Citat:
Ursprungligen postat av snaap
Hej du verkar vara ganska kunnig med det här, så jag tänkte fråga dig. Jag har precis börjat med Melanotan II är inne på dag 4 nu jag kör 0,25 varje dag är inne på uppladdningsfasen.
det är så att jag ska till thailand om två veckor och undrar om det kommer hinna verka då?
jag har tänkt ta det varje dag i två veckor men hur ska jag göra för att det ska "verka"? har läst runt lite och vissa säger att det tar upp till 2-6v innan man märker av något.
har du något tips eller är det bara att köra på så blir jag sådär brun som alla snackar om att man blir, eller ska jag sola 1-2 ggr innan jag åker?
tacksam för svar!!!
Kör på varje dag med låg dos. Ta sticket sent innan du ska lägga dig för då märker du inte av bieffekterna direkt efter sticket. Lugna dig, två veckor räcker gott och väl

sola en gång om du vill få en liten "grund" innan du åker.
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Jag har kört igång för ett tag sen (inne på vecka 3) och har märkt att den här gången gör det mycket ondare när jag sprutar in MT2.
sticket är som vanligt, men det svider till ganska rejält när det åker in. känns som att något är fel.
Ni erfarna, (r0land

), har ni samma effekt eller gör jag något fel?
Jag sticker alltid ca 45graders vinkel in i bukfettet ca 4-5cm från navel.
Är det kallt? Låt det ligga i nålen någon minut så det hinner svalna, jag har aldrig märkt att det svidit varje gång utan det beror lite på när jag tar det och så

testa byt injektion-site. Typ andra sidan naveln om du kör där.