2012-09-27, 13:10
Medlem
FishHeads avatar
Har sett ett gäng faktiskt! och ja, han är rätt finurlig!
Citera
2012-10-01, 09:45
Medlem
embrosios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PallorMortis
Haha, de har väl för bövelen klottrat ner halva stan snart. Riktigt fjuniga riksmongon som springer omkring och kladdar på väggar och tror att de är med i något superhäftigt "crew". De är faktiskt riktigt patetiska. Här om året blev de så rädda för Farbror Blå att de snällt och lydigt tjallade på övriga medlemmar i sitt supercoola crew. Rättegången var riktigt underhållande och tingsrättens dom skulle jag klassa som ett humoristiskt epos. Så det där med att tiga inför lagens långa arm är inte något som alltid är med sanningen överensstämmande.

Efter att ha läst lite i den här tråden värkar du hysa nåt form av barnsligt agg mot OSK. Antar att det e rättegången med OMER, SPNR och nån mer du pratar om? Där OMER golade ner allihopa.

Om du läser förhörspapper från den omgången i rättvisans palats kan du se att OMER beskrivit allt i minsta detalj, sen i senare förhör har resterande försökt rädda situationen på bästa sätt efter råd av deras advokater. Eller antar det då 17-18 åringar inte brukar veta så mycket om hur dom ska agera i rättegångar, jag gjorde inte det i den åldern iallafall.

I uppsala är ingen ur OSK dömd för skadegörelse iallafall inte under den crewtagen vad jag vet, inte sett det i några domar iallafall.

Sen verkar du tro att lite skadestånd stoppar dom från att måla? Du kan inte ha så bra koll på hur det fungerar att vara aktiv målare, torskar man så torskar man, så är det bara, det är en del av spelet, jag själv blir stalkad av kronokalle varje vecka, kommer brev på brev, men funkar bra som skissmaterial mest. E man rädd för att få skulder ska man nog välja en annan hobby.

Och ifall du vill ge mig någon nedverderande kommentar om att man e keff som torskar, varsågod, jag känner inte många målare som aldrig torskat, iaf inte såna jag kallar målare, att stå o trycka i nåt fame osv är inge svårt, inte heller roligt inte för mig iallafall. Sen att man alltid ska hålla käften är ju bara regel nummer ett, jag har blivit dömd en gång för skadegörelse det fanns ganska bra bevis och jag vart dömd mot mitt nekande. Ingenting är omöjligt som man säger, dock varit åtalad för skadegörelse ett antal gånger men blivit friad. Ibland har man otur, ibland är man dum så är det bara.

Frid ut,
E
Senast redigerad av embrosio 2012-10-01 kl. 10:18.
Citera
2012-10-03, 10:50
Medlem
Krampattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishHead
Har sett ett gäng faktiskt! och ja, han är rätt finurlig!
Vart har du sett honom?
Citera
2012-10-04, 08:30
Medlem
FishHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krampattack
Vart har du sett honom?

Runt om i stan, bla. vid linnecafe tror jag de heter och dom som du la upp subway
Citera
2012-10-12, 11:10
Medlem
Krampattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishHead
Runt om i stan, bla. vid linnecafe tror jag de heter och dom som du la upp subway
Tackar tackar!
Om fler ser honom säg gärna till!
Finns en på en soptunna vid Centralstation, en på bron vid Linné och en på vägen till bron från Linnécafet
Citera
2012-10-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampattack
Tackar tackar!
Om fler ser honom säg gärna till!
Finns en på en soptunna vid Centralstation, en på bron vid Linné och en på vägen till bron från Linnécafet

Han har skruvat fast någon typ av tavla vid Studenternas, såg helt ok ut!
Citera
2012-10-12, 23:47
Medlem
Ute vid fotbollsplanen såg jag någon dag här en ganska sönderbombad barrack. Fanns en stor WEM, en BTB och en AOTS målning. Nån som har nån aning vad de sistnämnda det är för grabbar? Sett lite annat i staden av dom också men de verkar rätt nya
Citera
2012-10-13, 15:31
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO
Ute vid fotbollsplanen såg jag någon dag här en ganska sönderbombad barrack. Fanns en stor WEM, en BTB och en AOTS målning. Nån som har nån aning vad de sistnämnda det är för grabbar? Sett lite annat i staden av dom också men de verkar rätt nya
AOTS är ett gammalt växjö-crew. Ingen aning om det är samma dock.
Citera
2012-10-13, 16:06
Medlem
Krampattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Han har skruvat fast någon typ av tavla vid Studenternas, såg helt ok ut!
Vart vid studenternas?
Citera
2012-10-17, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

Inte sett aot'n men det är en fet wem och btb där, hade för mig att det satt en riktigt frän kury målning där innan wem målningen
Citera
2012-10-18, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337

AOT är ett crew från uppsala trakten. Så det är inte samma Dom har en tumblr om det är nåt av instresse http://shunar.tumblr.com/
Citera
2012-10-21, 23:33
Medlem
FishHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3ND3JO

Dom är rätt nya, små och bajtande grabbs..som dom själva skriver på sin tumblr, toyboys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in