2014-01-11, 16:05
  #24253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Så du tror på riktigt att EA mutar förbundet för att få reda på världselvan en dag tidigare så de kan göra sina kort? Haha, du vet att de redan har en lista på spelare som kan komma med så att EA kan lika gärna ha förberett en TOTY-version av alla dessa spelare. Mer ekonomiskt och mer logiskt än dina illuminati-teorier

EA mutar inte rakt upp och ner men ordet samarbetspartner säger väl allt. Självklart hjälper de varandra
Tror man något annat så är man bara väldigt naiv, fungerar så i alla branscher, företag, organisationer, politiska partier osv. EA omsätter säkert sjukt med stålar på fut och det enda som är säkert är att det kommer öka framöver, och stora idrottsorganisationer är ju knappast kända för att inte vara korrupta
Bara se hur sept blatter blev ordförande istället för Svensken som var klar favorit innan.
Citera
2014-01-11, 16:09
  #24254
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
EA mutar inte rakt upp och ner men ordet samarbetspartner säger väl allt. Självklart hjälper de varandra
Tror man något annat så är man bara väldigt naiv, fungerar så i alla branscher, företag, organisationer, politiska partier osv. EA omsätter säkert sjukt med stålar på fut och det enda som är säkert är att det kommer öka framöver, och stora idrottsorganisationer är ju knappast kända för att inte vara korrupta
Bara se hur sept blatter blev ordförande istället för Svensken som var klar favorit innan.
Dom är samarbetspartners, men inte delar FIFPro och FIFA med sig utav vilka som vunnit innan. EA har säkert gjort klart korte redan, bara att applicera stats och namn, typ.

Tror inte ens 1% att EA skulle ha förhandsinformation om något sånt här.
Citera
2014-01-11, 16:10
  #24255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
EA mutar inte rakt upp och ner men ordet samarbetspartner säger väl allt. Självklart hjälper de varandra
Tror man något annat så är man bara väldigt naiv, fungerar så i alla branscher, företag, organisationer, politiska partier osv. EA omsätter säkert sjukt med stålar på fut och det enda som är säkert är att det kommer öka framöver, och stora idrottsorganisationer är ju knappast kända för att inte vara korrupta
Bara se hur sept blatter blev ordförande istället för Svensken som var klar favorit innan.
Men snälla, varför skulle EA betala extra för att få reda på TOTY i förväg när det är ganska lätt att förutse de flesta i elvan? Nog för att det är FIFA är korrupt, men att påstå att dem säljer tävlingsresultat i förväg, där går gränsen.
Citera
2014-01-11, 16:12
  #24256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dåliga nyheter imo då hans procentuella prisökning under st patrick lär minska vilket är allt jag bryr mig om, haha. så länge han inte kommer gå för discard dvs. har dock svårt att se honom bli discard när han lirar i BPL
Citera
2014-01-11, 16:15
  #24257
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Men snälla, varför skulle EA betala extra för att få reda på TOTY i förväg när det är ganska lätt att förutse de flesta i elvan? Nog för att det är FIFA är korrupt, men att påstå att dem säljer tävlingsresultat i förväg, där går gränsen.

Tror många här dessutom överksatta EA och dess fifa serie. Visst, det är en stor hit varje år men EA och FUT är en liten myggpiss i östersjön om man jämför med vad FIFA omsätter.
Citera
2014-01-11, 16:15
  #24258
Medlem
Eken10Larssons avatar
Någon som kan bygga mig 2 lag? Ett för typ 200k och ett för 130k.
Ni får gärna skriva vad ni tror lagen kommer kosta runt TOTY
Tack på förhand!
P.S Spelar på Ps3
Citera
2014-01-11, 16:17
  #24259
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
dåliga nyheter imo då hans procentuella prisökning under st patrick lär minska vilket är allt jag bryr mig om, haha. så länge han inte kommer gå för discard dvs. har dock svårt att se honom bli discard när han lirar i BPL

Bättre än Nani enligt mig, sämre skott men mycket skönare att spela med. Hade hoppats på att Roma skulle vinna dragkampen men BPL är väl ett mer naturligt val är det den 2a februari transfers updaten kommer?
Citera
2014-01-11, 16:18
  #24260
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samkarlsson-
Bump

Di Natale istället för Rossi.
Citera
2014-01-11, 16:18
  #24261
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
dåliga nyheter imo då hans procentuella prisökning under st patrick lär minska vilket är allt jag bryr mig om, haha. så länge han inte kommer gå för discard dvs. har dock svårt att se honom bli discard när han lirar i BPL

Har saknat en "Ben Arfa" i år. Tycker Nani blivit sämre och sämre med alla patchar osv. McGeady känns som detta års Ben Arfa om du förstår vad jag menar. Dessutom kommer han aldrig bli av med sina 5*skills kommande år!
Citera
2014-01-11, 16:18
  #24262
Medlem
osnolssons avatar
Någon som kan göra ett lag för runt 2.4 milj med zlatan?
Citera
2014-01-11, 16:22
  #24263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Men snälla, varför skulle EA betala extra för att få reda på TOTY i förväg när det är ganska lätt att förutse de flesta i elvan? Nog för att det är FIFA är korrupt, men att påstå att dem säljer tävlingsresultat i förväg, där går gränsen.

Påstår inte att de vare sig mutar eller att FIFA säljer. Men står fast vid att de självklart har förhands info
Är Alltid så när pengar är inblandade. Självklart har ea ett intresse i att vet det innan och. Spara tid/pengar på att göra TOTY kort. Då ligger det i sakens natur att de gräver och får info genom sin samarbets partner. Har alltid funkat så och kommer alltid funka så oavsett bransch / organisation.

Hursom vi har olika åsikter om det och det är ju det som är kul med fb att sitta och gaffla med lika och oliksinnade personer.

Från det ena till det andra om man byter till x-box one behåller man spelare coins då? Blir motståndarna generellt lättare? Har hört att det är fler nybörjare på de nya konsollerna. Känns ju som att mellan 1:an
Och 3:an är djävligt svettigt i år. Aldrig ens lyckats ligga kvar i ettan detta året och förra kunde jag vinna den var 3:e gång
Citera
2014-01-11, 16:23
  #24264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Han kommer kosta fläsk ! Men nu måste man ju testa bpl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in