2014-01-11, 16:27
  #24265
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Har saknat en "Ben Arfa" i år. Tycker Nani blivit sämre och sämre med alla patchar osv. McGeady känns som detta års Ben Arfa om du förstår vad jag menar. Dessutom kommer han aldrig bli av med sina 5*skills kommande år!

Mirallas är väl relativt ohotad på sin högerkant med flest assist i laget, så det är nog stor chans att McGeady går ut på vänsterkanten som i sina Celtic-dagar. Skulle vara sexigt med en IF med skottfoten inåt
Citera
2014-01-11, 16:32
  #24266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Men snälla, varför skulle EA betala extra för att få reda på TOTY i förväg när det är ganska lätt att förutse de flesta i elvan? Nog för att det är FIFA är korrupt, men att påstå att dem säljer tävlingsresultat i förväg, där går gränsen.


Du borde ta och titta på hur det gick till när blatter blev ordförande och efter att du sett det fråga dig själv var gränserna går hos FIFA idag med honom som ordförande
Citera
2014-01-11, 16:33
  #24267
Medlem
eribabsis avatar
Lirade precis mot Mlapa och herrejävlar vilket MONSTER. Ingenting i världen gick ju att få honom i rubbning när han sprang rakt fram. Bara malde igenom spelare efter spelare.
Citera
2014-01-11, 16:36
  #24268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Lirade precis mot Mlapa och herrejävlar vilket MONSTER. Ingenting i världen gick ju att få honom i rubbning när han sprang rakt fram. Bara malde igenom spelare efter spelare.
jepp, killen är sjuk. piskar mig hela tiden i silvercuppen. håller han i guldlag också tro?

någon pajas köpte nyss upp 50st av mina shadows i 59e minuten för 1.9k bin när de finns miljontals ute för 1.5k 60 kort kvar så är jag helt redo för TOTY-droppen!
Citera
2014-01-11, 16:40
  #24269
Medlem
Linkaans avatar
Någon som har provat SIF Rodriguez och har tankar kring honom?
Citera
2014-01-11, 16:53
  #24270
Medlem
Eken10Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Någon som har provat SIF Rodriguez och har tankar kring honom?
Helt otroligt bra och grymt prisvärd!!! Gör mål och assist på rullande band!!
KÖP HAN!!!
Citera
2014-01-11, 16:58
  #24271
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Du glömde SIF Benatia.


e: blir ganska jävla omöjligt då
__________________
Senast redigerad av Rackkartygarn 2014-01-11 kl. 17:10.
Citera
2014-01-11, 17:07
  #24272
Medlem
eribabsis avatar
Tycker inte 4-1-2-1-2 är något vidare i år heller. Blir så jävla snålt offensivt. Yttermittfältarna springer ju inte framåt om man inte springer med dom själv eller om bollen är över en viss del av planytan och det är fruktansvärt irriterande. Samma problem som förra året alltså.
Citera
2014-01-11, 17:09
  #24273
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bet123
Vad tycker folket om detta lag?? http://www.futhead.com/14/squads/build/

Spara laget innan du länkar
Citera
2014-01-11, 17:13
  #24274
Medlem
vapor21s avatar
Hur lång tid efter att man köpt coinsen tar det innan man får dem ungefär? Köpte på fifa4coins för det var det billigaste stället jag hittade.
Citera
2014-01-11, 17:14
  #24275
Medlem
Haha vi gör ett nytt försök, vad tycker folket om detta lag http://www.futhead.com/14/squads/5084365/
Citera
2014-01-11, 17:17
  #24276
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bet123
Haha vi gör ett nytt försök, vad tycker folket om detta lag http://www.futhead.com/14/squads/5084365/
Riktigt bra, skulle dock bytt plats på Mata och Nasri och bytt Navas mot Ben Arfa. Richards och Walker är bättre alternativ till Zabaleta imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in