Citat:
Ursprungligen postat av
eribabsi
Lirade precis mot Mlapa och herrejävlar vilket MONSTER. Ingenting i världen gick ju att få honom i rubbning när han sprang rakt fram. Bara malde igenom spelare efter spelare.
jepp, killen är sjuk. piskar mig hela tiden i silvercuppen. håller han i guldlag också tro?
någon pajas köpte nyss upp 50st av mina shadows i 59e minuten för 1.9k bin när de finns miljontals ute för 1.5k

60 kort kvar så är jag helt redo för TOTY-droppen!