2014-01-10, 21:43
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitzu
Lite sent men fan va skön Jeppe var i Studio Paradise.
Skadat gods, komplimerar Rebecca Stella för hennes bröst, "Jag har aldrig läst en bok faktiskt" allmänt flummig!

Han måste ha varit hög, finns liksom ingen annan förklaring.
Citera
2014-01-10, 22:22
Medlem
eftersom danska och norska tv3 börjar sända vår säsong så tycker jag svenska kan göra detsamma då deras säsong börjar nu snart ..
Citera
2014-01-10, 22:41
Medlem
Tror faktiskt Lenita kommer in igen, och att hon vinner. Eller Jesper F. Står mellan dem två.
Citera
2014-01-10, 23:23
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Snyggt hittat! De måste vara han som är täckt på videon.http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/tvdomarna/article26500.ab Kolla 27:59.
Är det troligt då att AK skulle ha fått en tredje chans? Tror mer på att det är "gamle" Thobias i såfall.
Citera
2014-01-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Är det troligt då att AK skulle ha fått en tredje chans? Tror mer på att det är "gamle" Thobias i såfall.

då ska paow o jeppe in igen med ?
Citera
2014-01-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig

Fjoll-Thobias har inte så smala och långa ben och han har inte så vältränad mage. Bör vara den nya Thobias. Sen är frågan när videon spelades in och om det är några som inte är med i bild. Är det efter finalen så kan borde Jeppe, Paow och AK enbart ha kommit tillbaka för att vara närvarande/rösta fram vinnaren. Mer än halva säsongen har gått och det känns högst otroligt att AK får en tredje chans samtidigt som Jeppe och Paow får en andra. Det är även mycket möjligt att det är deltagare som är där men som inte är med i bild, det har vi inte en aning om, vilket gör att det är omöjligt att dra fler slutsatser än de som redan har skrivits här. Men spännande, absolut!

Och om det nu kommer in en ny brud på måndag så borde det vara Saga Scott, som nämnts tidigare.
Senast redigerad av NuriSahin 2014-01-11 kl. 00:59.
Citera
2014-01-11, 01:04
Medlem
Aftonbladet skriver att Aina blivit förföljd hem från krogen av ett par män som försökte ta sig in i hennes port, och sedan kastade sten mot hennes köksfönster. Kanske var det ett kulhål? Hmm... konstigare saker har visserligen hänt. Men har detta verkligen hänt på riktigt, eller är det något som Aina hittat på för att få sympatier från en telefonröstande tv-publik? Artikeln är också lite konstig eftersom den toppas med en bild på en till synes blåslagen Aina, men i texten finns inga uppgifter om våld eller annat handgemäng. Men det kanske beror på att reportern hade en dålig dag?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18151580.ab
Senast redigerad av Tomteboda 2014-01-11 kl. 01:07.
Citera
2014-01-11, 01:21
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tycker att det är tråkigt att produktionen inte följer några tydliga ramar och regler, utan anpassar reglerna efter det som händer i huset, tex så tror jag inte att de hade tagit tillbaka ak om inte niklas hade haft sex med aina och mia, blir inte förvånad om de tillbaka poaw och jesper bara för att de vill se bråk mellan de och niklas.

Håller med. Riktigt kasst är det. Gör ju att det inte betyder något om nån åker ut och tar alltså bort spänningsmomentet. Samir kom ju tillbaka direkt t.ex. Löjligt.
Citera
2014-01-11, 03:04
Medlem
Ollepackades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Aftonbladet skriver att Aina blivit förföljd hem från krogen av ett par män som försökte ta sig in i hennes port, och sedan kastade sten mot hennes köksfönster. Kanske var det ett kulhål? Hmm... konstigare saker har visserligen hänt. Men har detta verkligen hänt på riktigt, eller är det något som Aina hittat på för att få sympatier från en telefonröstande tv-publik? Artikeln är också lite konstig eftersom den toppas med en bild på en till synes blåslagen Aina, men i texten finns inga uppgifter om våld eller annat handgemäng. Men det kanske beror på att reportern hade en dålig dag?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18151580.ab

Bilden på henne som är "slåslagen" är ifrån att hon grät pga att hon och resten av småstadstjejerna (åkte ut) när stockholmstjejerna kom in i Paradise Hotel. Kulhålet ser inte heller ut som ett kulhål..

Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Håller med. Riktigt kasst är det. Gör ju att det inte betyder något om nån åker ut och tar alltså bort spänningsmomentet. Samir kom ju tillbaka direkt t.ex. Löjligt.

Samir var en karaktär som programmet behövde.
Citera
2014-01-11, 03:09
Medlem
Ravenouss avatar
Jag har följt tråden hela vägen och tycker att de flesta som skriver vad don tycker fasten del använder vissa svordomar hur deltagarna beter sig men set är ett tv- program som människor lever sig in in. Jag tror att omvalla deltagarna hade träffats på ett hotel i stan eller i Norden så kanske åsikterna inte hade varit så vulgära. Jag tror att alla deltagare iallafall dom flesta har gått in med ngt syfte som exempelvis : sätta på alla, sätta kniven i ryggen på alla som går emot mig. Detta är ett spel och alla gör vad dom känner är näst för att hålla sug kvar i tävlingen för i slutändanså aka det bara vara ett bar kvar så då måste de ju göra upp en pakt om pengarna eller försöka vara så mycket svin dom bara kan för att nå finalen. Detta vill jag ha sagt för att jag tycker många dömer allt för lätt kvinnorna men även männens genom att tycka " Nån är hora","ngn är fjolla""ngn gjorde en svinig grej mot någon och därför ska dem åka ut. Som sgt detta är ett spel och dom kommer pakta sig, hugga varandra i ryggen hela tiden, jag tycker att det hade varit roligare att titta på pm all påkörning inte hade varit tillåtet. Det är ju tyvärr så här dagens dokusåpa fungera genom att ta in gamla deltagar som åkt ut bara för skapa osämja med dom som är kvar vi klagar på att en del är korta. Skelögda, långa, dilikonbröst men bad alla tv-kanaler tycker så är det att sex och bråk säljer och skapat mera tv-tittare och det är det ända som betyder ngt för dom men att dom förstör människors känslor det är i
Inte intressant. Jag tittat på programmet oc vill bara vädra min syn på programmet.ni får ju självfallet tycka vad ni vill men tänk på att det vi gått se är det tv full att vi ska få se...
Att kalla människor det ena eller andra hjälper inte. Hade detta varit live så skulle jag första eran ilska över hur vissa beter sig men tänk då att dess personer vet inte om vad deltagarna säger till varandra i detta läget.jag ser enbart programmet som en ren underhållning.
Citera
2014-01-11, 10:35
Medlem
Ravenouss avatar
Jag har följt tråden hela vägen och tycker att de flesta som skriver vad don tycker fasten del använder vissa svordomar hur deltagarna beter sig men set är ett tv- program som människor lever sig in in. Jag tror att omvalla deltagarna hade träffats på ett hotel i stan eller i Norden så kanske åsikterna inte hade varit så vulgära. Jag tror att alla deltagare iallafall dom flesta har gått in med ngt syfte som exempelvis : sätta på alla, sätta kniven i ryggen på alla som går emot mig. Detta är ett spel och alla gör vad dom känner är näst för att hålla sug kvar i tävlingen för i slutändanså aka det bara vara ett bar kvar så då måste de ju göra upp en pakt om pengarna eller försöka vara så mycket svin dom bara kan för att nå finalen. Detta vill jag ha sagt för att jag tycker många dömer allt för lätt kvinnorna men även männens genom att tycka " Nån är hora","ngn är fjolla""ngn gjorde en svinig grej mot någon och därför ska dem åka ut. Som sgt detta är ett spel och dom kommer pakta sig, hugga varandra i ryggen hela tiden, jag tycker att det hade varit roligare att titta på pm all påkörning inte hade varit tillåtet. Det är ju tyvärr så här dagens dokusåpa fungera genom att ta in gamla deltagar som åkt ut bara för skapa osämja med dom som är kvar vi klagar på att en del är korta. Skelögda, långa, dilikonbröst men bad alla tv-kanaler tycker så är det att sex och bråk säljer och skapat mera tv-tittare och det är det ända som betyder ngt för dom men att dom förstör människors känslor det är i
Inte intressant. Jag tittat på programmet oc vill bara vädra min syn på programmet.ni får ju självfallet tycka vad ni vill men tänk på att det vi gått se är det tv full att vi ska få se...
Att kalla människor det ena eller andra hjälper inte. Hade detta varit live så skulle jag första eran ilska över hur vissa beter sig men tänk då att dess personer vet inte om vad deltagarna säger till varandra i detta läget.jag ser enbart programmet som en ren underhållning.
Citera
2014-01-11, 11:13
Medlem
josv96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenous
Jag har följt tråden hela vägen och tycker att de flesta som skriver vad don tycker fasten del använder vissa svordomar hur deltagarna beter sig men set är ett tv- program som människor lever sig in in. Jag tror att omvalla deltagarna hade träffats på ett hotel i stan eller i Norden så kanske åsikterna inte hade varit så vulgära. Jag tror att alla deltagare iallafall dom flesta har gått in med ngt syfte som exempelvis : sätta på alla, sätta kniven i ryggen på alla som går emot mig. Detta är ett spel och alla gör vad dom känner är näst för att hålla sug kvar i tävlingen för i slutändanså aka det bara vara ett bar kvar så då måste de ju göra upp en pakt om pengarna eller försöka vara så mycket svin dom bara kan för att nå finalen. Detta vill jag ha sagt för att jag tycker många dömer allt för lätt kvinnorna men även männens genom att tycka " Nån är hora","ngn är fjolla""ngn gjorde en svinig grej mot någon och därför ska dem åka ut. Som sgt detta är ett spel och dom kommer pakta sig, hugga varandra i ryggen hela tiden, jag tycker att det hade varit roligare att titta på pm all påkörning inte hade varit tillåtet. Det är ju tyvärr så här dagens dokusåpa fungera genom att ta in gamla deltagar som åkt ut bara för skapa osämja med dom som är kvar vi klagar på att en del är korta. Skelögda, långa, dilikonbröst men bad alla tv-kanaler tycker så är det att sex och bråk säljer och skapat mera tv-tittare och det är det ända somn betyder ngt för dom men att dom förstör människors känslor det är i
Oh herregud, redigera texten tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in