Citat:
Ursprungligen postat av
hejlillallan
Verkar ju dock som de flesta har lyckats dra på sig leverfläckar och skit, men du är förmodligen en utav de få som klarar sig undan dem. Antar att du inte hade några fläckar osv innan du började Mela heller.
Jag får ju små brunare prickar runt t.ex näsan när jag blir brun, inte mycket men ett par, vilket iofs är väldigt vanligt, men misstänker att dessa kommer bli ännu värre på Mela och förmodligen föröka sig
fml
Nej, alltså.. plus prickarna försvinner när du hoppar av Melanotan. Inga fläckar som du har sen innan kommer växa sig större och mörkare.
Jag kan ha fått några stycken första gången jag började, men dom försvann och har inte det problemet längre. Det gäller både mig och polare.
Dom enda bieffekterna jag kan få är illamående precis efter inject, och stånd 24/7.
Om du köpte Melanotan för 2000 kr så antar jag att du köpte på överpris-bluff QuickTan?
Jag har kört deras och billigt, ingen skillnad. Det billigare är precis lika bra.
Och då har jag mer erfarenhet av QuickTans överpris-Melanotan, för dom råkade skicka mig Melanotan för 7000 kr (stort paket) en gång när jag beställt för 500 kr.
Nu kör jag bara 250 kronors-Melanotan, det är precis MINST LIKA BRA.