Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Vadå, vill du ha namnen på alla jag pratat med och länkar till alla tusentals posts av kvinnor samt omröstningar på kvinnotäta forum?
Du borde lära dig hur statistik fungerar, samt hur stora grupper som krävs för att få en grund som är någorlunda akkurat, tyvärr räcker det ej med sk. 'polls' på internetforum.
Citat:
Nej, det tror jag inte.
Ta 2 män som är exakt likadana på alla sätt och lika bra "älskare" varav den ena har en medelkuk på 15x13 och den andra på 20x14-15, vem tror du majoriteten kvinnor skulle välja?
Min poäng är att en mer utrustad herre kommer alltid att kunna ha förutsättningarna för att kunna vara bättre i sägen för dom flesta tjejerna, inte alla, men dom flesta.
Påståendet faller på sin egen orimlighet då det är statistiskt omöjligt att två människor på denna planet skulle överlappa på ett sådant vis, och nej din poäng är inkorrekt, eftersom du talar om en aspekt som sett till andra saker är enormt oviktig för kvinnor när dom väljer partner (OCH SÅDANT FINNS DET UNDERLAG FÖR)
Citat:
Jag skiter fullständigt i om jag är en "måltavla" här, i verkligheten är jag det inte och det är vad som spelar någon roll.
Jag är tämligen säker på att du inte skulle sagt hälften av vad du nyss skrev om du stod framför mig.
Och tror du att jag går ut och är lika ärlig i vardagen som jag är här?
Nejdu, hela mitt liv är en teater.
Vad är det man brukar säga?
Man kan ALDRIG riktigt känna en människa.
Du påstår att du ej är en måltavla ute i samhället, men erkänner öppet att du spelar teater ute bland folk för att du ej VÅGAR vara den du egentligen är?, och du tror jag skulle ha några svårigheter att säga detta till ditt ansikte?, prova var den du är, du har byggt ditt 'självförtroende' i en gymlokal, tyvärr är det ett väldigt ihåligt skal och den persontyp jag är ser rätt igenom sådana som dig.
Citat:
Yep, du har fått bättre fakta och vetskap från träningsforum än vad jag fått under en 6 års utbildning samt dom 5 år jag arbetat som naprapat.
Alla dom patienter som jag har hjälpt med detta är bara något jag inbillat mig antar jag, eller?
Det du sprider nu är bro-science, gå till kolozzeum och prata med någon av dom mer framgångsrika styrkelyftarna som tex Mapa och fråga hur dom tränar sin bål och mage och varför dom gör det.
Väldigt många av dom problem som folk har med sina ryggar idag är pga en muskulär obalans i bålen, främst hos styrketränande (som resonerar som dig).
Och har man planer på att tävla i kroppsbyggning och skippar att träna magen så är det något man kommer få äta upp på scenen.
Du får även gärna förklara för övriga här hur du är enligt egen utsago (LÄNGRE UPP PÅ DENNA SIDA) är 24år gammal, men lyckats utbilda dig till naprapat (under SEX år) samt arbetat som naprapat i FEM år?
Antar vi kan lägga till lögnhals till din lilla 'meritlista', tips från coachen att vara en duktig lögnare kräver en intelligens en bra bit över medel, annars blir det såna här taffliga små fadäser som man råkar ut för hela tiden.
Att du sedan är rasist (styrks av dina poster) samt förespråkar att slå kvinnor (något du försöker rättfärdiga i flertalet trådar) styrker bara ytterligare din enormt bristande intelligens samt hur de facto liten (PÅ ALLA SÄTT OCH VIS) du är som människa. Du är smuts kompis, och vill du göra mänskligheten en tjänst så se förfan till att aldrig fortplanta dig utan låt det dö med dig.