2014-01-07, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Skulle jag se en sådan skulle jag nog springa åt andra hållet sorry och inget ont menat men

Men det finns säkerligen de som gillar den sizen också

Hörru provar man inte så vet man ju inte om det passar eller hur Jag e orolig att du skulle bli beroende :P. Milfs som fött minst 2 barn uppskattar stora medans unga tighta lider och kan skadas lätt. Har skadat ett par oskulder varav en sitter på rullstol.
Citera
2014-01-07, 23:35
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Hörru provar man inte så vet man ju inte om det passar eller hur Jag e orolig att du skulle bli beroende :P. Milfs som fött minst 2 barn uppskattar stora medans unga tighta lider och kan skadas lätt. Har skadat ett par oskulder varav en sitter på rullstol.

Jasså? Din kuk var högst medioker i somras.

Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Har nog en normal balle på ca 15cm lång och omkrets +15.5, 13.5 slak. Den är böjd som en banan och perfekt för G punkten. Kan inte klaga där =)
Enligt min erfarenhet så är omkretsen ett stort problem. Det tar ett tag att få in den på tighta brudar. En del får andnöd men det släpper efter ett tag annars får man avbryta. Hellre kort och tjock som är rapp än lång och smal som inte ger njutning.

Och bilden du länkar har postats av många andra redan.
https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZisaS3sdY9_1Hr55F0CUNTeoDpuRsgj _1tV86VTUwIF9Wfgwet4qHbaRNgE7PlvcR-Bd_1Y9SUQOXwQgk SV79Xmk9on-WkSpRJaYzXL3P_1GotsYYYQED6M7uWAFINKYAZmBW-uhmaueRZArMbqAjDsT-lg3Z91HArhZ0dsSuMJQH3Jkjjp3H bZf7mrtqw83X2S5oZmVdZ8AxD8DXZXdae6ITEFELq_1NiuXxbV l0KpJzTZTPQxx5QSlHIFAFMvnw8Z7F3CyUn3JedPsyKBwVZXdC ZQ9-TXun_1CChEjvkPxtLceNwPm0MmekQ9Vb4m0DhAhd5vi2GZvD_1 XfHAlsrvshiXslJyECePK6UskZC0OEDK6rKIGEh3Ei6ldN z07pPpfoMeEKdqgFtWgqacFyJ6K2w1jlSO0BjxUrwj8UHhZPJe 2qWT6OIvtD2nwoNdW7Un7r7UIo0AgAJc6ZS6AR7QdwR4oAm5UG pW1Js_1O9gOc4A_1XRDeOqUzi3_1B2Zpm81BnAVj5TChq1s2o2 Rbpz4Elo80mhUrnorAjzVKap83_1q-jVSbw3k4Mr9HpvFhmTkO QgIC7RVFoDbpqHRLPonMDo2yRf_1WDkN3tObcsnriIE_1UQn7_ 1jqVfxJwUnMoWYqXpRGjZxO8MbjqtaE95_1ReELG3EwEpV8zRH tZapbohmpcoQKEAg8kPW2U14AzmnQBZeFetdGKzlx4lZKyXwGU _1hKHkz926pD63_1G62Ql8O5Z30lPfnpgwu8Ra6-atxMOqGNTm 6Og0rYAQ8MH7HL8dkb5l-Ulz-jZ5L0AaEUYwJJZl1_14SKAxitM-qyvwVT8GiwgSK_18LPhEA7s5FvI4C7vfjS9s_1jsT-dY_1P4 O4oX1_1oij6SLelhTjrDZ3faicMToNlTw81gD6V33zErFE_1qO 7hZ7OC9N9jQr7lVpVy9piVMXZRaUhaiBFA8bpQMQun1QZ-7F6a a10sPr-0vLX8Ymv7JwFt1Fv1e-z-m5w1sYOGj94PBmC-IILL2thMjVXN1T1p62uSlKrenRCy1pcDpNawToRx6OSLWgWPHO ts0Dr5 Zk6j1rfCpQdrqV2d_1q_1EXBwSDO31hNMkugcRrYuEez13yvZN pAZu0UvdlkrWCgNQuPafWOkq_1UiBz4CI5NfXNBac_1NvEYXML gkbEaSs4Buyo5zzo8oQcm2B0rS78U1Brh6teBqkz85c58VIoGM D2-et0AvQ86ew_10Nq7wuKhBQTuY_1-YlrDb-A5BYmeZU15gOz m2Y8Xcw8EoJga8CFob918RIUIwQd1hGvgo4t3tcl4cfu8aZ17F Cz65D9DA
Citera
2014-01-07, 23:59
Medlem
Haha en riktig våldäktskuk.
Citera
2014-01-08, 01:29
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Håller inte med alls där. Grov kuk och trång fitta är bästa kombon. Särklass skönast för båda parter.
Däremot passar inte en grund fitta så bra till en lång kuk.

Du har inte förstått problemet...
Citera
2014-01-08, 01:41
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Du har inte förstått problemet...

Vilket problem? Trångfittade uppskattar grovkukade och vice versa, jag vet detta av mångårig erfarenhet.
Däremot är det dåligt för bägge parter om fittan är för grund för att klara full insättning.

Notera att en fitta kan vara både rymlig och grund. Hur passar det in i din primitiva förklaringsmodell?
Citera
2014-01-08, 16:25
Bannlyst
Obviously the truth is:
No one you know got a 6 inch girth

its rare as shit and its thick as fuck.... the biggest people out there ( Lex steele, mandingo, rocco siffredi....) people whos penises make girls pupils dilate 15x and their pussy gets wet right on seeing them are in the 6-6.5 bracket max....

6+ is huge. 6.25 is crazy. 6.5 + and your a freak.
and if it comes with a 8+ length, strong healthy body, sexual ability, lasting time, and super hardness.... your woman will never be able to leave you. and if she does shell still call you when shes feeling horny and unsatisfied by the 6x5's.

point being there will always be bigger out there, but if you perfect the WHOLE your golden because sex is synergy and a lot of elements come into play....

a 6.5 girth that cant stay fully hard, premature ejaculates, and is on an obese illeterate person will never reach the pussy of angelina jolie....

so if your goal is to increase size it should also be to become a sexual master. and as you become the latter youll be in the .000001 percentile of the extremely sexually skilled .

women dont bring calculators and stat tests to bed and orgasm upon every .01 girth increase
IDIOTS!

their brain works like this :

Oh hes hot,
ok lets fuck
OH shit thats huge
Oh shit hes hitting it right
Oh shit hes got good moves
oh shit i came like 10 times

as opposed to
well this is in shape and has a 130 iq etc but hes only in the 1%, but this guy has a 85 iq, kinda fat, and smells but has a .00001%

a girl will chose a millionaire over a avg salary man, but shes not going to chose the 157 million dollar man over the 157.8 milllion dollar man.... once your in the huge club your in there, what starts mattering is technique and how you use this great tool you have possesion of. thats what makes or breaks the deal once your in the club... penis size will only take you so far, after that you better start having the skills to compete against the hung guys that believe that all they need is their size.... just like rich people that think all they need is there money get the slutty fake bitches while the intelligent driven rich people get equally intelligent successful women rather than just gold diggers ( or size queens)

heres how a big penis can create dissatisfaction:
- guy over attaches significance to it ( cocky ) making it central in his belief of what causes sexual satisfaction
- poorly functioning organ
- unable to thrust, move, hit correct spots
- lacks emotional connection and keeping sex on a purely physical process plane as opposed to emotive plane, and bringing in artistic, creative, emotional aspects.

etc

but if used correctly it will outperform a small/ avg organ 100% of the time and create BPUCA a serious condition that has not been cured yet ( Big penis used correctly addiction)

but some of the time avg/ small perfect those areas which some larger men might forget about causing them to beat the larger man.
Citera
2014-01-08, 19:06
Medlem
Jag är 20 år, 185 lång, pinnsmal och har 18.2cm hård och säkert dubbelt så liten slak.

Bör jag vara nöjd? Jag är iaf jättenöjd!

Den den är grovast på mitten!
Citera
2014-01-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Nja, jag tror du får fixa bättre bilder om man ska tro på det, jag tycker den ser liten ut jämfört med ölburken.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
tycker faktiskt inte alls den ser så stor ut, möjligtvis bred.
Jelly? inte direkt en fantasi siffror jag nämner, rätt onödigt att ljuga på anonymt forum. Låter som ni är 2 smöbögar som sitter och drar i era 12cms och vill fiska mer bilder.
Citera
2014-01-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paronsos
Jelly? inte direkt en fantasi siffror jag nämner, rätt onödigt att ljuga på anonymt forum. Låter som ni är 2 smöbögar som sitter och drar i era 12cms och vill fiska mer bilder.

hahaha, nä absolut inte. Men på bilderna såg den inte så stor ut. Nämn måtten igen. Mäter du ovanför eller vid pungen?
Citera
2014-01-08, 22:57
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paronsos
Jag må vara bög, men det betyder nog snarare att jag har lite mer expertis vad det gäller kukars riktiga storlekar och hur bilder av dom kan förskönas än vad du har, eller vem är det som är smygbög här med full koll på hur kukbilder fungerar?

Gå in i tråden där medlemmar postar bilder på sina organ, manliga och kvinnliga. Sedan ser ni folk som postat musbilder som direkt ertappas med att vara från porrsidor, eller kukbilder som åker dit av samma anledning.
Så, varför "ljuga" på ett anonymt forum? Därför att de inte "ljuger". De trollar..
Sedan efter att ha hängt på communitys ett tag så är det ju lätt att se de vanligaste "felen". Till exempel, hur nära befinner sig burken? Är burken precis bredvid och det syns eftersom huden bredvid formar sig efter den, ja då kanske. Sedan går det ju lätt att råka hålla burken en bit under kuken så får perspektivet de båda att verka lika stora..

Så, till paronsos, ta om bilden med burken, håll den precis bredvid organet så det syns att den är bredvid (dvs huden påverkas) och skriv ditt Flashback namn på organet eller på burken.
Eller ännu bättre, måttband.
Senast redigerad av Ferdawoon 2014-01-08 kl. 23:00.
Citera
2014-01-09, 11:05
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
18 cm är som en wella hårspraysflaska, du måste ha legat med kvinnor som vuxit upp vid ett kärnkraftsverk.

Knappast... För det första är ju inte en kuk jämntjock hela vägen, min är 18cm ungefär på mitten, men smalare upptill. Som sagt, ingen har sagt att grovleken skulle vara något problem för fittan.
Citera
2014-01-09, 11:05
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
fotstorlek funkar ofta t.e.x. purrsorfarn har gigantiska fötter. Jag har storlek 46 och 17 cm omkrets så det kanske stämmer? vi får höra med bradS

Också storlek 46 på skor, och 18cm i omkrets
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in