2014-01-09, 18:52
Medlem
Khr1ss avatar
Pyrazolam är grym!!

Inte för flymsyfte utan för ångest, oro, så är det en gudagåva :-) tycker jag!
3 mg utspritt på en dag gör susen. Så jag är nöjd!
Citera
2014-01-09, 20:55
Medlem
Mnemic0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Pyrazolam är grym!!

Inte för flymsyfte utan för ångest, oro, så är det en gudagåva :-) tycker jag!
3 mg utspritt på en dag gör susen. Så jag är nöjd!

Kan bara hålla med dig. Pyra har verkligen hjälpt mig tillbaka på rätt spår. Den funkar så bra för mig mot ångest
Citera
2014-01-09, 21:06
Medlem
Mnemic0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Du har rätt till 8-10 besök gratis hos psykolog genom vanliga sjukvården, vårdcentral oftast,(oavsett om denne sysslar med KBT eller samtalsterapi, dom flesta håller på med båda).
Behöver du fler sessioner är det inte helt omöjligt att få så länge du visar att du tar till dej råden du får och gör övningarna man brukar få mellan varje besök, men fortfarande har problem.

Skulle du trots detta inte få till fler möten är det klart värt att lägga pengar på en sådan sak.
Det är ju en investering i din egen hälsa och ditt psykiska välbefinnande så jag säger bara kör !

Tillägg, gratis kanske är fel ord.
Där jag bor kostar det 50 spänn per gång på den Vårdcentral man är reggad på om man inte har högkostnadsskydd.
Å andra sidan, för varje besök kommer du närmare ett frikort.
Privata psykologer och terapeuter tar ofta flera hundra per tillfälle.

Återigen tack för alla bra tips. Jag har prövat olika vårdcentraler även i olika städer men jag tror jag själv var i för dåligt skick för att ta in informationen och råden. Men nu är det annorlunda och har läst mycket positivt om just KBT den senaste tiden. Det känns rätt att testa det och som sagt pengar är inget problem just nu snarare tiden då jag jobbar mer en 40 timmar per vecka.

Och som du säger kör bara. Det är precis vad jag ska göra och Kbt får det bli
Citera
2014-01-09, 21:23
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mnemic0
Kan bara hålla med dig. Pyra har verkligen hjälpt mig tillbaka på rätt spår. Den funkar så bra för mig mot ångest
Kan inte du pma mig en sida som kränger bra pyra för bra pris? Har aldrig tagit det men läst en massa om att det skulle hjälpa mot social fobi och ångest. Sen vad kan vara en rimlig dos enligt dig? (tagit benso 2-3ggr totalt kanske) Vill inte bli helt nerknarkad, Syftet är att bli av med ångesten och fobin när den blir för stark så man kan fungera som en normal människa.
Citera
2014-01-09, 21:32
Medlem
SpooN.s avatar
Ja verkligen, har de slutat ge ut batcher eller varför är det så dött just nu? Kan det möjligen ha att göra med den potentiella klassningen detta år? Väntar vi kanske på en tredje och nyare "benzo" i familjen? Etiz - Pyra - xxx?

Är i ett läge där jag bara kan köpa med postförskott så det suger att två av mina sidor har slut på pyra..
Tror ändå ärligt att vi inte kommer se någon mer pyra(med humana priser) inrikes utan tror att vi väntar på en ny RC
Citera
2014-01-09, 21:55
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Ja verkligen, har de slutat ge ut batcher eller varför är det så dött just nu? Kan det möjligen ha att göra med den potentiella klassningen detta år? Väntar vi kanske på en tredje och nyare "benzo" i familjen? Etiz - Pyra - xxx?

Är i ett läge där jag bara kan köpa med postförskott så det suger att två av mina sidor har slut på pyra..
Tror ändå ärligt att vi inte kommer se någon mer pyra(med humana priser) inrikes utan tror att vi väntar på en ny RC

Hade shopparna varit lite smartare skulle det ösas på med Pyra samtidigt som dom "varnar" eller påpekar att den kan bli klassad i år.
Då tror jag många köper på sej stora mängder för att ha en stash.

Men jag tror som du att dom snålar på det i väntan på klassningen och vill inte riskera att stå med stora lager när den väl kommer.
Citera
2014-01-11, 00:51
Medlem
Khr1ss avatar
När kan vi vänta oss en klassning av denna substans? Någon som har hört lr läst något?

Tacksam för svar!!

Mvh
Citera
2014-01-11, 01:08
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
När kan vi vänta oss en klassning av denna substans? Någon som har hört lr läst något?

Tacksam för svar!!

Mvh

Inte sett något om det, vilket är konstigt för den kom väl först? även bäst för mig, dock lätt att öka doser, värre än X enligt mig då, men som alltid fungerar dessa preparat långt ifrån lika på alla.

Är nog totalt ofarlig för 99,9% måste vara därför, jag menar de kan ju tänka i myndigheterna, jävligt duktiga faktiskt, nån som vet om jordgubbsverket och stängselverket finns kvar?
Senast redigerad av bdbdbdbd 2014-01-11 kl. 01:13.
Citera
2014-01-11, 01:36
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Vilken nätshop har denna produkt inne?
Citera
2014-01-11, 02:52
Medlem
zxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns

Chemicalservices verkar ha den inne.
Citera
2014-01-11, 03:47
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Sök runt lite bara! Som alla andra gör. Är inte svårt att hitta någon shop som kränger dom direkt!
Tycker dom flesta shopparna börjat med försäljning av Pyra.
Citera
2014-01-11, 13:40
Medlem
Airwave92s avatar
Det är okej o bärsa starköl med pyrazolam eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in