2014-01-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpistaneShop
Är du dum? Jag har kört upp mot 1mg i veckan och aldrig fått fläckar. Sluta fjanta runt.

Verkar ju dock som de flesta har lyckats dra på sig leverfläckar och skit, men du är förmodligen en utav de få som klarar sig undan dem. Antar att du inte hade några fläckar osv innan du började Mela heller.

Jag får ju små brunare prickar runt t.ex näsan när jag blir brun, inte mycket men ett par, vilket iofs är väldigt vanligt, men misstänker att dessa kommer bli ännu värre på Mela och förmodligen föröka sig

fml
2014-01-11, 20:34
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejlillallan
Haha känner mig så jävla dum, beställde hem Melanotan för 2000kr som nu legat hemma i snart 1 månad då jag inte vågar använda det pga leverfläckar, som Fladdran har haft problem med.
Tänkte först köra en dos på ung 0.10-0.12, alltså ungefär hälften av vad som är rekommenderat, men tror fan jag skippar det, känns som man inte kan undangå leverfläcker vad fan än man gör.

Känner mig så jävla smart just nu . Vad gör man nu då? Säljer det vidare typ eller haha?

Jag har inte heller fått några leverfläckar så det är klart att du ska köra på. Börja försiktigt så är det lugnt men sola samtidigt!
2014-01-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Jag har inte heller fått några leverfläckar så det är klart att du ska köra på. Börja försiktigt så är det lugnt men sola samtidigt!

Jo fast åter igen, ni hade väl inte en enda pigmentfläck innan ni började med Melanotan, eller hur?
Eftersom jag redan har en del så misstänker jag att de kommer gå ut helvete om jag börjar haha.
Paranoid much, yes.
2014-01-11, 22:06
Bannlyst
Citat:
Verkar ju dock som de flesta har lyckats dra på sig leverfläckar och skit, men du är förmodligen en utav de få som klarar sig undan dem. Antar att du inte hade några fläckar osv innan du började Mela heller.

Jag får ju små brunare prickar runt t.ex näsan när jag blir brun, inte mycket men ett par, vilket iofs är väldigt vanligt, men misstänker att dessa kommer bli ännu värre på Mela och förmodligen föröka sig

fml

Nej, alltså.. plus prickarna försvinner när du hoppar av Melanotan. Inga fläckar som du har sen innan kommer växa sig större och mörkare.
Jag kan ha fått några stycken första gången jag började, men dom försvann och har inte det problemet längre. Det gäller både mig och polare.

Dom enda bieffekterna jag kan få är illamående precis efter inject, och stånd 24/7.

Om du köpte Melanotan för 2000 kr så antar jag att du köpte på överpris-bluff QuickTan?
Jag har kört deras och billigt, ingen skillnad. Det billigare är precis lika bra.

Och då har jag mer erfarenhet av QuickTans överpris-Melanotan, för dom råkade skicka mig Melanotan för 7000 kr (stort paket) en gång när jag beställt för 500 kr.

Nu kör jag bara 250 kronors-Melanotan, det är precis MINST LIKA BRA.
2014-01-11, 22:52
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Jo fast åter igen, ni hade väl inte en enda pigmentfläck innan ni började med Melanotan, eller hur?
Eftersom jag redan har en del så misstänker jag att de kommer gå ut helvete om jag börjar haha.
Paranoid much, yes.

Jodå det hade jag. Men vågar man inte satsa så vinner man ju inte heller
2014-01-11, 22:55
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Nej, alltså.. plus prickarna försvinner när du hoppar av Melanotan. Inga fläckar som du har sen innan kommer växa sig större och mörkare.
Jag kan ha fått några stycken första gången jag började, men dom försvann och har inte det problemet längre. Det gäller både mig och polare.

Dom enda bieffekterna jag kan få är illamående precis efter inject, och stånd 24/7.

Om du köpte Melanotan för 2000 kr så antar jag att du köpte på överpris-bluff QuickTan?
Jag har kört deras och billigt, ingen skillnad. Det billigare är precis lika bra.

Och då har jag mer erfarenhet av QuickTans överpris-Melanotan, för dom råkade skicka mig Melanotan för 7000 kr (stort paket) en gång när jag beställt för 500 kr.

Visst Quick*** är dyra men jävligt synd att påstå att de har bluffgrejer. Jag har köpt där en gång när det var slut överallt och jag bekanta som oxå gjort det. Funkat hur bra som helst!
2014-01-11, 23:31
Medlem
Citat:

Känns som alla har olika tankar kring dessa fläckar då många säger att dom inte försvinner...? Eller blandar folk ihop leverfläckar och pigmentfläckar?
Isf tänkte jag börja väldigt låg dos, typ hälften utav vad som rekommenderas, alltså 0.10 typ. Vad tror du om det?
2014-01-11, 23:33
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Känns som alla har olika tankar kring dessa fläckar då många säger att dom inte försvinner...? Eller blandar folk ihop leverfläckar och pigmentfläckar?
Isf tänkte jag börja väldigt låg dos, typ hälften utav vad som rekommenderas, alltså 0.10 typ. Vad tror du om det?

Kör 0,25 direkt innan solning.
2014-01-12, 00:58
Medlem
Citat:

Alla reagerar ju inte likadant på läkemedel och andra substanser. Antar att enda sättet för att veta om biverkningarna inträffar och om man får fler leverfläckar och om det är reversibelt eller ej är att pröva själv.
2014-01-12, 05:13
Medlem
Citat:

Så mina nya leverfläckar i ansiktet GÅR BORT?! Kan du då säga vad fan jag ska göra? Ska jag sluta med mela i en månad för att sedan enbart ta det när jag solar i väldigt låg dos, typ 0,25? Eller ska jag sluta helt och tänka att det inte är något för mig i och med att jag fick dessa fläckar nu från början?

Vill ju fan inte gå runt som en prickig korv, men vill helst inte gå runt som en snögubbe heller året om, blir knappt brun på sommaren heller. Har dock en hel del leverfläckar sen innan på kroppen och MAX en i ansiktet. Nu går de knappt att räkna, haha!

Så hur bör jag göra?
2014-01-12, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Så mina nya leverfläckar i ansiktet GÅR BORT?! Kan du då säga vad fan jag ska göra? Ska jag sluta med mela i en månad för att sedan enbart ta det när jag solar i väldigt låg dos, typ 0,25? Eller ska jag sluta helt och tänka att det inte är något för mig i och med att jag fick dessa fläckar nu från början?

Vill ju fan inte gå runt som en prickig korv, men vill helst inte gå runt som en snögubbe heller året om, blir knappt brun på sommaren heller. Har dock en hel del leverfläckar sen innan på kroppen och MAX en i ansiktet. Nu går de knappt att räkna, haha!

Så hur bör jag göra?

Kör typ 0,25 eller 0,50 2 gr i veckan, eller när du solar. Det tror jag blir bra!
2014-01-12, 10:15
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran

Så hur bör jag göra?

Om du vill dom ska försvinna helt ska du inte fortsätta ta preparatet. Simple as that. Det är en överdosering som gjort att du fått leverfläckarna. Eventuellt sluta ta det och ta en väldigt låg dos. I enstaka fall. Men är det så jävla illa med några svarta flugskitar så ska du lägga av helt i nån månad.

I ärlighetens namn tror jag inte det är så farligt. Ingen har väl påpekat det eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in