2014-01-09, 10:19
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
Är det inte märkligt att det inte dykt upp rasistskandalrubriker överallt? Jag menar, det blir ju alltid rubriker så fort ett Stockholmslags fans gör minsta lilla grejen?
Lite förvånad faktiskt att de inte kommit något. Var ju samma sak med bananerna år efter år.
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Vill minnas att även Daniel Larsson var en apa när han spelade i HV.

Jupp.

Tyvärr är de såhär de ser ut i den moderna sporten, mycket sorgligt.
Citera
2014-01-09, 12:02
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Lite förvånad faktiskt att de inte kommit något. Var ju samma sak med bananerna år efter år.

Jupp.

Tyvärr är de såhär de ser ut i den moderna sporten, mycket sorgligt.

Är det någon mer än gnällpojken Larsson i AIK som har lirat i alla stora Stockholmsklubbar?
Citera
2014-01-09, 14:11
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Är det någon mer än gnällpojken Larsson i AIK som har lirat i alla stora Stockholmsklubbar?

Den som söker, han finner!
Citera
2014-01-09, 18:55
Moderator
sm910difs avatar
40kr entré och inte en jävel som bryr sig om att jag passerade 20-årsgränsen för... tja... sådan tid att entrévärdarna borde upptäckt min fuling + gratis för 7-åriga lillkusin som fick följa med, hur fan får ni ekonomin att gå runt i Karlskoga?

I övriga Sverige verkar det ju snarare vara standard att man möts av informationen att när Djurgården kommer på besök har man höjt biljettpriset och landar på 120-130kr för långt sunkigare platser. Jag vet inte om jag ska lyfta på hatten eller känna mig besviken nu när ens ego inte får samma hybrisboost.
Citera
2014-01-09, 21:58
Medlem
Draedons avatar
Brynäs ultraz/moppeligan verkar inte ha skaffat nya tröjor sedan premiärmatchen, de måste lukta en hemsk blandning av tonårssvett, axe och tvåtakt.

"Dagis på södra, ja det är dagis på södra!"

Åååå vad skönt att det äntligen är derbyn mot Brynäs igen! Känslorna finns kvar!
Citera
2014-01-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Brynäs ultraz/moppeligan verkar inte ha skaffat nya tröjor sedan premiärmatchen, de måste lukta en hemsk blandning av tonårssvett, axe och tvåtakt.

Åååå vad skönt att det äntligen är derbyn mot Brynäs igen! Känslorna finns kvar!

Snälla säg inte derby. Du förlöjligar hela svenska supporterkulturen med den termen på er "rivalitet".
Citera
2014-01-09, 23:18
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
40kr entré och inte en jävel som bryr sig om att jag passerade 20-årsgränsen för... tja... sådan tid att entrévärdarna borde upptäckt min fuling + gratis för 7-åriga lillkusin som fick följa med, hur fan får ni ekonomin att gå runt i Karlskoga?

I övriga Sverige verkar det ju snarare vara standard att man möts av informationen att när Djurgården kommer på besök har man höjt biljettpriset och landar på 120-130kr för långt sunkigare platser. Jag vet inte om jag ska lyfta på hatten eller känna mig besviken nu när ens ego inte får samma hybrisboost.
Förmodligen har ju de flesta åskådare en såpass stor stolthet att de betalar det de ska betala i inträde.

Edit: Varför i hela helvetet skulle man höja priset för att djurgården kommer på besök? Det är ju i regel bara tattare från typ Laxå och Kil som ser två djurgårdsmatcher per år som kommer på besök. Vore oerhört taskigt att stänga ute dem på grund utav för brant prissättning.
Senast redigerad av yooii 2014-01-09 kl. 23:25.
Citera
2014-01-10, 01:21
Medlem
Illusioners avatar
Består Leksandsklacken bara utav gubbar på 50+? Inte menat som någon förolämpning, jag undrar verkligen.
Citera
2014-01-10, 01:22
Medlem
Salveheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Och leksingarna har julgransutsyrsel i vanlig ordning Min tröja luktar ljuvligt ifall du undrar.
Senast redigerad av Salveheim 2014-01-10 kl. 02:04.
Citera
2014-01-10, 01:51
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Förmodligen har ju de flesta åskådare en såpass stor stolthet att de betalar det de ska betala i inträde.

Edit: Varför i hela helvetet skulle man höja priset för att djurgården kommer på besök? Det är ju i regel bara tattare från typ Laxå och Kil som ser två djurgårdsmatcher per år som kommer på besök. Vore oerhört taskigt att stänga ute dem på grund utav för brant prissättning.
Av hemmasupportrarna hoppas jag för er skull verkligen att folk betalar sin entré som de ska, men även med hederligt betalda priser har ni ju faktiskt väldigt låga biljettpriser för de flesta.

Den andra frågan grunnar jag på lika mycket som du, vi reser trots allt ytterst sällan organiserat nu och har sällan särskilt många stockholmare på plats - ändå envisas en del lag med att höja priserna till våra matcher. Vet inte om detsamma gäller andra "publik"-lag i serien som Malmö och Björklöven.
Citera
2014-01-10, 06:06
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Finns det inget avtal i allsvenskan? I elitserien är (var?) det ju 150 biljetter för 100 som gäller för bortalaget, vilket i det flesta fall är (mer än) tillräckligt...
Citera
2014-01-10, 08:18
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Består Leksandsklacken bara utav gubbar på 50+? Inte menat som någon förolämpning, jag undrar verkligen.
Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in