Fick nyss ett ryck och köpte IF Pogba för 109 000. De andra som är ute ligger alla på mer än 120 000, så det var nog ett bra köp. Frågan är om det är klokt att behålla honom då Toty är annalkande. IF-korten borde väl sjunka betydligt mindre? Nån i övrigt som har åsikter om IF Pogba? Tänker spela honom som CDM/CM.
Har köpt ca 40st may mahlangu för under 1k och sen säljer för 2k bin, säljer ungefär 1-2st i timmen. Fler som vill ge sig in så kanske vi kan höja priset! (xbox)
Har köpt ca 40st may mahlangu för under 1k och sen säljer för 2k bin, säljer ungefär 1-2st i timmen. Fler som vill ge sig in så kanske vi kan höja priset! (xbox)
KOmmer ändra messi och neymar ingame, och en fråga till hur är zlatan som CAM?
Jag har testat Z som både CAM och ST, och tycker du borde sätta han som ST när du ändå ska byta in game. Han är svinbra, så lika bra att låta honom hamna så högt upp i banan som möjligt! Jag tycker också att du borde byta Alves mot IF Maicon, gillar han som fan.