2014-01-09, 17:46
  #23737
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppersatsuma
Köper. På mig ett gäng säljer sen för ca2k

Gottsnack!
Citera
2014-01-09, 17:46
  #23738
Medlem
Kouyates avatar
Tror ni TOTY Dante/Boateng kommer kosta mer än 500k?
Citera
2014-01-09, 17:48
  #23739
Medlem
Linkaans avatar
Fastnade lite för ett lag DannyW postade här för någon dag sedan: http://www.futhead.com/14/squads/4852850/

Finns det någon möjlighet att bygga om lite och få in IF Rakitic, men behålla Zlatan och Hulk?

Tacksam för hjälp!
Citera
2014-01-09, 17:50
  #23740
Medlem
OddFellas avatar
Ponera att Dante kommer med i TOTY. Går priserna generellt upp då på hans vanliga kort?
Citera
2014-01-09, 17:51
  #23741
Medlem
bajen-95s avatar
Köpte några May nu för 1k listar dom för 2k. Har också köpt på mej 40 Accam för runt 400-500 säljs för 1.2k BIN. Sålt 15 hitills så det är klart godkänt profit.
Citera
2014-01-09, 17:58
  #23742
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Köpte några May nu för 1k listar dom för 2k. Har också köpt på mej 40 Accam för runt 400-500 säljs för 1.2k BIN. Sålt 15 hitills så det är klart godkänt profit.

Köper också på mig ett gäng accam och listar för 1.2 bin!
Citera
2014-01-09, 18:03
  #23743
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Tror ni TOTY Dante/Boateng kommer kosta mer än 500k?
Om Dante eller Boateng skulle komma med, (vilket jag dock inte tror), så tror jag nog att du kommer få de för under 500k, iaf på krysslådan.

E: Men självklart är det förjävla svårt att spekulera i TOTY-priser.
Citera
2014-01-09, 18:04
  #23744
Medlem
efter market crashen, går priserna upp då? eller hur lång tid tar det egentligen?
Citera
2014-01-09, 18:05
  #23745
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byhlin76
efter market crashen, går priserna upp då? eller hur lång tid tar det egentligen?

Sakta men säkert, ja.
Dock börjar de ju sedan efter några månader dippa igen, i väntan på TOTS.
Citera
2014-01-09, 18:06
  #23746
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Köper också på mig ett gäng accam och listar för 1.2 bin!
Härligt!
Citera
2014-01-09, 18:10
  #23747
Bannlyst
Hur mycket tror ni Reus kommer kosta runt TOTY?
Xbox.
Citera
2014-01-09, 18:10
  #23748
Medlem
Linkaans avatar
Sagt det förr och jag säger det igen - Jag förstår inte hur Jefferson kan ha så pass bra stats på pappret, men ändå suga något så otroligt in-game. Han är tamigfan det sämsta målvakten någonsin..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in