Citat:
Ursprungligen postat av
grunch
Asså, vilken dekadent skvallerkärringtråd. ge fan i Alex ungdomssynder nu. Han är en stor förebild för andra nu som tagit tag i sitt. En av sveriges bästa utövare inom sin sport. En av världens bästa kampsportare. Alltid trevlig och belevad. Professionell på toppnivå.
Man blir inte per automatik en andraklassmedborgare för att man gjort fylleprylar i tonåren. Man blir lätt en andraklassmedborgare genom att vara en sån självgod skvallerkärring som inte kan nånting, orkar nåt själv och sitter och raljerar över folk vid köksbordet på nätet som lyckas komma igen och förbi samtliga andra i hela världen.
Näthatare kan vara så lättsålt billiga.
Nej man kan sona sin skulder och komma tillbaka. Men ger man sig på och slår kvinnor har man förlorat all respekt i mina ögon. Alexander var en stor idol för mig tills jag läste alla skit om honom i domstolsprotokollen och tyvärr han är ingen hjälte. Bara ytterligare en misslyckad wannabe förorts-blatte.
En förebild för sporten är GSP och där tror jag inte man hittar den skiten som man gör hos Alexander.
Tyvärr Alex jag har nu sett din sista match i alla fall.
Har själv gjort skit i min ungdom men aldrig någonsin slagit en kvinna. Sugen har jag varit men haft så mycket självrespekt att jag vänt mig om och gått.
"Näthatare" vad är det? är det när någon tycker någon som är annorlunda från det du själv tycker. Jag tycker Alex är en fegis och blir jag med det en näthatare så må det vara hänt.
Slå kvinnor och droga med blattar är inget plus i någons CV.