna i styr. Just benzo har en bedrövlig avtändning, har själv aldrig kört längre än en månad eller två, men det räckte för att jag ska hålla mig till små inköp med ordentligt mellanrum i frotsättningen. För just sömnproblem finns det analoger som tydligen inte skall vara lika beroendeframkallande, men dem är jag inte speciellt insatt i.
Fan vad jag blev knockad igår av sju Xanor.. samt lite annat godis. Somnade framför TVn medan jag drack kaffe vid nio-tiden. Vaknar. Somnar igen vid halv tolv. Vaknar halv fem i morse.