2014-01-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skralavalle
http://www.genericlyrica.org/products gröna

Jag har då inte fått min order (betalade i måndags). De kunde ju åtminstone svara på mail om de fått pengarna eller skickat den, men tydligen inte. Skulle gärna få det imorgon, men kommer det inte förrän senast onsdag nästa vecka blir det en röding på dem.
Citera
2014-01-09, 19:50
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jag har då inte fått min order (betalade i måndags). De kunde ju åtminstone svara på mail om de fått pengarna eller skickat den, men tydligen inte. Skulle gärna få det imorgon, men kommer det inte förrän senast onsdag nästa vecka blir det en röding på dem.

shiit det är ju helg imorrn du lär ju bli lack om det inte kmr i morrn?
Citera
2014-01-10, 11:33
Medlem
standardsvars avatar
Har tagit 3300 mg Lyrica igår och 900mg idag. Men känner mig bara lite yr och inte så mycket annat.

Har inte intagit Lyrica särskilt ofta så borde inte ha någon tolerans. Så jag undrar:
1: Ifall någon har tips på vad man kan göra för att förstärka effekten.?
2: Får troligtvis lite Xanor i kväll så det kan hjälpa. Men hur är det att blanda Sertralin, Theralen, Lyrica, Xanor och alkohol?
Senast redigerad av standardsvar 2014-01-10 kl. 12:24.
Citera
2014-01-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
shiit det är ju helg imorrn du lär ju bli lack om det inte kmr i morrn?

Ja det blir jag och nu har deras hemsida försvunnit så det är väl bara att inse att man blivit blåst, men hoppas ändå att jag får beställningen.
Citera
2014-01-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Ja det blir jag och nu har deras hemsida försvunnit så det är väl bara att inse att man blivit blåst, men hoppas ändå att jag får beställningen.

Fick iaf svar på mitt sjunde mail till dem och de påstår att de skickat den. Dock kom det inget idag. Nån annan som beställt från dem och betalat denna vecka, men inte fått ordern? Börjar bli scamvarning på dem nu, men väntar till måndag då jag fortfarande hoppas att jag får mina varor.
Citera
2014-01-10, 16:27
Medlem
Matisyahu77s avatar
Tjabba!

Har inte sett denna tråd förut. Men kan sammanfatta min uppfattning efter ha haft det på recept i 6 år. Min dos från läkare är 2*300 mg per dag.

Efter att ha käkat alla droger jag kunnat och blandat, så har jag visst hum vad som är bra och dåligt.

Tar det negativa först:
Blanda lyrica och alkohol kommer definitivt att paja din lever i längden eller att du får försämrade värden. Har du känningar i levertrakten eller i ryggen de dagar du inte tar, så kolla dig på närmaste HC. Det räcker att sluta blanda så får du bättre värden. Sedan kan det absolut bero på alkoholen också, om du hinkar stora mängder utspritt på få dagar i veckan.

Att ge lyrica till människor som inte tagit förut, och inte så van med mediciner/droger kan sluta illa. Har åkt ambulans två ggr med folk upp, har varit krampanfall där de slutat andas och bli blå i ansiktet. hemska minnen...

900 mg är min maxdos per intag, att ta mera gör det inte skönare/bättre det håller längre bara och du har mindre tabletter över till andra tillfällen. Att få lyrica att hålla längre behövs inte, du peakar vid 5-6 timmar och den håller lätt 12 h. Dagen efter kan du även ha känningar(24 timmar är min uppfattning av att känna av den).

Amfetamin+lyrica var något jag testade ibland, fett bra. Skulle inte rekommendera benzo då risken för andningsuppehåll är väldigt lätt med enbart lyrica! De som överdoserar lyrica vet inte att de leker med livet. Sålde 2 kartor till ett par, de tog en karta var och knulla en hel natt och bästa de varit med om sa de. Slutade sälja till dem efter det, tar man så mycket e man fan dum i huvudet. Och att killen får upp kuken och kan komma(flera ggr) efter en karta(300 mg) är fan ett mysterium...

amfetamin + l blir bra om du snortar amfetaminen i maxruset, kan få dig att somna till.

lyrica+ subutex= Kasst och farligt.

lyrica + alkohol= Det är så olika för alla har jag märkt. en del blir lugnare, en del blir vildare. Schysst att blanda.

lyrica + röka= En favorit för mig.

lyrica + vad du än tar= lyrica slår ut alla andra droger och mediciner, det är så sjukt starkt...

Efter så många år har jag byggt upp en resistans att det inte längre är värt att ta.
Tips för de som vill få ut det bästa av lyrican och hålla länge:
Eftersom min "bästa" dos är 900 mg så ska du inte hoppa dit direkt, då missar du många steg på vägen och blir sjukt resistent. De som har över 900, kör på det men inte min rekommendation.
4: timmen efter intag, kan du börja snorta för bästa effekt. Tänk på att det är sjukt mycket i kapseln, snortar du allt på en gång kan din nästa inte ta upp allt i kroppen. Därför snortar du varannan timme eller var 3:e timme tills det är slut.

Nackdelen är resistansen du bygger upp, skulle köra trappmodellen som jag gjorde och på vissa dagar(3 dagar). Du måste öka minst en tablett för varje ny dag, och håller du på mer än 3 dagar så har du snart slut. Bästa är att köra tor-sön. Har jag inte tagit på över 2 veckor, så kör jag mindre initialdos.
Dag1: 600 mg
Dag2: 750 mg
Dag3: 900 mg
Hur får jag de siffrorna på mg? Höftar och försöker dela upp pulver i kapslar. Frågor kan skickas, jag vet inte om jag följer tråden särskilt länge till.
Citera
2014-01-10, 18:19
Medlem
masterior26s avatar
Tog 150mg lyrica vid 13 tiden idag och nyss slängde jag i mig 20mg stilnoct, fan vilken skön blandning det blev men man känner ändå att lyrican tar över stilnoct ruset lite men jävligt skönt var det =). Benso och lyrica är också en jävligt skön blandning.
Citera
2014-01-10, 18:31
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Tog 150mg lyrica vid 13 tiden idag och nyss slängde jag i mig 20mg stilnoct, fan vilken skön blandning det blev men man känner ändå att lyrican tar över stilnoct ruset lite men jävligt skönt var det =). Benso och lyrica är också en jävligt skön blandning.

Håller med om att bens och lyrica är nice att blanda
Själv håller jag på slutar helt med lyrican efter ett långvarigt bruk.

Gick från 600-900mg om dagen till 75mg nu om dagen. Imorgon klipper jag det helt hade jag tänkt
Citera
2014-01-10, 18:44
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Håller med om att bens och lyrica är nice att blanda
Själv håller jag på slutar helt med lyrican efter ett långvarigt bruk.

Gick från 600-900mg om dagen till 75mg nu om dagen. Imorgon klipper jag det helt hade jag tänkt

Jag själv slutade i somras efter jag åkte på en kraftig abstinens så sa jag direkt till läkaren att jag vill sluta så jag trappade ner under en månad och det var inte lätt, nu tar jag det bara ibland för jag sover så bra av lyrican plus att man mår bra ett par timmar. Men äta mig beroende igen det kommer jag aldrig göra.
Citera
2014-01-10, 19:43
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är nere på 75mg om dagen nu så snart klipper jag av helt.
Ska bli skönt att vila från lyrican från så pass lång varigt brukande
Kommer gå lätt för man har ju benzo som tur är och tramadol i sitt hemma apotek.
Nice, Önskar dig lycka till!
Citera
2014-01-10, 20:49
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Nice, Önskar dig lycka till!

Tack så mycket!
Citera
2014-01-11, 10:05
Medlem
En fråga. Tog ett par linor Subutex igår (ca 1-1,5 mg) och två 10 mg Valium, är det någon fara i att ta Lyrica idag? 600-900 mg Lyrica är tanken att jag ska köra på i såna fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in