Citat:
Ursprungligen postat av
Kouyate
Salcido är en bra tvåvägsspelare, Nilo är helt ok. Riascos är det han verkar, ett riktigt monster. Missnöjd med Pro League-spelarna, de enda som skött sig riktigt bra är Odjija och Mbodji.
Skrev "han är ju ANNARS Newcastles viktigaste", sen att han börjat på bänken ofta är på grund utav den återkommande skada som han ådrog sig förra säsongen som också ledde till att han var borta större delen av 2012/2013. Om han hade varit 100%ig hade han startat samtliga matcher och antagligen också bidragit en del.
Han var extremt bra säsongen innan, det är det jag baserar den hypotesen på. Att han blev nedgraderad hade inget med dålig form att göra.
Om du följt PL lika noga som du påstår hade du varit medveten om detta och då skulle du dessutom ha koll på att Remy varit Newcastles klart bästa spelare den här säsongen.
Nej jag håller inte med dig. Ben Arfa är tillräckligt frisk för att kunna starta matcher.
Alltså Ben Arfa har en sjukt hög högstanivå, men även en väldigt låg lägstanivå, detta förstör för honom. Dribbla, skjuta och springa igenom är det han är bra på, och detta gör han ofta väldigt bra. Men, problemet är att han ofta är så in i helvete ego och väldigt ofta ska försöka hålla bollen ett steg för länge. Dock skumt att Pardew petar honom då han fortfarande är en av Newcastles bättre spelare.
Som sagt får väl alla ha sin egen åsikt om vem man tycker har varit ett lags viktigaste spelare under säsongen. Och visst, självklart har Remy hjälpt laget rejält med sin 10 mål. Men fortfarande anser jag att Krul med sina genomgående stabila insatser är deras viktigaste spelare iår och det förvånar mig att han inte fått en SIF ännu då han i vissa matcher har varit riktigt jäkla sjuk.
Men nog med OT nu, dra iväg ett PM om du har något du vill säga.
Någon som kan slänga ihop en hybrid med Ribery och Robben på varsin kant, sen ska även DDR, SIF Benatia, och IF Maicon vara med?

Budget 1,5 millar, xbox.