Citat:
Så du tycker jag skall ge dig ett svar, du som inte en vet vad du själv och dina "källor" säger.Vill du bli lite skrämd?
16!!!! Vilket hemskt tal, passa dig.
Nej du, du är inte i ett läge där du kan ställa krav på andra då du inte ens vet va fan du själv skriver....
Repeat....
Citat:
Precis 100%.
Så hur många gånger ska jag behöva upprepa det papegojan innan det sjunker in? Att du varken förstår vad jag säger eller engelska är nämligen inte mycket jag kan göra åt och det kommer inte heller att ändras bara för att du leker Marjasin.
Totalt har vi alltså här då 18 balkar och 15 av dom säger det jag alltid sagt och 3 av dom säger kanske men väldigt tveksamt det du säger. Detta lyckas du tolka som att du har rätt? Helfestligt.
Så hur många gånger ska jag behöva upprepa det papegojan innan det sjunker in? Att du varken förstår vad jag säger eller engelska är nämligen inte mycket jag kan göra åt och det kommer inte heller att ändras bara för att du leker Marjasin.
Totalt har vi alltså här då 18 balkar och 15 av dom säger det jag alltid sagt och 3 av dom säger kanske men väldigt tveksamt det du säger. Detta lyckas du tolka som att du har rätt? Helfestligt.
NIST text...
"Observations of paint cracking due to thermal expansion. Of the more than 170 areas examined on 16 perimeter column panels, only three columns had evidence that the steel reached temperatures above 250 °C: east face, floor 98, inner web; east face, floor 92, inner web; and north face, floor 98, floor truss connector."
"Only two core column specimens had sufficient paint remaining to make such an analysis, and their temperatures did not reach 250 °C. NIST did not generalize these results, since the examined columns represented only 3 percent of the perimeter columns and 1 percent of the core columns from the fire floors."
Är det detta som kallas fredagsmys?
Seriöst, hur tror du att någon skall ta dig på allvar då du inte ens kan hålla reda på en siffra?
Buuu, 16!!
Men jag håller med om att det är skumt även det där stålbalktramset i wtc1-wtc2, måste va ett fuskbygge om det rasar ikull på det sättet. Eller massor med otur. Inte varje dag det inträffar att flera skrapor rasar ihop och blir till grus i ett nafs.