Vad är problemet med att runka öppet? Man skadar inte någon, det är min kropp förfan och gör vad jag vill. Tycker tjejer också borde få fri-blöda också, hur kan du bestämma att en tjej ska använda tampong m.m? Deras kroppar, ska du diktera det??? Idiot.
Har du hört tallas om second hand smoking? Folk vill inte få i sig marijuana rök eller dess enormt stinkande lukt när folk röker på gatorna. Att riskera bli hög för man stod nära en grupp arbetslösa knarkare. Har du sett när 10+ rökar weed ute en kall dag? Röken blir som en fabrik. När du sitter på balkongen får spädbarn och deras morsor i sig cannabisrök och lukt. Nästa gång du plockar upp ultra mega kush som stinker upp hela lägenheten trots att den är inlindad i tre lager plast och en plastflaska, vad tror du händer när du går på publika färdsmedel? Just det, hela bussen stinker knark så fort du kliver på. Idiot, läs tidigare inlägg.
Nej, cannabis används inte lika mycket i sverige som alkohol dumhuvud. Och med din lilla attityd om att vilja ha en liberalare syn kommer endast leda till mer brukare
Vettig person: "Ha katten i lådan! Han skitar ner och river sönder möblerna"
Idiot:"Nä nä! Forskning visar att ha lådan öppen litegranna inte är farligt!
Vettig Person: "Nej ha den stängd!"
Idiot Nr2: "Kom igen lite öppet kan inte skada, det säger min dokumentär The Cat Union!"
Vettig Person: "Nå väl, lite grann då"
*Katten försöker tränga sig ut*
Vettig Person: "Jag sa ju det! Vi skulle ha den helt stängd!"
Idiot Nr2: "Nä det är inge farligt, vi kan öppna den lite mer"
Vettig Person: "Nej fan är du dum i huvudet eller??"
Idiot:"Men Hunden, mycket större och farligare släpptes ut, då borde katten inte vara så märkvärdig"
*plopp katten smiter ut*
Vettig person: "Jag sa att detta skulle hände!"
*Fortsätter att se hur hunden och katten bajsar ner hela lägenhet och Idioterna får leva i sin bajs utopi, fri från fördommar och Vettig person som får jobbet att städa upp bajset medan idiot nr3 och nr4 släpper ut ormarna och getingarna (heroin/kokain/m.m)
Idiotjävel igen. Alkohol var lagligt och helt normalt att dricka långt före alkohol-prohibitionen, alla och deras mammor drack innan det blev förbjudet, anledningen det blev åt helvete. Man kan inte säga samma sak om cannabis din segtänkta pundare. Kan du begripa det, eller är det för svårt för din hjärna att mota logik?
Nu vet du ingenting om mig men jag gillar din attityd
"Alla som är emot legalisering, eller diskuterar dom negativa aspekterna som följer med cannabisbruk är HJÄRNTVÄTTADE!!! DOM ÄR SHEEP, OCH VI SOM RÖKER CANNABIS HAR 'VAKNAT UPP' OCH VET SANNINGEN!! " Tillbaks och kika på The union med dig nu, du kan inte se längre än vad näsan når och ditt knarkbegär.
1. Knarkmissbrukare får åka in i fängelset. Det var deras val att börja, dom får stå för ansvaret. Pengar har dom inte, så ingen privat detox-facilitet har dom råd med och inte fan ska vi som väljer att använda hjärnan och arbetar för ett drägligt liv stå för deras festande och kortsiktighet, låt dom stå kall kalkon i 23 timmar inlåst isolering
2.Priset man betalar, vi vill ha ett samhälle där drogbruk visas som
ICKE ÖNSKVÄRT och betalar gärna priset för det.
3.Alkohol är legaliserat för länge länge sedan (tråkigt nog då folk inte kan dricka med mått, trots laglighet, alkohol förstör familjeliv och barns uppväxt, tänkt vad heroin kommer att göra. Nä justja, du tänker bara på dig själv

) och har använts flitigt av en stor del av befolkningen i lång tid, är fullt accepterat. Vi tar därmed kollektivt ansvarstagande och staten gör sitt angående vård m.m.
Nej givitvis ska vi inte betala vården för knarkare, dom börjar frivilligt och får ta ansvar för det. Läs
krugers inlägg:
"Som vuxen människa får man ta sitt egna ansvar.(trots att krueger är naiv) " Givitvis när det blir liberalare och fler börja bruka droger, så kommer ni börja skrika om
speciala förmåner, dvs mer skattepengar till
VÅRD, för
ERAT MISSBRUK. Därmed kommer
ALLA som vägrade beblanda sig med droger och valde att leva ett respektabelt liv
BETALA FÖR ER!
Jag vill att du lägger ner bongen och läser ovanstående upprepade gånger så det kan gå in i din hjärna då långsiktstänkande eller läsförmåga inte är din starka sida. Har fetmarkerat så du kan uppfatta det bättre istället, enda längden jag kommer gå för att hjälpa en knarkare, torka röven och stå för vård får ni göra själv
Bra, jag vet vad cannabis är bättre än dig, rest mer, och sett mer om det än vad du har. Du kan börja erkänna att du har fel, det är ingen svaghet, det är en styrka
Droger trubbar av folk, bryter konservative socialstrukturer, ger en svagare, passiv slö struktur, barnen som kommer från hippieföräldrar är ett vekt folk, jämfört med dom som tog avstånd från det. Sen har jag sett vita tjejer som knullar negrer för bra kush i kalifornien, som, tro det eller ej, är verkligen drogliberalt.
Folk kommer att fortsätta runkaballe till barnporr, I 40 år har man försökt stoppa delandet av barnporr, hårda straff för att avskräcka tittare, men i 40 år har det misslyckats, och varje gång hittar dom nya knep att gömma sig från lagen. Bra logik!
"Insanity is doing the same thing over and over but expecting different results"
Tillbaks till lilla universitet/gymnasiet med dig, när du blir äldre inser du att en liberalare värld inte betyder en bättre värld, och inse att du är bara en hjärntvättad marionett-bonde av en konter-kultur , men visst har varje generation inom konter-kultur haft den falska tron att dom är de upplysta, de smarta, och generationen innan är ignorant m.m. Se: Ateister som exempel