2013-12-10, 03:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
http://www.unt.se/uppsala/24unt-ingen-klottersanering-pa-konst-2735426.aspx
hittade denna på 24unt lite roligt. Vilka är dom? nån som sett något vettigt?
Detta är inte angående länken, men jag kollade densamma precis och såg under "senaste nytt" att någon i Uppsala torskat för några timmar sedan (strax innan midnatt enligt artikeln).
Är inte ett dugg intresserad av att veta mer om den händelsen men jag tyckte det var ett väldigt intressant sammanträffande.
Klottrare togs på bar gärning
Citera
2013-12-11, 00:10
Medlem
nowens avatar
[quote=trasigcykel|46515237]Ahhh jobbigt. Har dock inte sett nå spitt vilka spittar dom?
Såg att dom lirat med BTB. Låg massa tags i Luthagen där det stod BTBU / TBUS över o under varandra.

Har sett att dom spittat, AHH, BTB, OSK, BOT.. Aa dom flesta! Tror inte dom lirar tillsammans med BTB asso!
Citera
2013-12-11, 01:16
Medlem
[quote=nowen|46529424]
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Ahhh jobbigt. Har dock inte sett nå spitt vilka spittar dom?
Såg att dom lirat med BTB. Låg massa tags i Luthagen där det stod BTBU / TBUS över o under varandra.

Har sett att dom spittat, AHH, BTB, OSK, BOT.. Aa dom flesta! Tror inte dom lirar tillsammans med BTB asso!

Verkar vara en trend bland writers i Uppsala att ha attitydproblem. Finns väl snart inte något crew som beefar med något annat.
BOT spittas med all rätt. Kan inte förstå hur makalöst fula tags/pieces de lyckas skapa.
Beklagligt att de sämsta fortsätter medans AHH verkar ha lagt sprayburken på hyllan.
Citera
2013-12-11, 23:06
Medlem
Hmm såg något svischa förbi i ögonvrån när jag satt på pendeln. Den satt i gamla yarden, på den vita byggnaden som det suttit en enorm Spice Girls på. Såg ut att bara vara svart och krom. Någon som sett vad det är?
Citera
2013-12-11, 23:08
Medlem
[quote=StorkenSture|46530242]
Citat:
Ursprungligen postat av nowen

Verkar vara en trend bland writers i Uppsala att ha attitydproblem. Finns väl snart inte något crew som beefar med något annat.
BOT spittas med all rätt. Kan inte förstå hur makalöst fula tags/pieces de lyckas skapa.
Beklagligt att de sämsta fortsätter medans AHH verkar ha lagt sprayburken på hyllan.
Såg en målning på en barack eller liknande från AHH inne på Österängens IP tror den är rätt ny då jag inte sätt den förrut iallafall
Citera
2013-12-13, 02:10
Medlem
1&2

tycker man då och då ser nya 1&2 tags i uppsala både med burk o penna, har även sett lite nya stickers i stan,

angående shock dsk grejerna så slängdes det upp såmycketsommöjligt medans han va på hemma plan i sommras eftersom han bor utomlands,, samma dude som körde kasan btw,, legend
Citera
2013-12-15, 22:21
Medlem
Rymdfunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO
Hmm såg något svischa förbi i ögonvrån när jag satt på pendeln. Den satt i gamla yarden, på den vita byggnaden som det suttit en enorm Spice Girls på. Såg ut att bara vara svart och krom. Någon som sett vad det är?

Chansar på en Aces.
Citera
2013-12-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Tunneln var målad av graffitimålare från början, sedan fick landskapsstudenterna utsmycka hela tunneln med mosaik, sedan tycker de att det är tråkigt när deras konstverk bli övermålat..

visst? första tanken när jag hörde det hahaha.
Citera
2013-12-31, 14:47
Medlem
FishHeads avatar
de sitter/satt en tbu på de vita garaget till höger i yarden, antagligen den han försöker få någon att gå och titta på?
Citera
2013-12-31, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishHead
de sitter/satt en tbu på de vita garaget till höger i yarden, antagligen den han försöker få någon att gå och titta på?

Jag antar att han syftar på Aot som sitter där. Det är rätt lustigt att han frågar två gånger om samma crew i tråden som knappt syns någonstans annars.
Stinker väldigt mycket att personen i fråga vill att folk ska se och uppmärksamma sina prylar. Pinsamt värre!
Citera
2014-01-03, 12:01
Medlem
Nån toymaster låsas att vara rsk dom skriver över bot och flera så ni vet riktiga rsk skriver inte över nån det e nån som har snott våran tag
Citera
2014-01-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onigtheboss1
Nån toymaster låsas att vara rsk dom skriver över bot och flera så ni vet riktiga rsk skriver inte över nån det e nån som har snott våran tag

Var ute i r-häll idag. Och nån hade ju "fultaggat" över massor av målningarna där med RSK och OSK.
Dock såg man att det inte var varken RSK eller OSK.
Så ja... nån fular sig i Uppsala just nu!
Senast redigerad av trasigcykel 2014-01-03 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in