2014-01-11, 14:20
Medlem
JDAMs avatar
Varför ser det ut som aina lesse
blivit gravt misshandlad i dagens upplaga av aftontidningen?

offtopc: vad försöker man bevisa när man ställer upp i sådana skit program, Sveriges feminist förening
sätter ju morgon kaffet i vrångstrupen hahahaha aja jämlikhet my ass, det gå ju ut på att knulla och framstå som helt dum i huvudet.
Senast redigerad av JDAM 2014-01-11 kl. 14:28.
Citera
2014-01-11, 15:13
Medlem
Hahaha har någon sett att även Jesper Johansson aka Jeppe vart med i idol han med ?
Tydligen kändiskåt redan för längesen.

http://www.youtube.com/watch?v=44JrLeX1pGM
Citera
2014-01-11, 15:49
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-BRY
Hahaha har någon sett att även Jesper Johansson aka Jeppe vart med i idol han med ?
Tydligen kändiskåt redan för längesen.

http://www.youtube.com/watch?v=44JrLeX1pGM

Jorå vi som följer tråden någorlunda kunde läsa typ samma inlägg i förrgår, så ja folk har nog sett det nu ja
Citera
2014-01-11, 18:49
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM

offtopc: vad försöker man bevisa när man ställer upp i sådana skit program, Sveriges feminist förening
sätter ju morgon kaffet i vrångstrupen hahahaha aja jämlikhet my ass, det gå ju ut på att knulla och framstå som helt dum i huvudet.
Hyfsat självmål att kalla andra dumma i huvudet när man själv misslyckas med att sätta ihop en sammanhängande mening.
Citera
2014-01-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Hyfsat självmål att kalla andra dumma i huvudet när man själv misslyckas med att sätta ihop en sammanhängande mening.
Lika kul som att se det på tv!
Citera
2014-01-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM

Det är en bild från första/andra avsnittet denna säsong då Aina var en av småstadsflickorna och åkte ut (om jag minns rätt). Hon grät och det säger ju väldigt mycket om hur sorglig hon är som människa. PH är tydligen ALLT i hennes liv. Med andra ord är bilden helt tagen ur artikelns kontext men det borde du väl veta om tidningar så här långt. Vardagsmat.
Citera
2014-01-12, 00:13
Medlem
Ollepackades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenous
Jag har följt tråden hela vägen och tycker att de flesta som skriver vad don tycker fasten del använder vissa svordomar hur deltagarna beter sig men set är ett tv- program som människor lever sig in in. Jag tror att omvalla deltagarna hade träffats på ett hotel i stan eller i Norden så kanske åsikterna inte hade varit så vulgära. Jag tror att alla deltagare iallafall dom flesta har gått in med ngt syfte som exempelvis : sätta på alla, sätta kniven i ryggen på alla som går emot mig. Detta är ett spel och alla gör vad dom känner är näst för att hålla sug kvar i tävlingen för i slutändanså aka det bara vara ett bar kvar så då måste de ju göra upp en pakt om pengarna eller försöka vara så mycket svin dom bara kan för att nå finalen. Detta vill jag ha sagt för att jag tycker många dömer allt för lätt kvinnorna men även männens genom att tycka " Nån är hora","ngn är fjolla""ngn gjorde en svinig grej mot någon och därför ska dem åka ut. Som sgt detta är ett spel och dom kommer pakta sig, hugga varandra i ryggen hela tiden, jag tycker att det hade varit roligare att titta på pm all påkörning inte hade varit tillåtet. Det är ju tyvärr så här dagens dokusåpa fungera genom att ta in gamla deltagar som åkt ut bara för skapa osämja med dom som är kvar vi klagar på att en del är korta. Skelögda, långa, dilikonbröst men bad alla tv-kanaler tycker så är det att sex och bråk säljer och skapat mera tv-tittare och det är det ända som betyder ngt för dom men att dom förstör människors känslor det är i
Inte intressant. Jag tittat på programmet oc vill bara vädra min syn på programmet.ni får ju självfallet tycka vad ni vill men tänk på att det vi gått se är det tv full att vi ska få se...
Att kalla människor det ena eller andra hjälper inte. Hade detta varit live så skulle jag första eran ilska över hur vissa beter sig men tänk då att dess personer vet inte om vad deltagarna säger till varandra i detta läget.jag ser enbart programmet som en ren underhållning.

Lär dig att använda styckindelning samt stor bokstav och punkt tack..
Citera
2014-01-12, 00:46
Medlem
Jävla idioter att ha det där jävla syrsor-ljudet som verkligen skär i öronen varje gång det ska vara "spännande", både i svenska och danska PH!
Citera
2014-01-12, 02:04
Medlem
Någon som vet vem "bartender" bruden är? Ryktas om att det är Samantha (tjejen som tydligen vinner PH med Fröidh)
Citera
2014-01-12, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibsen41a
Någon som vet vem "bartender" bruden är? Ryktas om att det är Samantha (tjejen som tydligen vinner PH med Fröidh)

Människor som du kan dra å dö. Spoilar hela skiten
Citera
2014-01-12, 03:53
Medlem
Senast redigerad av Palle65 2014-01-12 kl. 04:06.
Citera
2014-01-12, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibsen41a

Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Människor som du kan dra å dö. Spoilar hela skiten

Finns ingen Samantha, och har aldrig funnits. Det var ett rykte som skapades av en liten orre på twitter för hon tyckte det var kul att få uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in