2014-01-14, 00:11
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Fungerade bra vid 22.00 och fungerar bra nu när jag testade:
http://register.tomorrowland.com/register
Funkar inte för mig.

We are currently having issues, preregistration will open at a later time. Please try again later.

Celebrate the Madness….!

Tomorrowland.
Go to website
Citera
2014-01-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Funkar inte för mig.
Wierd... testa rensa historiken, cachen osv?
Citera
2014-01-14, 00:17
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Wierd... testa rensa historiken, cachen osv?
Funkade när jag bytte webbläsare!
Citera
2014-01-14, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Gick hem efter Avicii.. Skumt att den där Armin fick avsluta kvällen och inte Avicii. Hur tänkte dom där liksom . Buuren är ju typ one hit wonder med den där feels like-låten som inte ens är bra....

Kolla upp Armin van buuren så ska du se att han inte är något one hit wonder, Pinsamt att du vart på tomorrowland och inte ens vet vem det är haha!
Citera
2014-01-14, 06:23
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pouzdro
Kolla upp Armin van buuren så ska du se att han inte är något one hit wonder, Pinsamt att du vart på tomorrowland och inte ens vet vem det är haha!

Pinsamt att du är på flashback och tror att han har varit seriös en enda gång i denna tråd
Citera
2014-01-14, 10:20
Medlem
Undrar om någon vet om hur lätt det är att få tag på godsaker där nere? Eller behöver man ta med sig?
Citera
2014-01-14, 10:56
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Gick hem efter Avicii.. Skumt att den där Armin fick avsluta kvällen och inte Avicii. Hur tänkte dom där liksom . Buuren är ju typ one hit wonder med den där feels like-låten som inte ens är bra....

Hoppas för guds skull att Avicii inte är där i år, kommer spy om jag hör wake me up eller någon annan hypad poplåt en gång till, jag ska dit för house, inget annat!!!
Citera
2014-01-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Hoppas för guds skull att Avicii inte är där i år, kommer spy om jag hör wake me up eller någon annan hypad poplåt en gång till, jag ska dit för house, inget annat!!!

Kan inte göra annat än att hålla med fuck avicii alltså. Pallar inte höra hans skit låtar asså!
Citera
2014-01-14, 12:02
Medlem
eb0las avatar
frågan är hur pass bra oddsen är för att man ska få biljett. Är fan nervös.
Citera
2014-01-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eb0la
Jag är inte det minsta nervös. Jag vet att jag kommer ordna biljett till mig och polarn!
Citera
2014-01-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eb0la
Om du har pengarna är ju Global Journey att rekommendera. Det är lite dyrare (kanske mycket dyrare beroende på var du bor) men man är nästan garanterad biljetter. I det vanliga biljettsläppet konkurrerar man med hela världen om biljetterna medan man i Global Journey släppet som sker 2 veckor tidigare (tror jag) konkurrerar man endast med människor som vill resa från samma stad som en själv, alltså Stockholm eller Götebort
Citera
2014-01-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Om du har pengarna är ju Global Journey att rekommendera. Det är lite dyrare (kanske mycket dyrare beroende på var du bor) men man är nästan garanterad biljetter. I det vanliga biljettsläppet konkurrerar man med hela världen om biljetterna medan man i Global Journey släppet som sker 2 veckor tidigare (tror jag) konkurrerar man endast med människor som vill resa från samma stad som en själv, alltså Stockholm eller Götebort
Skulle aldrig falla mig in att betala den där sviniga prislappen för att "garanterat få en biljett."
Har man huvudet på skaft får man en Full Madness och Dreamville camp. Sen kan man ordna
med flyg/buss/tåg själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in