Citat:
Ursprungligen postat av
paronsos
Jelly? inte direkt en fantasi siffror jag nämner, rätt onödigt att ljuga på anonymt forum. Låter som ni är 2 smöbögar som sitter och drar i era 12cms och vill fiska mer bilder.
Jag må vara bög, men det betyder nog snarare att jag har lite mer expertis vad det gäller kukars riktiga storlekar och hur bilder av dom kan förskönas än vad du har, eller vem är det som är smygbög här med full koll på hur kukbilder fungerar?
Gå in i
tråden där medlemmar postar bilder på sina organ, manliga och kvinnliga. Sedan ser ni folk som postat musbilder som direkt ertappas med att vara från porrsidor, eller kukbilder som åker dit av samma anledning.
Så, varför "ljuga" på ett anonymt forum? Därför att de inte "ljuger". De trollar..
Sedan efter att ha hängt på communitys ett tag så är det ju lätt att se de vanligaste "felen". Till exempel, hur nära befinner sig burken? Är burken precis bredvid och det syns eftersom huden bredvid formar sig efter den, ja då kanske. Sedan går det ju lätt att råka hålla burken en bit under kuken så får perspektivet de båda att verka lika stora..
Så, till paronsos, ta om bilden med burken, håll den precis bredvid organet så det syns att den är bredvid (dvs huden påverkas) och skriv ditt Flashback namn på organet eller på burken.
Eller ännu bättre, måttband.