2014-01-09, 17:14
  #23725
Medlem
NativeTongues avatar
Fick nyss ett ryck och köpte IF Pogba för 109 000. De andra som är ute ligger alla på mer än 120 000, så det var nog ett bra köp. Frågan är om det är klokt att behålla honom då Toty är annalkande. IF-korten borde väl sjunka betydligt mindre? Nån i övrigt som har åsikter om IF Pogba? Tänker spela honom som CDM/CM.

Ett litet schwättlag som bonus:
http://www.futhead.com/14/squads/4991742/
Citera
2014-01-09, 17:15
  #23726
Medlem
likeets avatar
Hej kära fifa kompisar!

Vad tror ni om detta?
http://www.futhead.com/14/squads/4991777/

KOmmer ändra messi och neymar ingame, och en fråga till hur är zlatan som CAM?
Citera
2014-01-09, 17:20
  #23727
Medlem
OddFellas avatar
Värt att investera i Pogba's eftersom han verkar gå till Ligue 1?
Citera
2014-01-09, 17:26
  #23728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Värt att investera i Pogba's eftersom han verkar gå till Ligue 1?
afaik sker den transfern först till sommaren, inte värt att köpa honom imo
Citera
2014-01-09, 17:27
  #23729
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
afaik sker den transfern först till sommaren, inte värt att köpa honom imo
Sant. Vad tror du om Salah då? Från Basel till Zenit/Liverpool.
Citera
2014-01-09, 17:28
  #23730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Sant. Vad tror du om Salah då? Från Basel till Zenit/Liverpool.
har ingen som helst koll på den övergången tyvärr
Citera
2014-01-09, 17:29
  #23731
Medlem
DonaldDarkos avatar
Har köpt ca 40st may mahlangu för under 1k och sen säljer för 2k bin, säljer ungefär 1-2st i timmen. Fler som vill ge sig in så kanske vi kan höja priset! (xbox)
Citera
2014-01-09, 17:33
  #23732
Medlem
uppersatsumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Har köpt ca 40st may mahlangu för under 1k och sen säljer för 2k bin, säljer ungefär 1-2st i timmen. Fler som vill ge sig in så kanske vi kan höja priset! (xbox)
Vars spelar han??
Citera
2014-01-09, 17:34
  #23733
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppersatsuma
Vars spelar han??

Helsingborgs IF
Citera
2014-01-09, 17:36
  #23734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Hej kära fifa kompisar!

Vad tror ni om detta?
http://www.futhead.com/14/squads/4991777/

KOmmer ändra messi och neymar ingame, och en fråga till hur är zlatan som CAM?

Jag har testat Z som både CAM och ST, och tycker du borde sätta han som ST när du ändå ska byta in game. Han är svinbra, så lika bra att låta honom hamna så högt upp i banan som möjligt! Jag tycker också att du borde byta Alves mot IF Maicon, gillar han som fan.
Citera
2014-01-09, 17:41
  #23735
Medlem
DrStrutss avatar
Försöker få ihop ett lag med Drogba för runt 500k, hjälp skulle uppskattas
Citera
2014-01-09, 17:44
  #23736
Medlem
uppersatsumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Helsingborgs IF
Köper. På mig ett gäng säljer sen för ca2k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in