Citat:
Ursprungligen postat av
C0w
Medhåll
Özil är överskattad nåt åt helvete sen ett långt tag.
Mandzukic däremot, där har vi en kille som inte verkar få så mycket beröm trots att han presterar på topp. Gjort en massa mål i viktiga matcher osv. Nu snackas det om att han ska petas rakt av när Lewandowski anländer i sommar, men jag tror på en tuff duell om startplatsen. Lyckas man peta Gomez (som också är otroligt bra) så kan man peta Lewandowski och fortsätta vara första valet.
edit: skulle även vilja tillägga att Rossi är väldigt underskattad. Synd att han drog på sig ännu en skada

Tycker att han har blivit otroligt överskattad sen han kom till Arsenal. Dels för att han nu är stjärnan i laget, dels för att han nu spelar i Premier League. Innan dess tyckte jag alltid att han var alldeles för ojämn, kunde bli helt osynlig i väldigt viktiga matcher. Men hans högsta nivå är dock fantastisk.
Håller med om Mandzukic. Han snittar fler mål än Lewa, är förmodligen en av världens bästa huvudspelare och kämpar som en idiot. Han är visserligen inte lika bra i spelet men det tycker jag inte Bayern är i behov av. Jag tror att han inte får den uppskattning han förtjänar eftersom han sätter laget för jaget. Det är ingen spektakulär spelare, men ack så effektiv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smerch
Du fetmarkerade de två jag var mest tveksam till i hans inlägg

Tycker förresten att alla Travis listar som överskattade är förtjänta av sina rykten som världsspelare. Ändå respekterar jag hans åsikt eftersom han uppskattar Modric och Busquets, som kanske dock inte är lika underskattade som 2010...
Pique lever på gamla meriter, han har verkligen inte varit bra de senaste säsongerna. Subotic är minst lika bra som Hummels tycker jag. Benzema hade en fantastisk vår i Real Madrid för ett par år sedan, förutom det har han underpresterat. Gillar ändå hans spelstil, att han alltid höjer sig i viktiga matcher och hans högsta nivå är makalös.