2014-01-11, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Varför skulle han absolut inte vara med? Tycker han och Thiago Silva är dom 2 bästa backarna i världen? Fast kanske man ska gå på gamla meriter och ta Pique för säkerhets skull.

Kan väl hålla med att jag överdrev lite med absolut inte. Helt klart tycker jag Kompany är en av dem bästa. Men har svårt att se att det inte går till någon av Thiago Silva/Boateng/Dante (tycker jag personligen varit bäst) eller Ramos/Pique för att spanska spelare är sjukt överskattade.
Citera
2014-01-11, 03:27
Medlem
antonaugustssons avatar
Hur lämge kommer TOTY spelarna vara ute i packs? Tänkt köpa på mig massa positionskort för en billig peng som jag kan göra fin profit på och r då nyfiken på hur länge jag måste hålla i dom, antar att det är tills några dagar efter att dom inte finns tillgänliga i packs längre.
Citera
2014-01-11, 03:30
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Säger det igen, spelarna på bilden är inte dem som kommer va med i TOTY. Hur har du tänkt att EA ska veta det redan när galan är på måndag...?
FIFA och EA är stora samarbetspartners om jag inte minns fel.
Tror du på allvar att EA får vänta på vilka som är med i TOTY som kreti och pleti?
Senast redigerad av Super.Bendtner 2014-01-11 kl. 03:38.
Citera
2014-01-11, 03:46
Medlem
Citat:
Tror du på allvar att EA får vänta på vilka som är med i TOTY som kreti och pleti?
Och då tror du alltså att FIFA skulle tillåta en bild där skuggorna på spelarna syns...? Nej, dem får snällt vänta som alla andra.
Citera
2014-01-11, 03:46
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:

Självklart vet inte EA vilka som kommer med i TOTY före någon annnan. EA har köpt rättigheterna för att använda spelarnamn, inte mer än så
Citera
2014-01-11, 03:58
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Självklart vet inte EA vilka som kommer med i TOTY före någon annnan. EA har köpt rättigheterna för att använda spelarnamn, inte mer än så
TOTY är bara ett jippo som FIFA tillsammans med EA lyckats bygga upp till något större än vad det är samtidigt som dom tjänar mer pengar på de tillsammans med tittarsiffror och folk som öser in pengar för att köpa paket.
Citera
2014-01-11, 04:04
Medlem
Skittjacks avatar
Hittade en Robben för 310k och impulsköpte (ps3). Ångesten infann sig efteråt då jag kom på att jag måste sälja han för 343k för att få någorlunda vinst på han.
Citera
2014-01-11, 04:08
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Hittade en Robben för 310k och impulsköpte (ps3). Ångesten infann sig efteråt då jag kom på att jag måste sälja han för 343k för att få någorlunda vinst på han.
Han lär ju sjunka till 250 under nästa vecka.
Citera
2014-01-11, 04:16
Medlem
Lite seg nu på natten, någon som har lust att bygga ihop 2 4231-2 squads, ett med Mandzukic och ett med Drogba så vore jag väldigt tacksam.
Citera
2014-01-11, 04:36
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
TOTY är bara ett jippo som FIFA tillsammans med EA lyckats bygga upp till något större än vad det är samtidigt som dom tjänar mer pengar på de tillsammans med tittarsiffror och folk som öser in pengar för att köpa paket.

Precis. EA vet mycket väl vilka spelare som kommer att vara med i TOTY, det visste de för länge sedan. Att påstå något annat vore idioti.
Citera
2014-01-11, 06:17
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Precis. EA vet mycket väl vilka spelare som kommer att vara med i TOTY, det visste de för länge sedan. Att påstå något annat vore idioti.

På med foliehattarna och ring Cage, dags att munknulla illuminati en gång för alla. EA styr världen, de korsfäste Jesus när han upptäckte HC först av alla.

Tror verkligen inte EA får reda på något före alla andra, deras avtal med FIFA handlar om licenser för att använda förbundets namn i kommersiella syften samt rättigheter för olika turneringar så som VM och EM, men att sträcka sig så långt till att påstå att FIFA meddelar EA i förväg om vilka som vinner vilka priser och ingår i vilka världslag är bara löjligt. De har inte ens gett EA rättigheterna för Champions League eller Europa League så jag tror verkligen att ni överskattar EAs inflytande.
Citera
2014-01-11, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
På med foliehattarna och ring Cage, dags att munknulla illuminati en gång för alla. EA styr världen, de korsfäste Jesus när han upptäckte HC först av alla.

Tror verkligen inte EA får reda på något före alla andra, deras avtal med FIFA handlar om licenser för att använda förbundets namn i kommersiella syften samt rättigheter för olika turneringar så som VM och EM, men att sträcka sig så långt till att påstå att FIFA meddelar EA i förväg om vilka som vinner vilka priser och ingår i vilka världslag är bara löjligt. De har inte ens gett EA rättigheterna för Champions League eller Europa League så jag tror verkligen att ni överskattar EAs inflytande.
Du borde kanske lära dig skillnaden på UEFA och FIFA innan du uttalar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in