2014-01-06, 15:40
  #5785
Medlem
pludos avatar
Holyfield ställer till med skandal!
http://www.mrringside.se/2014/01/06/evander-holyfields-asikt-om-homosexualitet/
Citera
2014-01-07, 20:11
  #5786
Medlem
Illmatics avatar
Canelo vs Angulo 8:e mars. Vem vinner?

http://www.boxingscene.com/canelo-says-alfredo-angulo-foe-on-march-8th--73393

Vem vinner en eventuell rematch mellan Pacman-Bradley? Lär vill bli Provodnikov eller Bradley för Pac. Vilken fight vill man helst se?

http://www.boxingnews24.com/2014/01/koncz-says-pacquiao-has-4-candidates-now-for-april-12th-fight/#more-168474
Citera
2014-01-07, 23:47
  #5787
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illmatic

Vem vinner en eventuell rematch mellan Pacman-Bradley? Lär vill bli Provodnikov eller Bradley för Pac. Vilken fight vill man helst se?

http://www.boxingnews24.com/2014/01/koncz-says-pacquiao-has-4-candidates-now-for-april-12th-fight/#more-168474

Jag skulle gärna se Pacquiao - Bradley igen. Mest pga att jag tror att de skador Bradley ådrog sig under den första fighten påverkade hans kapacitet, och om han får chansen igen lär vi få se ett bättre fotarbete ifrån amerikanen. Jag hade iofs inte lipat om Provodnikov fick chansen heller, efter två övertygande insatser mot Bradley och Alvarado har han visat att han hör hemma i toppen.
Citera
2014-01-08, 13:58
  #5788
Medlem
challiss avatar
Underskatta inte Angulo nu. Han slår hårt som satan. Droppade Lara två gånger. Hade hellre sett Canelo - Lara. Lara har ju försökt få en fight länge, tror han vinner över Canelo med sina boxningsskills. Canelohypen har ju verkligen försvunnit efter hans bedrövliga insats mot Floyd i höstas.

Floyd snackar skit i media igen. Postar photoshopade bilder på honom och Pacquiao och skriver massa grejer. Vad är hans endgame liksom? Om du inte vill ha en fight, snacka inte skit då, tycker jag. Ursäkterna han kommer med börjar bli många. Med det sagt skulle jag ge mycket för att se fighten, och jag är 90% säker på att Floyd skulle vinna.

Golovkin säger att han vill ha Chavez Jr. Varför är oklart. Dags för honom att steppa upp nu tycker jag. Med det sagt tror jag inte han skulle kunna stoppa Chavez. Den snubben har en av de bästa hakor jag någonsin sett. Jag vill se Golovkin - Martinez.
Citera
2014-01-08, 14:29
  #5789
Medlem
Godzilla3s avatar
Fyfan vad jag avskyr det här jäkla Golden Boy-Top Rank kriget. Pacman kommer ju bara få möta typ Rios, Alvarado, Bradley, Provodnikov, Marquez framöver om han inte lämnar Top Rank när hans kontrakt utgår. Vill gärna se lite nya namn i leken. Gillar Pacman-Bradley II ska dock sägas. Bradley gjorde väl ifrån i slutronderna i första fighten och har utvecklats ännu mer sedan dess.

Canelo-Angulo är också en fin fight. Angulo är stor, vägde 174 pounds mot Lara. Canelo är seg i början av fighter, Angulo rivstartar. Finner sig Canelo lite vobblad som han var tidigt mot Jose Miguel Cotto kommer Angulo avsluta honom, annars kan jag se Canelo stoppa Angulo sent.
Citera
2014-01-08, 18:36
  #5790
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challis

Golovkin säger att han vill ha Chavez Jr. Varför är oklart. Dags för honom att steppa upp nu tycker jag. Med det sagt tror jag inte han skulle kunna stoppa Chavez. Den snubben har en av de bästa hakor jag någonsin sett. Jag vill se Golovkin - Martinez.

Oklart är väl att ta i. Chávez är ett stort namn som Golovkin förmodligen skulle slå på spektakulärt manér. Låg risk med stor belöning, perfekt kombo.
Citera
2014-01-08, 21:56
  #5791
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Oklart är väl att ta i. Chávez är ett stort namn som Golovkin förmodligen skulle slå på spektakulärt manér. Låg risk med stor belöning, perfekt kombo.
Jo tror det är anledningen, blir nog en PPV då. Chavez Jr sålde bra åtminstone innan Martinez. Jag är en av väldigt få som fortfarande tror mycket på Chavez Jr, om han är i form. Men nu är det väl högst tvivelaktigt att han kan gå ner till 160 igen.

Kul att ha dig tillbaka här på forumet förresten, Libérée!
Citera
2014-01-09, 18:15
  #5792
Medlem
nickoruts avatar
Chisora-Fury 2 i sommar. Kul!
Citera
2014-01-10, 17:04
  #5793
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Faktiskt lite förvånad att de valde Angulo som Canelos nästa motståndare. Hade hellre sett Lara vs Canelo men Angulo är tuff som fan. Han är stark slår hårt bra haka, slutar aldrig slå och Håller ett högt tempo genom hela fighten. Visst Canelo är tekniskt sett en bättre boxare men Angulo kan bli en mardröm förhonom. Ska Canelo vinna är han tvungen att göra en riktigt bra match. Tror att Angulo mycket väl kan bli för mycket i slutändan och lyckas gå ner och köra slut på Canelo. Angulo på knock.....

Chisora vs Fury II är jag inte särskilt intresserad av. Skulle verkligen vilja se Fury vs Wilder.
Citera
2014-01-11, 12:09
  #5794
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Jo tror det är anledningen, blir nog en PPV då. Chavez Jr sålde bra åtminstone innan Martinez. Jag är en av väldigt få som fortfarande tror mycket på Chavez Jr, om han är i form. Men nu är det väl högst tvivelaktigt att han kan gå ner till 160 igen.

Nej, det klart man inte ska underskatta en Chávez i form. Tror de flesta av oss satte kaffet i halsen i rond 12 när han mötte Martinez. Men jag tror att Golovkin har både teknik och haka för att reda ut en eventuell storm.

Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Kul att ha dig tillbaka här på forumet förresten, Libérée!

Kul att vara tillbaka!
Citera
2014-01-11, 12:15
  #5795
Medlem
Libérées avatar
Det verkar som att Broner kommer nyttja sin klausul om returmöte mot Maidana. Inget konstigt i sig, men om jag minns rätt fanns det väl ingen sådan klausul i det ursprungliga kontraktet?? Fattar nada.

Oavsett så lär det bli en minst lika underhållande fight. Antar att jag inte är den enda som längtar efter ännu en kycklingdans a la Broner?
Citera
2014-01-11, 15:21
  #5796
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Det verkar som att Broner kommer nyttja sin klausul om returmöte mot Maidana. Inget konstigt i sig, men om jag minns rätt fanns det väl ingen sådan klausul i det ursprungliga kontraktet?? Fattar nada.

Oavsett så lär det bli en minst lika underhållande fight. Antar att jag inte är den enda som längtar efter ännu en kycklingdans a la Broner?

Måste dock kännas lite bittert för Maidana att behöva möta Broner igen i och med att han vann matchen klart. Han måste tycka varför ska jag möta honom igen?? Broner kommer vara bättre förbered denna gång och boxa smartare. Returen blir jämnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in