2014-01-11, 15:09
  #24241
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Det där är en vanlig omröstning de har på deras hemsida. Det är FIFA som släpper den officiella elvan. Kan du få in det i ditt lilla huvud nu?

http://www.fifa.com/ballondor/world11/

Käften om det nu.
Sluta vara elak.
Citera
2014-01-11, 15:11
  #24242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Såg någon mod på EA som planerade att lägga 60k (riktiga pengar) på packs när TOTY kommer. Han kan ju visserligen trolla men lite urspårat om det stämmer.


Lol, ja är ju inte omöjligt, finns ju folk som antingen har ruffigt med stålar, och sen finns ju de som lägger i stort sett allt de får över på packs. Lite kombo av de 2 så är ju 60k inte orimligt,
Finns ju andra hobbys som kostar däromkring per säsong

He he, passerade just 1 milj i matchmynt. Känns lite som man kan bli lite FUT nördstämplad
Skall köra några veckor efter TOTY sen blir det fut rehab för min del. EA har ju onekligen fått till spelet
Så att man blir fast. Torskar man måste man köpa bättre spelare, när man köper spelare vill man tjäna på dem osv finns ju fan inget slut på eländet!
Citera
2014-01-11, 15:12
  #24243
Bannlyst
Någon som kan hjälpa mig fixa ett lag med SIF Benatia, Reus, Lewandowski och Hulk?
Under 500k på Xbox.
Tack på förhand!
Citera
2014-01-11, 15:16
  #24244
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Låt oss säga 10k med målvakt/cb/rb för att göra det enkelt, men håller det gärna billigare.

http://www.futhead.com/14/squads/5077851/

Bara ett förslag. Jag gillar de där spelarna men alla håller nog inte med mig. Maicon på RB är ju också ett alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Lol, ja är ju inte omöjligt, finns ju folk som antingen har ruffigt med stålar, och sen finns ju de som lägger i stort sett allt de får över på packs. Lite kombo av de 2 så är ju 60k inte orimligt,
Finns ju andra hobbys som kostar däromkring per säsong

He he, passerade just 1 milj i matchmynt. Känns lite som man kan bli lite FUT nördstämplad
Skall köra några veckor efter TOTY sen blir det fut rehab för min del. EA har ju onekligen fått till spelet
Så att man blir fast. Torskar man måste man köpa bättre spelare, när man köper spelare vill man tjäna på dem osv finns ju fan inget slut på eländet!

Jag visst har du sant i det. Finns ju HIFI intresserade som lägger 100 lax + per år på sin hobby så.

Angående FIFA beroende så håller jag med dig. Men då har jag sjukt lätt att snöa fast i saker också. Skulle nog behöva lite UT rehab jag också.
Citera
2014-01-11, 15:20
  #24245
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Vore intressant att få veta hur mycket riktiga pengar alla spenderat på fut. Jag kan börja har lagt runt ca 500 kr på packs som bara varit skit.


har nog lagt 2 500 kr

http://www.futhead.com/14/squads/4985786/ byggde detta och det var riktigt nice o spela med
Citera
2014-01-11, 15:20
  #24246
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Någon som kan hjälpa mig fixa ett lag med SIF Benatia, Reus, Lewandowski och Hulk?
Under 500k på Xbox.
Tack på förhand!
Om du bara väntar på De Bruynes nya kort i Wolfsburg så är det här riktigt bra faktiskt.

http://www.futhead.com/14/squads/5078366/
Citera
2014-01-11, 15:29
  #24247
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Om du bara väntar på De Bruynes nya kort i Wolfsburg så är det här riktigt bra faktiskt.

http://www.futhead.com/14/squads/5078366/

Du glömde SIF Benatia.
Citera
2014-01-11, 15:30
  #24248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
http://www.futhead.com/14/squads/5077851/

Bara ett förslag. Jag gillar de där spelarna men alla håller nog inte med mig. Maicon på RB är ju också ett alternativ.


Ah, förstår inte hur jag kunde glömma bort Maicon. Blir han och Jesus, tack för att du påminde mig.
Citera
2014-01-11, 15:30
  #24249
Medlem
Hur många matcher har ni kört i fut? själv ligger jag på ca 450 spelade matcher
Citera
2014-01-11, 15:43
  #24250
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Styr och ställer? innehållet är att dom kliar varann på ryggen för mer pengar. Precis därför VM i Qatar blir till. Uppfriskande dock att folk fortfarande tror på allt gulligull och regler som FIFA då ska stå för.

Så du tror på riktigt att EA mutar förbundet för att få reda på världselvan en dag tidigare så de kan göra sina kort? Haha, du vet att de redan har en lista på spelare som kan komma med så att EA kan lika gärna ha förberett en TOTY-version av alla dessa spelare. Mer ekonomiskt och mer logiskt än dina illuminati-teorier
Citera
2014-01-11, 15:43
  #24251
Medlem
flowmastahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Heskey
Aa jag fick också bara av paypal.
Har du lagt upp spelaren? De kanske köper honom ändå?

Vart beställde ni ifrån? Ett tips är att beställa från http://www.fifacoinsonline.com/ där kan du betala utan paypal också och dom är extremt snabba
Citera
2014-01-11, 16:04
  #24252
Medlem
eribabsis avatar
McGeady klar för Everton. Då har man lite alternativ på högerkanten och man slipper spela med taskiga ryssar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in