2013-05-17, 15:20
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Nej då hon som sagt aldrig tidigare har haft en större.
Skulle aldrig inleda något med en tjej som har haft lika många mellan sina ben som antalet elever det finns i en skolklass eller som föredrar stora kukar, en sån tjej är inte flickvänsmaterial för mig (och många andra män).
Så kortfattat, väljer tjejer som inte vet hur en stor känns, vad man inte vet om saknar man inte.
Det är den enda logiska lösningen för oss som inte vill ha en tjej som suktar efter det skönare.

Men då fattar jag verkligen inte ditt problem?

Du har en kuk som fungerar och en flickvän som är nöjd.

Vad var problemet nu igen?
Citera
2013-05-17, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Vad var problemet nu igen?

Att majoriteten män besitter en kuk som inte majoriteten kvinnor föredrar.
Citera
2013-05-17, 16:02
Medlem
Citat:
Skulle aldrig inleda något med en tjej som har haft lika många mellan sina ben som antalet elever det finns i en skolklass eller som föredrar stora kukar, en sån tjej är inte flickvänsmaterial för mig (och många andra män).
Så kortfattat, väljer tjejer som inte vet hur en stor känns, vad man inte vet om saknar man inte.
Det är den enda logiska lösningen för oss som inte vill ha en tjej som suktar efter det skönare.

Möjligt att jag läst detta innan men har du frågat din tjej hur stora hennes tidigare har varit eller förutsätter du bara att de inte varit stora för att hon inte varit med så många?
Citera
2013-05-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Möjligt att jag läst detta innan men har du frågat din tjej hur stora hennes tidigare har varit eller förutsätter du bara att de inte varit stora för att hon inte varit med så många?

Växt upp i "mindre" kommuner där dom flesta vet vilka alla är och jag vet precis vilka hennes 2 ex är och jag har även idrottat med dom ett flertal gånger och därmed sett vad dom saknar mellan benen i omklädningsrummet.
Visst, dom hade inte fjong men såvida deras ballar inte växer 600% vid fjong så besitter dom en mindre än mig.
Och ja, jag har även frågat henne och mina ex, på ett skämtsamt sätt och sagt att det inte är något som jag är osäker över, enda sättet att få sanningen
Frågar man och verkar osäker så kommer dom ljuga.
Sen är min sambo en tjej jag ALDRIG har hört ljuga, någonsin.
Jag tror fan att hon är okapabel till det, även när det skulle gynnat henne något enormt att dra en lögn så gör hon det inte.
Hon kan inte ens ljuga för en busschaufför om sin ålder för att få åka billigare
Citera
2013-05-17, 16:23
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:

Tjejer ljuger om tidigare partners för att inte såra killar som dig..så din tjej nöjer sig med din penis o tänker på de stora hon haft under tiden ni har sex...
Citera
2013-05-17, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Tjejer ljuger om tidigare partners för att inte såra killar som dig..så din tjej nöjer sig med din penis o tänker på de stora hon haft under tiden ni har sex...

Kanske lögnerskorna du har träffat
Och frågar du på ett självsäkert sätt och säger att det inte spelar någon roll och det är nuet som räknas så kommer du få höra sanningen av dom flesta.
En lögn för att få reda på en lögn helt enkelt.
Sen märker man tämligen snabbt på en brud om hon är lös.
Citera
2013-05-17, 17:59
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Att majoriteten män besitter en kuk som inte majoriteten kvinnor föredrar.

Men du ska väl skita i vad andra har för preferenser?
Citera
2013-05-17, 18:01
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Med risk för att du bara driver, men jag tror snarare att tjejer ljuger för att slippa ha snopplängdsdiskussionen som faktiskt är mer ointressant än vad ni nånsin kan förställa er.
Citera
2013-05-17, 18:17
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Kanske lögnerskorna du har träffat
Och frågar du på ett självsäkert sätt och säger att det inte spelar någon roll och det är nuet som räknas så kommer du få höra sanningen av dom flesta.
En lögn för att få reda på en lögn helt enkelt.
Sen märker man tämligen snabbt på en brud om hon är lös.

En normalbegåvad tjej vet att det spelar roll, hur många o långa de varit, så därför ljuger hon alltid... o kom ihåg att hon behöver bara ha haft en innan dig för att veta att hon nöjer sig med din, Snuskarn....

Citat:
Med risk för att du bara driver, men jag tror snarare att tjejer ljuger för att slippa ha snopplängdsdiskussionen som faktiskt är mer ointressant än vad ni nånsin kan förställa er.

Jovisst är det så, men ljuger gör de, även Snuskarns tjej...
Citera
2013-05-18, 00:03
Medlem
Citat:
Här är det du som bör sätta dig vid skolbänken igen.
95% av alla män ligger inom 12-22cm men i dom studier som utförts så var den större mängden inom 12-18x10-13 centimeter vilket gör det till medlet.
Det jag sagt, eller vad majoriteten kvinnor som jag har hört och sett prata om det här föredrar är en lite över medlet (18-20x14-16) så ja, naturen failade hårt när det kommer till detta, annars skulle inte majoriteten kvinnor föredragit en större, eller hur?
Sen hade nog inte naturen optimal vaginal stimulans som huvudprio utan snarare förmågan att kunna befrukta det motsatta könet.
Nu fick jag evolutionen att låta som en person men w/e.

Dom som skrivit mått på vad dom föredrar har förmodligen mätt sin partners kuk eller kollat på en linjal.
När det kommer till dom jag pratat med så visade dom mesta visuellt med sina händer och sa att det är ett + i kanten om kuken visar sig vara lite större än medlet.

Hahah hör du ens dig själv prata "Dom som skrivit mått på vad dom föredrar har förmodligen mätt sin partners kuk", hur fan vet du det? Du är definitionen av efterbliven.
Citera
2013-05-18, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Hahah hör du ens dig själv prata "Dom som skrivit mått på vad dom föredrar har förmodligen mätt sin partners kuk", hur fan vet du det? Du är definitionen av efterbliven.

Vad är det för konstigt med det?
Vet flera tjejer som mätt sina killars kukar av nyfikenhet.
Och "dito" på det sista, fjolliga 08a, gå och tryck lite mer bola, antar att det var för jobbigt för dig att bygga rent ey?
Citera
2013-05-18, 02:21
Medlem
Citat:
Vadå, vill du ha namnen på alla jag pratat med och länkar till alla tusentals posts av kvinnor samt omröstningar på kvinnotäta forum?

Du borde lära dig hur statistik fungerar, samt hur stora grupper som krävs för att få en grund som är någorlunda akkurat, tyvärr räcker det ej med sk. 'polls' på internetforum.

Citat:
Nej, det tror jag inte.
Ta 2 män som är exakt likadana på alla sätt och lika bra "älskare" varav den ena har en medelkuk på 15x13 och den andra på 20x14-15, vem tror du majoriteten kvinnor skulle välja?
Min poäng är att en mer utrustad herre kommer alltid att kunna ha förutsättningarna för att kunna vara bättre i sägen för dom flesta tjejerna, inte alla, men dom flesta.

Påståendet faller på sin egen orimlighet då det är statistiskt omöjligt att två människor på denna planet skulle överlappa på ett sådant vis, och nej din poäng är inkorrekt, eftersom du talar om en aspekt som sett till andra saker är enormt oviktig för kvinnor när dom väljer partner (OCH SÅDANT FINNS DET UNDERLAG FÖR)

Citat:
Jag skiter fullständigt i om jag är en "måltavla" här, i verkligheten är jag det inte och det är vad som spelar någon roll.
Jag är tämligen säker på att du inte skulle sagt hälften av vad du nyss skrev om du stod framför mig.
Och tror du att jag går ut och är lika ärlig i vardagen som jag är här?
Nejdu, hela mitt liv är en teater.
Vad är det man brukar säga?
Man kan ALDRIG riktigt känna en människa.

Du påstår att du ej är en måltavla ute i samhället, men erkänner öppet att du spelar teater ute bland folk för att du ej VÅGAR vara den du egentligen är?, och du tror jag skulle ha några svårigheter att säga detta till ditt ansikte?, prova var den du är, du har byggt ditt 'självförtroende' i en gymlokal, tyvärr är det ett väldigt ihåligt skal och den persontyp jag är ser rätt igenom sådana som dig.

Citat:
Yep, du har fått bättre fakta och vetskap från träningsforum än vad jag fått under en 6 års utbildning samt dom 5 år jag arbetat som naprapat.
Alla dom patienter som jag har hjälpt med detta är bara något jag inbillat mig antar jag, eller?
Det du sprider nu är bro-science, gå till kolozzeum och prata med någon av dom mer framgångsrika styrkelyftarna som tex Mapa och fråga hur dom tränar sin bål och mage och varför dom gör det.
Väldigt många av dom problem som folk har med sina ryggar idag är pga en muskulär obalans i bålen, främst hos styrketränande (som resonerar som dig).
Och har man planer på att tävla i kroppsbyggning och skippar att träna magen så är det något man kommer få äta upp på scenen.

Du får även gärna förklara för övriga här hur du är enligt egen utsago (LÄNGRE UPP PÅ DENNA SIDA) är 24år gammal, men lyckats utbilda dig till naprapat (under SEX år) samt arbetat som naprapat i FEM år?

Antar vi kan lägga till lögnhals till din lilla 'meritlista', tips från coachen att vara en duktig lögnare kräver en intelligens en bra bit över medel, annars blir det såna här taffliga små fadäser som man råkar ut för hela tiden.

Att du sedan är rasist (styrks av dina poster) samt förespråkar att slå kvinnor (något du försöker rättfärdiga i flertalet trådar) styrker bara ytterligare din enormt bristande intelligens samt hur de facto liten (PÅ ALLA SÄTT OCH VIS) du är som människa. Du är smuts kompis, och vill du göra mänskligheten en tjänst så se förfan till att aldrig fortplanta dig utan låt det dö med dig.
Senast redigerad av dip 2013-05-18 kl. 02:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in