2014-07-17, 23:08
Medlem
diedarlings avatar
känner viss smärta vid insticksstället ibland, efter jag injicerat, sitter i ett par minuter kanske, någon som har samma problem?
2014-07-17, 23:27
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
känner viss smärta vid insticksstället ibland, efter jag injicerat, sitter i ett par minuter kanske, någon som har samma problem?
Rätt vanligt att det svider vid inject. Bara att bita ihop.
2014-07-18, 12:57
Medlem
diedarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Rätt vanligt att det svider vid inject. Bara att bita ihop.

Njäe det är inte svidandet jag menar... de gör liksom ONT vid området. Inte så att smärtan är outhärdlig, mest en undran om jag var ensam om problemet.
2014-07-18, 21:45
Medlem
Åker till Spanien i morgon bitti & tänkte ta med mig en spruta med så det räcker till iaf ett stick då jag bara är där i en vecka, det är alltså väldigt väldigt lite melanotan vi pratar om.
Är det osmart att ta med hela sprutan, hur stor är risken att man blir "stoppad" i tullen?
2014-07-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
Njäe det är inte svidandet jag menar... de gör liksom ONT vid området. Inte så att smärtan är outhärdlig, mest en undran om jag var ensam om problemet.
Ja hände mig ibland vid inject. Oftast om jag kört dagen/dagarna innan, om jag råkade ta samma sida som sist eller om det var andra sticket med sprutan.

- Sätt inte flera dagar på raken
- Använd alltid nya sprutor
- Kom ihåg vilken sida du stack i sist

Så borde det vara lugna puckar!
2014-07-20, 23:23
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolinesandra
Åker till Spanien i morgon bitti & tänkte ta med mig en spruta med så det räcker till iaf ett stick då jag bara är där i en vecka, det är alltså väldigt väldigt lite melanotan vi pratar om.
Är det osmart att ta med hela sprutan, hur stor är risken att man blir "stoppad" i tullen?

Risken är väl inte så stor inom Europa och eu men det är ju omöjligt att vara helt säker.
2014-07-21, 07:07
Medlem
Vill bara varna för m2. Tog det för en månad sedan o håller nu på att tappa allt hår. Stora tussar som lossnar. Känns inget skoj.
2014-07-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urusel
Vill bara varna för m2. Tog det för en månad sedan o håller nu på att tappa allt hår. Stora tussar som lossnar. Känns inget skoj.

tack, kastade precis 30mg m2 nu efter att sett detta, tack igen

motivera och förklara vad i m2 som gjort att du tappat ditt hår, eller har du bara fått en sjukdom och vill skylla på någonting?
2014-07-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G4S
tack, kastade precis 30mg m2 nu efter att sett detta, tack igen

motivera och förklara vad i m2 som gjort att du tappat ditt hår, eller har du bara fått en sjukdom och vill skylla på någonting?
Hahaha, du skojar va?
2014-07-22, 10:01
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhuligan
Hahaha, du skojar va?

Med all säkerhet
2014-07-22, 12:36
Medlem
DonaldDarkos avatar
Har nu varit inne på 3st apotek utan att lyckas få tag i sprutor. Om man ska beställa på nätet så måste man ju köpa 100st sprutor ska man alltså behöva lägga 3-400kr på sprutor när man köpte melat för 200kr? Finns det några andra alternativ eller?
2014-07-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Har nu varit inne på 3st apotek utan att lyckas få tag i sprutor. Om man ska beställa på nätet så måste man ju köpa 100st sprutor ska man alltså behöva lägga 3-400kr på sprutor när man köpte melat för 200kr? Finns det några andra alternativ eller?

100st kostar dock 165kr på apoteket.

Sprutorna blir ju inte dåliga av att bara ligga i en låda. Du kanske behöver de senare?

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=223177

Dessa kanske fungerar också. Ingen aning. Detta är 30-pack. Jag har dålig koll på sprutorna och svårt att se utan bild.

Och till er läppen & knarkarn: Självklart skojade jag, onödigt av honom att skylla på m2
Senast redigerad av G4S 2014-07-22 kl. 18:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in