2014-01-03, 14:51
Medlem
vildhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onigtheboss1
Nån toymaster låsas att vara rsk dom skriver över bot och flera så ni vet riktiga rsk skriver inte över nån det e nån som har snott våran tag
Nån annan som snott "eran" tag. Kör på bra i Oslo.
Edit.. glömde länk:
http://tingsom.tumblr.com/
Citera
2014-01-05, 18:49
Medlem
Rainingbombzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO
Ute vid fotbollsplanen såg jag någon dag här en ganska sönderbombad barrack. Fanns en stor WEM, en BTB och en AOTS målning. Nån som har nån aning vad de sistnämnda det är för grabbar? Sett lite annat i staden av dom också men de verkar rätt nya

Hej AOTS, sluta nämn er själva hela jävla tiden. Jävla schizofrena snorungar
Citera
2014-01-13, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Hej AOTS, sluta nämn er själva hela jävla tiden. Jävla schizofrena snorungar

Låt dom namea o sheama sig själva om dom vill. Ignorera skiten bara!

Nu är det minusgrader så farbror buffman är ledig! Målas det något?
Citera
2014-01-13, 01:20
Medlem
COCAINE.MAFIAs avatar
Hahaha, toysss
Citera
2014-01-13, 03:51
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Låt dom namea o sheama sig själva om dom vill. Ignorera skiten bara!

Nu är det minusgrader så farbror buffman är ledig! Målas det något?

Ledig skulle jag inte vilja säga. Nu är det inte relaterat till just Uppsala men många bra målningar försvann igår i Stockholm.
Citera
2014-01-14, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Jag antar att han syftar på Aot som sitter där. Det är rätt lustigt att han frågar två gånger om samma crew i tråden som knappt syns någonstans annars.
Stinker väldigt mycket att personen i fråga vill att folk ska se och uppmärksamma sina prylar. Pinsamt värre!

Som sagt så målar jag inte längre. Utan är bara intresserad, och eftersom det knappt körs över huvud taget så funderade jag lite på vem som låg bakom det (tyvärr) ovanliga dådet.
Citera
2014-01-14, 16:17
Medlem
Citat:
Som sagt så målar jag inte längre. Utan är bara intresserad, och eftersom det knappt körs över huvud taget så funderade jag lite på vem som låg bakom det (tyvärr) ovanliga dådet.

Visst. Knappast troligt. Jag har sett åtminstone 10st nya pieces som gjorts bara den senaste månaden. Inget av det jag sett har varit Aot.
Citera
2014-01-14, 17:10
Medlem
Citat:
Visst. Knappast troligt. Jag har sett åtminstone 10st nya pieces som gjorts bara den senaste månaden. Inget av det jag sett har varit Aot.

Ja, tro vad du vill.

Oj, minst 10 låter som en överdrift med tanke på att scenen är som sämst just nu. Kan även bero på att jag inte är särskilt flitig med att kolls pieces.
Citera
2014-01-15, 13:46
Medlem
Citat:
Ja, tro vad du vill.

Oj, minst 10 låter som en överdrift med tanke på att scenen är som sämst just nu. Kan även bero på att jag inte är särskilt flitig med att kolls pieces.

Varför yttrar du dig då om att scenen är sämst när du senare skriver att du inte har någon koll? Bara för att det inte körs inne i centrum är det inte dött. I tunnlar och under brofästen verkar det köras på iallafall.
Citera
2014-01-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Ledig skulle jag inte vilja säga. Nu är det inte relaterat till just Uppsala men många bra målningar försvann igår i Stockholm.

Är lite skillnad på Stockholm och övriga Sverige som inte har samma hårda nolltolerans... Ute i landet får saker oftast sitta mycket längre på vintern än på sommaren.
Citera
2014-01-16, 00:07
Medlem
Citat:
Varför yttrar du dig då om att scenen är sämst när du senare skriver att du inte har någon koll? Bara för att det inte körs inne i centrum är det inte dött. I tunnlar och under brofästen verkar det köras på iallafall.

Menar att jag inte tar mig till särskilt många ställen utan det är sträckan mellan jobb och hem. Därav ser jag inte mycket nytt, påstod aldrig att jag inte hade koll alls.
Citera
2014-01-17, 05:24
Medlem
Citat:
Menar att jag inte tar mig till särskilt många ställen utan det är sträckan mellan jobb och hem. Därav ser jag inte mycket nytt, påstod aldrig att jag inte hade koll alls.

Protip. Pröva att åka runt o kolla lite.
Att påstå att scenen är som dödast, När den egentligen flödar rätt bra (vet iofs inte hur det var för ett par år sen) är rätt dumt.
Jag har senaste månaden hittat iaf en 7-8 nya saker. Men som en annan skrev där uppe att det kanske inte körs mest i centrum utan mer brofästen/gångtunnlar är ju rätt självklart. Det man gör är ju rätt olagligt och farbror blå stoppar en!
Så ta en svängom med bilen,cykeln,skateboarden eller fötterna! Och titta lite så kommer du hitta massor av finfint daterat 14-

RSK... Börjar se mer o mer av dom... Ska bli kul o se hur det utvecklas!
Senast redigerad av trasigcykel 2014-01-17 kl. 05:26. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in