2014-01-07, 08:44
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Jag är en jävligt dålig fiskare, därför fiskar jag på det enklaste stället först så att jag kan föda mig innan jag ger mig ut på andra vatten. Och jag skiter i vad folk tycker, tjejerna vill ha vad de vill ha och jag vill ha dom. Alla nöjda.

Och du vet väl att man lägger flera nät med bojar va? För man vet inte var mest fisk passerar när näten ligger.

Och det är väldigt normalt att jaga sex på Badoo...

Är det verkligen så du ser på människor? Om det här är standard synen på människor med de som använder badoo tar jag bort skiten direkt, ingen folkgrupp jag vill ha att göra med.
Du skriver som en våldtäktsman...

Och ja, jag vet hur det fungerar med en fiskebåt, men det är inte så ordspråk fungerar.
I det här fallet, kastar du ut flera nät för att få fisk pga att du inte VET var du får fisk, så är du ju en dålig fiskare, eller?

Jag skrev inget om att vad det var att söka sex på Badoo, jag skrev internet.
Det är inte normalt, det är en förenkling och inte direkt standard.
Och som jag skrev, jag tycker inte det är normalt men inte sjukligt heller.
Citera
2014-01-07, 11:26
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Är det verkligen så du ser på människor? Om det här är standard synen på människor med de som använder badoo tar jag bort skiten direkt, ingen folkgrupp jag vill ha att göra med.
Du skriver som en våldtäktsman...

ähh, nej? Tror ingen har den uppfattningen om mig.

Men finns en del såna på Badoo, säg 50% av tjejerna. Gå in på Match, där är tjejerna märkbart mer intresserade av seriösa grejor och märkbart ointresserade av lösa förbindelser.

Citat:
Och ja, jag vet hur det fungerar med en fiskebåt, men det är inte så ordspråk fungerar.
I det här fallet, kastar du ut flera nät för att få fisk pga att du inte VET var du får fisk, så är du ju en dålig fiskare, eller?

Jag har levt i celibat i hela mitt liv. Därför börjar jag med Badoo eftersom jag har en fördel när jag skriver och inte pratar speciellt när man ska gå över gränsen. Man kan säga att jag trålar Badoo efter de tjejer som gillar mitt foto och inte har nåt emot action.

Citat:
Jag skrev inget om att vad det var att söka sex på Badoo, jag skrev internet.
Det är inte normalt, det är en förenkling och inte direkt standard.

Och som jag skrev, jag tycker inte det är normalt men inte sjukligt heller.

Jag är inte normal eftersom jag levt i celibat i hela mitt liv och innan 24 trodde jag inte att tjejer ville ha sex. Och jag struntar i vad som är normalt, detta funkar. Jag är väldigt trevlig och respektfull mot tjejerna jag bara talar om vad jag vill. Vill de inte prata låter jag dom vara till skillnad från många idioter som skäller på dom när de blir dissade.
Senast redigerad av fuckedupseriously2 2014-01-07 kl. 11:34.
Citera
2014-01-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowiwanttobefree
Haha åh.. Isf är jag jätteful.
Hade inte du runt 5 i snitt?
Citera
2014-01-07, 12:36
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
ähh, nej? Tror ingen har den uppfattningen om mig.

Men finns en del såna på Badoo, säg 50% av tjejerna. Gå in på Match, där är tjejerna märkbart mer intresserade av seriösa grejor och märkbart ointresserade av lösa förbindelser.

Jag har levt i celibat i hela mitt liv. Därför börjar jag med Badoo eftersom jag har en fördel när jag skriver och inte pratar speciellt när man ska gå över gränsen. Man kan säga att jag trålar Badoo efter de tjejer som gillar mitt foto och inte har nåt emot action.

Jag är inte normal eftersom jag levt i celibat i hela mitt liv och innan 24 trodde jag inte att tjejer ville ha sex. Och jag struntar i vad som är normalt, detta funkar. Jag är väldigt trevlig och respektfull mot tjejerna jag bara talar om vad jag vill. Vill de inte prata låter jag dom vara till skillnad från många idioter som skäller på dom när de blir dissade.

Vem är det du skriver till? Du citerar mig men pratar med dig själv...

För övrigt tror jag du blivit bortskämd med all media vad det gäller sex.
ONS är väldigt överskattat, prövat en gång och man blev nästan deprimerad efteråt. Som att motionera utan att bli trött, meningslöst. Vet inte om jag ska beundra eller avsky en person som orkar leva ett sånt liv.
Är långt ifrån en player, snarare motsatsen. Men jag har i alla fall fått ut någon visdom av det jag upplevt.

Är 25, och inte alls vidare erfaren, men det är väl nästan självmant då jag är väldigt kräsen med människor i övrigt.
Men det finns de som tycker om ytliga och kortvariga nöjen, men jag gör det inte, speciellt inte ytligt.
Citera
2014-01-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Vem är det du skriver till? Du citerar mig men pratar med dig själv...

För övrigt tror jag du blivit bortskämd med all media vad det gäller sex.
ONS är väldigt överskattat, prövat en gång och man blev nästan deprimerad efteråt. Som att motionera utan att bli trött, meningslöst. Vet inte om jag ska beundra eller avsky en person som orkar leva ett sånt liv.
Är långt ifrån en player, snarare motsatsen. Men jag har i alla fall fått ut någon visdom av det jag upplevt.

Är 25, och inte alls vidare erfaren, men det är väl nästan självmant då jag är väldigt kräsen med människor i övrigt.
Men det finns de som tycker om ytliga och kortvariga nöjen, men jag gör det inte, speciellt inte ytligt.

Du citerar mig, frågar och pratar om mig. Jag svarar om mig och lite annat. Alltså jag pratar ju en del med dom, det känns inte meningslöst. Dessutom är jag så trött på att vara snälla killen som man sätter i friendzone och får 0 action eller kärlek.

Jag respekterar din väg och önskar dig lycka till. Hoppas du hittar din like.
Citera
2014-01-07, 13:08
Bannlyst
Citat:
Du citerar mig, frågar och pratar om mig. Jag svarar om mig och lite annat. Alltså jag pratar ju en del med dom, det känns inte meningslöst. Dessutom är jag så trött på att vara snälla killen som man sätter i friendzone och får 0 action eller kärlek.

Jag respekterar din väg och önskar dig lycka till. Hoppas du hittar din like.

Själva knullakten med ONS är ärligt talat ingeet speciellt. Själv så tycker jag att själva jakten är det som är tändande. När man har fått tjejen att sära på skithålet, redo för ett redigt rumphålsknull (nu ställer ONS sällan upp på skithålssex men iaf) så är det inte spännande längre på ett sätt är det ju helt värdelöst.
Citera
2014-01-07, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Själva knullakten med ONS är ärligt talat ingeet speciellt. Själv så tycker jag att själva jakten är det som är tändande. När man har fått tjejen att sära på skithålet, redo för ett redigt rumphålsknull (nu ställer ONS sällan upp på skithålssex men iaf) så är det inte spännande längre på ett sätt är det ju helt värdelöst.

För mig är det jävligt speciellt ska jag säga!

Jag är ju en "snäll kille" egentligen.
Citera
2014-01-07, 19:30
Medlem
Jag förstår inte på folk här inne som inte får svar?

Jag har två suddiga bilder, där mitt ansikte knappt syns, ändå får jag svar av de flesta tjejer, och till o med ibland börjar de skriva först. Snygg är jag absolut inte!

Jag har dock aldrig träffat någon från Badoo, men nakenbilder har man fått, fått det av två olika tjejer, efter två dagars snackande.
Citera
2014-01-07, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil

Jag har två suddiga bilder, där mitt ansikte knappt syns, ändå får jag svar av de flesta tjejer, och till o med ibland börjar de skriva först. Snygg är jag absolut inte!

Jag har dock aldrig träffat någon från Badoo, men nakenbilder har man fått, fått det av två olika tjejer, efter två dagars snackande.

Är ju knappast vårat fel att tjejerna inte svarar, jag kan skriva en novell, ett charmigt första inlägg eller en vanligt "hej" och ändå inte få svar från 70% av tjejerna. Förklaring? De får förmodligen så jävla mycket meddelanden att även om de råkat "läsa" ditt så hamnar det snabbt hundra rader ner i hennes inbox, vips så är du bortglömd.
Citera
2014-01-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil

Det är lite random också vilka bilder tjejer gillar. Samma kille kan få sjukt mkt uppmärksamhet på olika bilder...

Vet en som har kasst betyg men tjejer skriver. jag har bra betyg men tjejer skriver ej.
Citera
2014-01-07, 22:50
Medlem
NirvanAs avatar
Läser man på Badoo's wiki får man ju inga positiva vibbar direkt

Citat:
Finnish newspaper Iltalehti reported that numerous Badoo profiles have been created without people's consent, and that people have reported Badoo's actions to the police.[16] The same article states there are images of women in hospital just after giving birth, raising suspicions about whether one would willingly upload such images to a dating service.[16] It also states that Badoo may use several Facebook applications to automatically gather Facebook users' personal information.[16]

In a peer-reviewed study conducted and published by Cambridge University in 2009,[35] it was given the lowest score for privacy among 45 social networking sites examined.[15]

Opinions of Badoo.com on TrustPilot, which are based on user reviews, rather than press releases, rate the site as 'Very low',[36] with a current score of 1.3 out of 10 (as of 20 March 2013). Complaints included fake profiles, and spamming of email accounts of signed-up users.

According to TopTenReviews Badoo is "like a chat room, dating site and picture rating site disguised as a social network." It was noted Badoo did not offer any group or other type of community to facilitate users meeting similar people.[37]

Web of trust, the community-based website reputation ratings tool rated the site as trustworthy but with a risk of spam and phishing.[38]

En annan fråga, vad är det som kostar pengar och hur långt kommer man gratis, att inte betala något?
Citera
2014-01-08, 00:24
Medlem
Det är något skumt med min chat på Badoo igår och idag, personer som är online har mina meddelanden kvar som "har ej läst" och personer som skriver till mig först frågar varför jag inte svarar fast jag gör det? Både sådana som jag chattat med förr och även när jag testar med nya. Nån som vet problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in