2014-01-11, 00:42
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vad yrar du om? Läs på innan du börjar snacka.
Av Newcastles hittills 20 spelade matcher har Ben Arfa befunnit sig i startelvan eller på bänken i 19 av dessa. Anledningen till varför han så sällan får starta och istället byts in i slutskedet av matchen? Svaret på detta är enkelt, han presterar för dåligt. Svårare än så är det inte.

De senaste matcherna har han dock spelat upp sig, och för en gång skull faktiskt bidragit med lite till laget.
Men att klassa honom som Newcastles viktigaste spelare? Haha ja självklart får ju alla ha sin syn på saken, men jag som följer PL natt och dag kan då säga, att Newcastles absolut viktigaste spelare denna säsongen har inte varit HBA, utan deras målvakt Tim Krul.

Ben Arfa har dock varit lite skadad på sistone. Sen är det ingen nyhet är Padrew petar honom, det såg man ju redan förra säsongen när han valde spelare som Gutierrez och till å med Ryan Taylor nån match. Uppenbart att pinsamma Padrew verkar ha något emot Arfa som jag tycker är en fantastisk spelare i sina bästa stunder. Har en magisk högsta nivå, dock inte så bra lägsta nivå men borde ändå starta varje match för Newcastle.

Sorry för OT.
Citera
2014-01-11, 00:43
Medlem
Hur ska man få ihop pengar för att kunna bygga ett hyfsat lag? Seriöst köpt packs men kan ej vinna på division 1 blir ägd av alla nu som har massa IF spelare medans min bästa är Giggs -_-
Citera
2014-01-11, 00:54
Medlem
PeterForsbergs avatar
Nån som har tips på en 433-variant innehållandes hulk? Budgeten är inte så hög tyvärr. Kanske 50-70k och ej innehållandes serie a-spelare!
Citera
2014-01-11, 01:02
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Tänkte trejda med cons under toty som många andra också kommer göra så vet någon vad "de dyra" kemi korten som jägare, skugga, hök och dom brukar kosta?

Tacksam för svar!
Bump!
Citera
2014-01-11, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
IMO vänster:

1. Lulic
2. Totti
3. SES. Vet inte varför han inte känns vassare för mig. Han försvinner liksom.

IMO höger:

1. Candreva (lite väl offensiv kanske om du vill ha defensiva kvaliteer också)
2. Maggio

Tack, kör med candreva redan, sjukt go lirare, och på andra kanten kör jag med zuniga. Totti, hans stats är sjukt bra. Måste testa trots hans slöhet. Funderar även på en kille som heter Armero, någon med erfarenheter av honom?
Citera
2014-01-11, 01:05
Medlem
max02s avatar
[quote=Rackkartygarn|46985957]Bump![/QUOTE

Skriv Xbox eller PS3 så slipper du bumpa.
Citera
2014-01-11, 01:17
Medlem
PeterForsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Tack, kör med candreva redan, sjukt go lirare, och på andra kanten kör jag med zuniga. Totti, hans stats är sjukt bra. Måste testa trots hans slöhet. Funderar även på en kille som heter Armero, någon med erfarenheter av honom?

Totti är väl egentligen inte den optimala LM då han nog får svårt att försvara med den låga pacen. Har faktiskt bada använt honom som LW och där tycker jag han funkar riktigt bra som spelfördelare/långskott. Skulle vilja lägga vantarna på hans IF...

Har bara spelat armero på fut13 och då var han LB. Riktigt stabil om du mestadels vill ha en försvarare/kantlöpare. Iaf var han det då hehe...
Citera
2014-01-11, 01:30
Medlem
Skittjacks avatar
Hur mycket tappar man per spelad match per gång man disconnectar från en match? Dum jävla servrarna har kickat ut mig två gånger nu. Börjar känna hatet.

E: Alltså hur mycket tappar man i framtida matcher...
Senast redigerad av Skittjack 2014-01-11 kl. 01:45.
Citera
2014-01-11, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Vilka är de två bästa vänstermittfältarna respektive höger i Serie Ā att ha i FUT?
El Sharaawy på vänster kanten och Cerci till höger fungerar alltid bra ihop men Cerci gör sig bäst som H/HF.
Citera
2014-01-11, 02:03
Medlem

Håller på att buda på if Toni Kroos för runt 80k. Sedan när jag ska lägga ett bud på 85k så blir det 189k
Hur fan gick det till!!!!!!
Så jävla typiskt när toty kommer ut och allt.
Jag förmodar att det är omöjligt, men kan man begära fifa på 100k om man snackar men någon support?
kuk
Citera
2014-01-11, 02:07
Medlem
Nu har jag köpt och hunnit spela 8 matcher med IF Kaka Först körde jag han som CAM i en 4-2-3-1 och det är en helt ny formation för mig så det gick väl inget vidare.

Sen körde jag han som CM i min nya favoritformation 4-3-3(5) men känns lite onödigt att ha han där och eftersom han har h/l workrates som inte heller är så bra för jag vill gärna att mina CM jobbar lite hem också.

Så till sist så satte jag han som CAM i en 4-1-2-1-2 och den formationen fungerar alltid. Det jag märkte mest skillnad på mot hans nif det är hans longshot och shotpower för innan gick det ju inte och ta ett skott utanför straffområdet nästan men nu när han fått 90 i longshots och 81 shotpower mot hans förra stats som va 83, 75 så är det stor skillnad.

Nåt annat som är sjysst är hans 88 finishing och 93 curve men även 91 ballcontroll fast det viktigaste av allt som jag inte får glömma är att han har 99 i stamina mot hans nifs 44. Finns endel spelare jag inte märker nån skillnad på när jag testar deras IF men här märks det verkligen så jag rekommenderar han som CAM.
Citera
2014-01-11, 02:11
Medlem
qazqas avatar
När kommer TOTY var det inte den 10e?

Edit: Första inlägg 2014
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem