2010-10-01, 01:27
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Ok, det där lät oroväckande.

Funderar just nu på sil eller att bli fri, den som lever får si.

Märkte av din fascination för injektionsprocessen i heroin-tråden. Mitt råd, från hjärtat, är att du låter bli. Man saknar inget man aldrig upplevt. När man väl tagit steget ut i injektions(miss)bruket är det en lång, slitsam väg tillbaka och ända hem kommer man kanske aldrig. Om jag kunde ändra mitt förflutna till min vilja, hade jag valt bort denna del av mig själv. Den leder inte till ett rikt liv. Bara kort och betydelselös njutning, som därefter försvinner och lämnar ett djupt och mörkt hål kvar.
Citera
2010-10-02, 15:59
Medlem
Jag tycker det är typ samma skit, de är mycket mindre så lite svårare att dela om du tar små mängder :-)
Citera
2010-10-02, 21:38
Medlem
Diamond_Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weaz
Jag tror du måste ha 5 års registrerat missbruk för att få chans till programmet.. Rätta mig om jag har fel
Ja 5 år tror jag stämmer, men undrar en sak själv här,

Om man varit torsk på Tramadol i ca 5 års tid i stora mängder dagligen -(samt kodein fast ej regelbundet dock) -Men ej tagit andra opioider eller opiater än då Tramadol samt kodein

- Finns det chans då att få vara med i ngt liknande program (eftersom jag är ju ett vrak utan dessa preparat) Eller är avgiftning det enda som erbjuds och sedan får man klara sig själv?

Tror det ser mörkt ut men vill ändå fråga.
Citera
2010-10-02, 22:52
Bannlyst
Hejsan.

Jag undrar om benzo förstärker subb ruset. Har tagit typ 15-16 iktovril och drog en liten lina subb. Blev alert som fan på det lilla typ 5% av en subb räcker för mig. Nybörjare

Är det farligt? någon som vet? Även 2 Lyrica 225mg.

Hej svejs
Citera
2010-10-02, 23:11
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsonisback
Hejsan.

Jag undrar om benzo förstärker subb ruset. Har tagit typ 15-16 iktovril och drog en liten lina subb. Blev alert som fan på det lilla typ 5% av en subb räcker för mig. Nybörjare

Är det farligt? någon som vet? Även 2 Lyrica 225mg.

Hej svejs

Ja det är väldans farligt när du tagit dom benso doser du angett plus är noobi på subutex.. Ta inget mera, gå inte och lägg dig närmaste timmarna. Har du sällskap eller sitter du själv?
Du kan nämligen drabbas av en andnings depression -dvs kroppen "glömmer bort" att den behöver andas pga all avslappnande medicin du intagit. Det du gjort är Livsfarligt med andra ord, folk har dött på mindre doser.
Fattar inte hur man kan göra dylikt och sen fråga -är det farligt? Herregud det är år 2010. alla vet väl vad en sökmotor är för något och hur det funkar..
Citera
2010-10-03, 05:48
Bannlyst
Oj då tog 4 st ikto till plus en lina subb. Känns lite tryck över bröstet men va fan jag har tagit mer än så. Får väll se om jag överlever

Dricker öl oxå. mina ögon börjar bli konstiga. Kanske ett krampanfall på G. har haft såna förr den sista varade från 11-5:00 på morgonen pissade ner mig och slog tinningen rakt i bakaret. får ta det lite lungt nu då och dricka öl.
Citera
2010-10-03, 09:55
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsonisback
Oj då tog 4 st ikto till plus en lina subb. Känns lite tryck över bröstet men va fan jag har tagit mer än så. Får väll se om jag överlever

Dricker öl oxå. mina ögon börjar bli konstiga. Kanske ett krampanfall på G. har haft såna förr den sista varade från 11-5:00 på morgonen pissade ner mig och slog tinningen rakt i bakaret. får ta det lite lungt nu då och dricka öl.

Men ditt jävla kioskmongo. Ta det lugnt för in helvette. Ge dig inte in i saker du inte kan hantera. Drick inte mer, käka inte fler benso och dra inte i dig mer opioider. Be en polare bevaka dig. Du kan faktiskt dö nu bara så du vet.
Citera
2010-10-03, 11:40
Medlem
flohult1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond_Dog
Ja 5 år tror jag stämmer, men undrar en sak själv här,

Om man varit torsk på Tramadol i ca 5 års tid i stora mängder dagligen -(samt kodein fast ej regelbundet dock) -Men ej tagit andra opioider eller opiater än då Tramadol samt kodein

- Finns det chans då att få vara med i ngt liknande program (eftersom jag är ju ett vrak utan dessa preparat) Eller är avgiftning det enda som erbjuds och sedan får man klara sig själv?

Tror det ser mörkt ut men vill ändå fråga.

Du kan inte få värre än ett nej- försök !!!

Jag VET personer som UTAN dokumenterat missbruk- alltså vare sig några fem år ELLER ens heroinmissbruk utan ENBART tradolan i mängder- som fått substitutbehandling av just subutex, efter den 1:a mars 2010 är det svårare MEN- tycker ändå att du ska försöka. Viktigt är att det på NÅGOT sätt går att spåra att du ätit mkt tradolan, recept? beställningar från nätet? etc etc. Så visst GÅR det att få sub-behandling ENBART efter ett tramadol/tradolan- men det är svårare, trots det så är det värsta som kan hända att man får ett nej. De flesta vet idag att tramadol är ett rävgift och leder till stora och svåra skador på både kort och lång sikt.
Citera
2010-10-03, 12:24
Medlem
Bullsquids avatar
Subutex + benso blandning - hur pass farligt

Undrar om det finns nån gräns på ett ungefär hur mycke sub och benso man kan blanda utan att det ska va dödsrisk, man mår ju 10ggr bättre när man blandar de men är inte så sugen på att trilla av pinn riktigt än så jag skulle vilja höra lite hurpass mycke benso som är ok att blanda me utan att det ska vara farligt.

Har testat detta innan men kört väldigt låga doser benso då typ 2-3 st bara

Just nu har jag dragit ca 1-1.5mg sub och tagit 4mg ikto
känner mej smågo nu och på väg att nodda, men hur pass mycke mer ikto kan jag blanda, vill som sagt inte riskera nåt.

har ej tolerans på varken sub eller benso. (möjligen lite på suben eftersom jag tog i onsdags eller torsdags men det bör väl gått tebax nu)
Citera
2010-10-03, 14:46
Medlem
Jedis avatar
edmilsonisback: din senaste post får det att framstå som att du tar det hela med en klack spark, hur fan är du funtad egentligen, du kanske är suisid? Om inte så börja ta livet på allvar, finns allt för många exempel på gravar som grävts i onödan pga okunskap, det är inget du kan hävda längre om du gör liknande fler gånger.
Vilket ja tyvärr håller troligt bl.a. med tanke på vad du skrivit i iktorivil-tråden..
Citera
2010-10-03, 15:51
Bannlyst
Har du ingen tolerans så räcker det där. Hade jag gett samma mängder till en ikke knarkande vän så hade han säkerligen liggat och noddat i ett dygn sen, om han inte hade däckat då. Sen exakt hur farligt det är blir svårt att svara på, alla reagerar olika.
Citera
2010-10-03, 15:59
Medlem
Håller med Carnalito!! Utan tolerans ska det där räcka fint o du kanske tom e lika mysig en stund imorgon
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Har du ingen tolerans så räcker det där. Hade jag gett samma mängder till en ikke knarkande vän så hade han säkerligen liggat och noddat i ett dygn sen, om han inte hade däckat då. Sen exakt hur farligt det är blir svårt att svara på, alla reagerar olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in