2014-01-05, 19:25
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Har haft Lyrica på recept, mot ångest.

Tog den i 3 eller 4 månader
Den ångestdämpande effekten försvann efter 2 veckor.
Fick då 600mg per dag.
Men effekten fanns inte där heller...

Fick ingen AT heller, beror nog för jag tog extremt mycket bensodiazepiner under tiden jag slutade.
Körde en CT, dvs att jag slutade ta dem helt, utan nedtrappning.
Läkaren blev lagom förvånad när han sa att det var dags att trappa ut det. Då jag redan gjort det själv.
Sparade all Lyrica jag fick, då de funkar kalas att flumma på och boosta vissa droger.

Tog 1000mg Lyrica, 6mg Iktorivil och 3mg Flunitrazepam igår. Blev lagom mysig
Sov riktigt gott också

Hur funkar Lyrica + Subutex kombinationen annars?
Sugen att prova

Det funkar riktigt bra att blanda!
Citera
2014-01-05, 21:20
Medlem
http://www.genericlyrica.org/products gröna
Citera
2014-01-06, 08:52
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat

Hur funkar Lyrica + Subutex kombinationen annars?
Sugen att prova
Det är himmelskt engilt många , jag får inte längre sån värst eufori av sub om jagi inte skjiuter den och det har jag slutat med. MEN lyrica och SUB tillsammans är Svin nice 7 av 10 får den Highen
Citera
2014-01-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skralavalle
http://www.genericlyrica.org/products gröna

Fick svar på ordermail idag! Nu får vi bara hoppas de levererar också.
Citera
2014-01-07, 16:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Fick svar på ordermail idag! Nu får vi bara hoppas de levererar också.

Ja dom är gröna men jag har kvar 5g jag köpte av dom för ca 2 månader sen för jag mår inte alls lika bra på det som jag göra av lyrica så därför har jag hållt mig till lyrica sen dess. Men det dom har inne nu kanske är bättre, vet inte om det jag fick var utbankat med något det gav ju ändå samma rus men jag fick lätt ont i huvudet och magen när jag tog det.
Citera
2014-01-08, 08:24
Medlem
gonzorockers avatar
Nyblivet fan
Citera
2014-01-08, 16:44
Medlem
Har fått tag på lyrica i pulverform men vad man har läst runt nu så verkar inte snortning vara någon höjdare, vilket är det bästa sättet att inta lyrica i pulverform om man nu utesluter IV?
Citera
2014-01-08, 16:56
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraked
Har fått tag på lyrica i pulverform men vad man har läst runt nu så verkar inte snortning vara någon höjdare, vilket är det bästa sättet att inta lyrica i pulverform om man nu utesluter IV?

Mät upp 600 mg sen bomba. Jag köper i kapslar och dom sväljer man ju.
Citera
2014-01-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ja dom är gröna men jag har kvar 5g jag köpte av dom för ca 2 månader sen för jag mår inte alls lika bra på det som jag göra av lyrica så därför har jag hållt mig till lyrica sen dess. Men det dom har inne nu kanske är bättre, vet inte om det jag fick var utbankat med något det gav ju ändå samma rus men jag fick lätt ont i huvudet och magen när jag tog det.

Hur lång leveranstid brukar de ha? Betalade i måndags och hade hoppats att de skulle skickat det igår, men kom inget idag. Får jag inte min order denna vecka blir jag besviken. Gjorde en stor beställning på 40G. Får inget svar på mail när jag frågar om de fått pengarna eller skickat ordern heller.
Senast redigerad av Zebbie 2014-01-08 kl. 19:43.
Citera
2014-01-08, 22:16
Medlem
Ni som är trötta på Lyrica at FLUBROMAZEPAM

http://www.chemicalservices.net/se/
Citera
2014-01-09, 01:13
Medlem
who-s avatar
Är nere på 75mg om dagen nu så snart klipper jag av helt.
Ska bli skönt att vila från lyrican från så pass lång varigt brukande
Kommer gå lätt för man har ju benzo som tur är och tramadol i sitt hemma apotek.
Citera
2014-01-09, 13:58
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är nere på 75mg om dagen nu så snart klipper jag av helt.
Ska bli skönt att vila från lyrican från så pass lång varigt brukande
Kommer gå lätt för man har ju benzo som tur är och tramadol i sitt hemma apotek.

Gött, hoppas allt går bra då!

På tal om benzo... När jag tagit en del benzo dagen innan, så får jag aldrig någon effekt av lyrican. Tillsammans däremot funkar de ju skitbra, speciellt lyrica och zopiklon tycker jag är en väldigt bra kombo då zopiklonet (iaf för min del) inte slår ut euforin. Jag upplever också att stesolid verkar förlänga halveringstiden av lyrica.. Det känns så iaf. Någon som har några liknande erfarenheter?

Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Nyblivet fan

Hur upplever du ruset och vad känner du för effekter? Kommer inte riktigt ihåg hur det var i början, så längesedan nu.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-01-09 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in