2014-01-14, 00:33
Medlem
Djoonass avatar
Någon som vet vad låten heter som spelades när Thobias valde Emelie?
Citera
2014-01-14, 00:42
Medlem
Fann denna på samma sätt som personen som hittade nya Thobias blogg.
http://www.tv3.se/blog/linnea
Citera
2014-01-14, 00:46
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fyfan, vilket drygt avsnitt. Höjdpunkten var väl när Fröidh surade efter sin värdelösa show.
Citera
2014-01-14, 00:46
Medlem
cussens avatar
Diggade Aina hårt som fan i början, men för varje program som går så blir jag mer och mer äcklad av henne. Och allvarligt, vad är hennes definition av roligt egentligen? Hon säger att det kan vara den roligaste dagen inne på ph när hon är med bara brudarna och badar topless och trycker upp en rosa boll i "fiffin"....

Nä, danska ph får de bli tills homonivån samt kompisnivån har lagt sig en smula.
Citera
2014-01-14, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
TV3Play är verkligen katastrofalt. Det känns som att det strular exakt hela tiden.

Jag lyckades dra igenom hela avsnittet med ad-blocker, andra gången nu.

Citat:
Ursprungligen postat av shitzu
Fann denna på samma sätt som personen som hittade nya Thobias blogg.
http://www.tv3.se/blog/linnea

Tatuerad. Skräll.
Citera
2014-01-14, 00:54
Medlem
untrust-uss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibsen41a
Jag tror faktiskt på att det var Samir och Anja, med tanke på att Samir sa "jag vill knulla dig" och massa sånt till henne men man vet aldrig, Anja har vart låst och bara kyssts men dom har vart där länge nu så hon är nog en aning kåt..

Jag tyckte till och med att det lät som Anjas röst när hon stönade, men man kan ha fel, är i alla fall 90% på att det var dom.
Citera
2014-01-14, 01:02
Medlem
tuffkatts avatar
Alltså, sunkigaste säsongen någon tror jag. Tjejerna är fula, beter sig dräggigt, är antingen plastikopererade eller tatuerade och osköna överlag. Killarna är något bättre, men från första början så var det samma sak där. Wt-tatuerade, drägliga på fyllan och oskön attityd.

Klarade inte mer när Emelie höll på med den rosa bollen i poolen, fick sitta på toa framför kameran för att få ut den och sedan avslutade allt med att säga "Det kanske var över gränsen, men jag kan iallafall bjuda på mig själv". Stackare alltså.
Citera
2014-01-14, 01:04
Medlem
Fy fan vilket avsnitt, under all jävla kritik.
Citera
2014-01-14, 01:11
Medlem
Graflunds avatar
Skiten har ju spårat totalt, vad fan håller dem på med?
Citera
2014-01-14, 01:17
Medlem
Pellenss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fckrZ6wp9Us Nya deltagaren i gårdagens/kvällens avsnitt?
Citera
2014-01-14, 01:26
Medlem
Tycker det känns ganska hopplöst för tillfället, hoppas på en vändning. Min favorit är Niklas som är den ända som beter sig hyfsat normalt och kan bjuda på sig själv utan att vara helt efterbliven. Samir är rolig men dum som ett jävla sågspån. Aina, Joppe och Emelie är totalt lobotomerade. Nya killen verkar ändå vettig i relation till dem. Gamla Tobias och Anja verkar ha någonting innanför pannbenet men de är skittråkiga. Som sagt, den enda som skulle vara en värdig vinnare i mina ögon är Niklas.
Citera
2014-01-14, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Nya deltagaren bör vara: http://www.facebook.com/linnea.eriksson.982

Angående vilka det är som ligger i morgondagens program:
Nu behöver ju paren nödvändigtvis inte ligga på sitt egna rum men om vi ändå antar att så är fallet så är det i det rosa rummet som det sker. Det rummet som tjejerna är i vid 2.50 och vid 40.50 när Emelie ska ploppa ut bollen. Så om vi bara kan lista ut vilka som sover där så borde vi vara ett steg närmare lösningen.
När killarna visar Thobias2 runt på hotellet säger Joppe att det var i det rummet som han, Jesper och Niklas som i natten före och det verkar vara Niklas rum. Men iom att han nu parades ihop med Thobias2 vet jag inte riktigt hur rumfördelning gick till, de gjordes ju inte riktigt klart vad som hände med Aina.

Och ja, danska är extremt mycket bättre(senaste säsongen). När var det nästa skulle börja?
Senast redigerad av waggen 2014-01-14 kl. 01:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in