Citat:
Ursprungligen postat av
Ryckert
Du blandade med 2ml vatten eller hur? Om du då skulle följt rekommendationen 0,25mg så motsvarar det 5iu dvs 2,5streck på verktyget. Har för mig att du skrivit tidigare att du kört 3-4streck och dessutom spillt lite av vattnet så jag tror nog du kört nästan dubbla rekommenderade dosen vilket iof borde gett bra resultat, men förmodligen även därför du fått så många nya leverfläckar i ansiktet.
Eftersom de nya leverfläckarna inte kommer försvinna så kan du väl likaväl köra på, men att gå över i underhållsfas och då bara sätta innan solning för att se om färgen smyger sig på vilket lär få de nya fläckarna att synas mindre, men de kommer nog tyvärr finnas kvar även när du slutar med MT2. Men det är ju upp till dig, jag kan säga av egen erfarenhet att biverkningarna jag fått har varit just i uppladdningsfasen och straxt därefter. Klart att man fått nån ljus fläck (vitilago) men det är också något som man får räkna med om man använder sig av detta.
Åh shit alltså. Sen vet jag inte om man ska räkna det första breda strecket som ett streck eller som noll? Börjar men med det eller börjar man med de kortare strecken? Du kanske har rätt, har nog kört för hög dos i så fall, det sög ju. Jag är lite för att få snabba resultat, men hade inte tänkt att överdosera faktiskt:/ Men i så fall går jag över till underhållet nu då, vila från melan fredag (igår), lördag (idag), söndag (imorn) och börjar sola och tar lite grann bara på måndag

Låter väl som en bra plan och sedan har uppehåll typ till fredag och tar lite då och solar?
Jag hoppas verkligen att de försvinner, läste lite när jag googla om det att folk hade slutat i någon månad och då hade de försvunnit, så jag hoppas inte jag måste dras med dessa resten av livet nu :/ I så fall får jag väl ta bort de, om det ens går? haha
Så ska jag ta det långa strecket + 2 till? Eller långa strecket och 3 till? Kanske därför jag fucka upp allt, för att jag börjat räkna vid fel streck, suck. Läste någonstans att det var de små och inte stora sträcken man skulle räkna......