Citat:
Ursprungligen postat av
OndaParabolen
Medans du nämner presentation, man har ju hört att folk "kan vara" si eller så när man stötter på dem och för det mesta skrattar man bara för det låter så dumt.
Tänker på de dåliga exemplen du skrev, finns det verkligen folk/killar som kör den?
Ha kuken som visningsbild, försöker få kontakt utan en riktig profil, frågar direkt om nummer/facebook etc.?
Har du själv råkat ut för det? Om sådana exempel förekommer blir man ju mörkrädd...
Om jag själv råkat på det?!?! hahahaha dagligen!
jag har även råkat på: (ca minst fem om dagen) som skriver tja sexy/gullet/sötnos vill du knulla
Kukbilder som privata är mycket mycket vanligt
att skriva hej, hej, hur mår du, bra, ha du facebook/kik/whatevver är också otroligt vanligt
det är sjukt vanligt att en kille har en bild (som sällan är speciellt vacker, och när jag skriver att jag inte pratar med killar med enbart en profilbild säger dom att dom inte gillar att ta kort - JA MEN DÅ KANSKE INTE INTERNETDEJTING ÄR NÅT FÖR DIG DITT PUCKO!).
Efterhängsna killar som skriver till en VARJE DAG i FLERA månader utan att man ens svarat dom en endaste gång är också vanligt.
Jag tror det är jobbigare att vara tjej än att vara kille på badoo. Därför jag ger er inside information och basic knowledge om vad en brud söker

Hörde om nån kille som gjorde en fejkprofil som tjej i 30 minuter innan han fick nog av alla oanständiga förslag och blev överspammad.